Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Η Επιμονή φέρει (αργά η γρήγορα) ... Κάθαρση!

Μετά την Επιτυχή Καλοκαιρινή Προσπάθεια της Σωτηρίας του Βασιλικού από τα δόντια του λύκου θα ήταν αστοχία να μην γίνει το Αισιόδοξο αυτό Γεγονός το Μήνυμα της Κάρτας του Συλλόγου για το 2010.
Γιά.Σα.ς

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα...

Άλλη μία Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα ότι το γένος των ανθρώπων δεν θα ξανασταυρώσει το Νεογέννητο, μόλις αρθρώσει Λόγο και ποιήσει Ταυτόσημο Έργο…
Γιά.Σα.ς

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Επί τους Τύπους των Ήλων…

Απάντηση στο δελτίο τύπου του Ο.Α. Πτολεμαΐδος 17/12/2009 στο site της Ε.Φ.Ο.Α. Είμαι ικανοποιημένη, που επιτέλους υπάρχει και κάτι άλλο (έστω και ημετέρου) στο site της Ε.Φ.Ο.Α. εκτός των δηλώσεων Ζαννιά, όμως
ερωτώ το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Τσιάρα, εάν είναι συνυπεύθυνος για την ημερομηνία της Γ.Σ. Αυτοί που σκέφτονται και δουλεύουν για τον Αθλητισμό δεν ακυρώνουν μία κατά παράδοση οικογενειακή γιορτή σαν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ορίζοντας Γ. Σ.
Υπήρχαν ημερομηνίες σύννομες τον Σεπτέμβριο γι αυτήν την συνέλευση (http://tennis-sos.blogspot.com/2009/12/blog-post_14.html ) και με πολύ καλό καιρό θα θαυμάζαμε και την προσπάθεια των έργων του συλλόγου σας.
Και Γεωγραφία ξέρουμε και Μνήμη διαθέτουμε για τα Ιστορικά Γεγονότα του Τέννις:
1. Πολλοί από την «ισχνή» Αντιπολίτευση (πριν από τις διοικήσεις Ζαννιά βέβαια) ήμασταν στην Γ.Σ. της Λαμίας στην αρχή της δεκαετίας του 1990, όταν πρωτοστατήσαμε στην έκδοση Ομοφώνου Ψηφίσματος για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας και την Προστασία του Ονόματός Της.
2. Ήμασταν θεατές το 2006 (δυστυχώς επί διοικήσεως Ζαννιά), όταν η Εθνική μας έχασε από τα Σκόπια με 4-1 κάτω από τις στήλες του Ολυμπίου Διός και υποβιβάστηκε…
Μπράβο για το Έργο, που γίνεται στην Πόλη σας. Μη μας πείτε κι ότι συγχρηματοδότης είναι η Ε.Φ.Ο.Α., που δεν έχει να πληρώσει τους μισθούς των υπαλλήλων της; Σαν μέλος της διοικήσεως της Ε.Φ.Ο.Α. οφείλατε να προστατέψετε το Άθλημά μας από τους πολιτικάντικους εναγκαλισμούς του Ζαννιά για την προστασία του από τον γ.γ.α. και τους υφυπουργούς της τελευταίας πενταετίας.
Αλλά για τα «έργα του κ. Ζαννιά» (μέσω της εταιρίας του) και την κατρακύλα επί χρόνια τώρα του Ελληνικού Τέννις θα κάνετε κριτική η αυτοκριτική; Μήπως μπορείτε στο πλαίσιο του Κυβερνητικού (προς το παρόν συνθήματος) Μοτίβου της Διαφάνειας να μας πείτε ποιοι ακριβώς (εργολάβοι-υπεργολάβοι) κατασκευάζουν το Έργο;
Ίσως έτσι γίνει πιο δυνατή η «ισχνή» αντιπολίτευση.
Είναι δύσκολο να πηγαίνεις αντίθετα στο ρεύμα.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός το τολμάει κι ελπίζουμε να οδηγήσει την Ελλάδα στην Εγνατία Οδό της Κάθαρσης από την διαπλεκόμενη διαφθορά, της Διαφάνειας ( δια του Ελέγχου της παρανομίας), της Φειδούς του Δημοσίου Χρήματος και της Παραδειγματικής Τιμωρίας όσων παρά του Νόμους δεν το εφείσθησαν…Καιρός είναι να το τολμήσουν και οι παράγοντες του Ελληνικού Τέννις, που «Δεν χρειάζονται προστάτες», όπως είχατε δηλώσει στην Γ.Σ. της Λάρισας πέρσι τον Σεπτέμβριο…

Λίτσα Σαρατζίδου 20 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαΐδας και Απαντήσεις!

Δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου του Ο.Α.Πτολεμαΐδος (χωρίς "παράκληση") καθώς και τις απαντήσεις: της Καίτης Εμμανουηλίδου και του Φίλιππου Γεμουχίδη.
Γιά.Σα.ς

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαϊδας Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2009 15:00
Διαβάζοντας μία «ασήμαντη» ιστοσελίδα του Τένις διαπιστώνουμε την εμπάθεια και την κακία που διακατέχει ορισμένους ανθρώπους.
Ενοχλήθηκαν οι γράφοντες γιατί η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. στις 31-12-2009 και η επαναληπτική της στις 9-1-2010 θα γίνει στην Πτολεμαΐδα.
Μήπως έχουν την εντύπωση ότι η Πτολεμαΐδα δεν είναι Ελληνική Πόλη; Μήπως βρίσκεται στην F.Y.R.O.M; Εμείς σαν Σύλλογος θα τους συνιστούσαμε να διαβάσουν την Ελληνική Γεωγραφία. Τους ενημερώνουμε όμως, ότι η Πτολεμαΐδα είναι Ελληνική Πόλη και ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες Πόλεις που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της Ε.Φ.Ο.Α. τα τελευταία χρόνια.
Εμείς ασχολούμαστε με τον Αθλητισμό γενικά και με το άθλημα του Τένις ειδικότερα. Αυτοί ασχολούνται με τα αθλήματα των καζίνο και αυτά φαίνεται να τα γνωρίζουν καλά, πάντως με το Τένις σίγουρα δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση για να εκθειάζουν τόσο πολύ το Τένις της F.Y.R.O.M.
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα και το γεγονός γιατί να μας ωθούν τόσο πολύ προς τους βόρειους γείτονές μας. Εξ’ άλλου τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν στο άθλημα του Τένις και στους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό.
Σαν Σύλλογος κάναμε και κάνουμε μεγάλες προσπάθειες για την κατασκευή ενός μεγάλου Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης με βασικό στόχο την ανάπτυξη του Τένις στην περιοχή μας αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Το έργο κατασκευάζεται από άριστους μηχανικούς εργολήπτες της περιοχής μας.
Δεν ζητήσαμε την βοήθειά αυτών που έγραψαν το άρθρο, γιατί ξέραμε ότι δεν θα την είχαμε ποτέ, δεν θέλουμε όμως και την κακία τους.
Περιμένουμε αντιπροσώπους από όλα τα Σωματεία και μάλιστα έχουμε φροντίσει για μια καλή και ευχάριστη διαμονή στην πόλη μας, με την βοήθεια του Νομάρχη Κοζάνης κ. Γιώργου Δακή και του Δημάρχου Πτολεμαΐδας κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Τσιάρας Πέτρος Σταυρίδου Μαρία
(Θα παρακαλούσαμε να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Α.)
Δείτε στο αρχείο που ακολουθεί τη σχετική δημοσίευση στο διαδίκτυο.

Αγαπητέ Πρόεδρε κύριε Τσιάρα
Ως εκπρόσωπος επί 30 χρόνια ενός φορέα της Μακεδονίας, δεν θίχτηκα καθόλου με το κείμενο, που έκανε το Σύλλογο της Πτολεμαΐδας ν’ αντιδράσει με Εθνική αγανάκτηση.

Ήταν σαφέστατο ότι το μήνυμα αναφερόταν στην σκανδαλώδη ημερομηνία και στη διαφυγή από το Κέντρο. Αναφερόταν στη συνειδητή επιλογή, οι Γ.Σ. να γίνονται μακριά από την Αθήνα.

Ο λόγος δεν είναι φυσικά η λατρεία του Σπυράκου για την περιφέρεια. Απλώς, είναι ο μόνος χώρος που μπορεί να φανεί ως άξιος εκπρόσωπος ενός αθλήματος, γιατί εκεί που πάει δεν τον γνωρίζουν.

Ο αγαπητός πρόεδρος, ερχόμενος στην επαρχία, θέλει να κλέψει την όποια δόξα έδωσαν οι τοπικοί παράγοντες επί χρόνια και με κόπο στο κακόμοιρο άθλημα.
Το Τένις που η ομοσπονδία του το έχει καταρρακώσει.

Στην πόλη της Πτολεμαΐδας ένας σύλλογος θα δείξει, τι κάνει η περιφέρεια, όταν έχει συλλόγους που δουλεύουν και έχουν όραμα.
Από το 2004 προσπαθεί το Ελληνικό Τένις ν’ αποκτήσει εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη, σαν αυτές της Πτολεμαΐδας. Μπορείτε να μου πείτε που είναι?

Όλες οι Ομοσπονδίες έχουν πάει τα γραφεία τους στις ανάλογες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, με εξαίρεση την δική μας.Τέτοια ικανότητα οραματική έχει.

Αγαπητέ πρόεδρε,

- τον αγώνα σου, θα έρθει να ιδιοποιηθεί ο Σπύρος στην πόλη σου.
- την ανικανότητα του θα έρθει να συγκαλύψει
- θα πάρει την δόξα, που ο φορέας σου δικαιούται με ατελείωτο κόπο όλα αυτά τα χρόνια
Γιατί στους αδαείς λέει ότι τα έκανε αυτός(π.χ Παπάγου-Π Ραφτη κτλ )

-Η μοίρα η δική μας είναι να περπατάμε στους δρόμους των πόλεων μας και να μας χαιρετάνε με σεβασμό.
-Η μοίρα του Σπύρου είναι να μην τον αναγνωρίζει κανένας στην Πόλη του και αν τον αναγνωρίσει κάποιος να στρίβει το κεφάλι. Ιδίως σε χώρους του αθλητισμού, που γι’ αυτό και αποφεύγει. Πότε εμφανίστηκε σε Πανελλαδικό ή Πανελλήνιους στην Αθήνα?

Καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να είσαι το παιχνίδι του κάθε Σπύρου?

Μην ξεχνάς ότι πολλοί υποστήκαμε τέτοιες συμπεριφορές του ( Ελέω χιλιομέτρων).
Τώρα δεν έχουμε δικαιολογία να του δίνουμε σανίδα σωτηρίας...
Καίτη Εμμανουηλίδου


Πάλι διακοπές πληρωμένες απο την ΕΦΟΑ...

Μήπως διαβάσατε πότε και πού συγκάλεσε ΓΣ ο ψεύτης της ΕΦΟΑ ;
Στις 31/12/09, 3ο χιλιόμετρο Πτολεμαϊδα-Φλώρινα.
Αυτό δεν είναι ψέμα...!!!
Και επειδή προφανώς δεν θα πατήσει κανένας το πόδι του την συγκεκριμένη ημερομηνία, η γιορτή του ψεύτη, όπως έχει καθιερωθεί,
θα επαναλειφθεί στις 09/01/10
Ευχόμαστε καλό ταξίδι...καλό φαγοπότι...και μετά την πανηγυρική δικαίωση του ψεύτη....μπορείτε να διασκεδάσετε και στο καζίνο της γειτονικής F.Y.R.O.M....άλλωστε...δύο βήματα είναι από την Πτολεμαϊδα.
Προτείνουμε δε στην ΕΦΟΑ την επόμενη ΓΣ να την διοργανώσει στην F.Y.R.O.M...μήπως και πάρει καμμιά ιδέα για το πως παίζεται το τένις...

ΠΡΟΣ ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Αθήνα 19-12-09
Αγαπητέ κύριε Τσιάρα
Αγαπητή κυρία Σταυρίδη ,
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη , που χρειάσθηκε να σχολιάσετε ένα ανυπόγραφο κείμενο .
Οφείλω να ομολογήσω , ότι η παράλειψη του διαχειριστή του blog, να αναφέρει το
όνομά μου στο τέλος του κειμένου , σας εκτροχίασε σε απόψεις , που θυμίζουν είναι
αλήθεια απόψεις άλλων και όχι αυτών που αγαπούν το Τένις .
Έτσι , δεν έχει και κανένα νόημα να το σχολιάσω , γιατί απευθύνεται σε κάποιους
κακούς και εμπαθείς ανθρώπους , που δεν έχουν ιδέα από τένις , που δεν γνωρίζουν
ότι η Πτολεμαϊδα βρίσκεται στην Ελλάδα και που παίζουν την περιουσία τους στα καζίνο .
Συμφωνώ , ότι η Πτολεμα ΐδα είναι η ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες
Πόλεις , που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια . Γιατί έτσι
δυσκολεύεται η παρουσία της αντιπολίτευσης . Αντιθέτως οι εντεταλμένοι , με λευκές
εξουσιοδοτήσεις και πληρωμένες παρανόμως από την ΕΦΟΑ διακοπές (υπάρχουν
έγγραφα της ΓΓΑ επ ’ αυτού ), εγκρίνουν τον απολογισμό , ψηφίζουν τον
προϋπολογισμό και άντε πάλι από την αρχή . Έναν απολογισμό , όπου τα 3 / 4 είναι
διοικητικές δαπάνες , τραπεζώματα και ταξίδια .
Το θέμα του κειμένου δεν ήταν άλλο από τον ψεύτη πρόεδρο της ΕΦΟΑ και τις πάγιες
μεθοδεύσεις του . Να υπονομεύει ό,τι έχει σχέση με το ελληνικό τένις, πάντα φυσικά προς
ίδιον όφελος .
Λυπάμαι πραγματικά , που η ανωνυμία του κειμένου μου δεν σας επέτρεψε να το
κατανοήσετε και σας ανάγκασε να προβληματίζεστε για ανύπαρκτα θέματα .
Είμαι όμως στην διάθεσή σας, για να ξεδιπλώσω τα στοιχεία εκείνα, που θα σας
αφήσουν άφωνους και προβληματισμένους για τις μέχρι σήμερα απόψεις σας .
Με εκτίμηση ,
Φίλιππος Γεμουχίδης
ΥΣ . Σε αυτούς που ασχολούνται με το τένις και όχι με εργολαβίες , είναι γνωστό ότι η
εθνική ομάδα της φτωχής τενιστικά και όχι μόνο FYROM βρίσκεται στην 42 η θέση
της παγκόσμιας κατάταξης και στο Group δυναμικότητας ΙΙ, ενώ η τενιστικά
“ανεπτυγμένη ” Ελλάδα βρίσκεται στην 70 η θέση της παγκόσμιας κατάταξης και στο
τρίτο και προτελευταίο Group δυναμικότητας!
Επίσης είναι γνωστό ότι , Davis Cup Αθήνα 2006: ΕΛΛΑΣ – FYROM: 1 - 4

Αναρτήθηκε από somebody who cares στις 1:12 μ.μ.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Το πολλάκις παρανομείν ΕΞΙΝ φέρει…

Για μία ακόμη φορά «ο 48%», που λέει και η φίλη Καίτη Εμμανουηλίδου, «αποδεικνύει» σε όλους μας ότι ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ… είναι αυτός!
Άρθρο 32 (Πολυπαθούς) Καταστατικού Ε.Φ.Ο.Α.
«… Η Γενική Συνέλευση… συνέρχεται τακτικά μία φορά το τελευταίο τετράμηνο του χρόνου…»
Τυπικά νόμιμος ορίζει Γ.Σ. στην Πτολεμαΐδα στις 31/12/09, αλλά δεν μπορεί να μην κάνει και την παρανομία του «ο Σπυράκος» (κατά ΙΑΝΟ)…
Αντιγράφω από την Πρόσκληση Γ.Σ.
«6. Έγκριση Προϋπολογισμού 2010.»
Αντιγράφω από τον Αθλητικό Νόμο 2725/99
Άρθρο 51 παρ. 3 «Οι Προϋπολογισμοί των Αθλητικών Ομοσπονδιών υποβάλλονται για έγκριση στην Γ.Γ.Α. έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους.»
Μην εκπλήσσεσθε. Συνήθης παρανομία «του Σπυράκου». Πρώτα παρανομεί και μετά καλύπτει με δήθεν εγκρίσεις, δηλαδή καλούμαστε εκ των υστέρων να εγκρίνουμε τον Προϋπολογισμό, που βάσει του Νόμου έπρεπε να έχουμε εγκρίνει πριν το τέλος Οκτωβρίου, για να ακολουθήσει ΝΟΜΙΜΑ η κατάθεσή του στην Γ.Γ.Α.!!
Τέτοια επίδειξη σεβασμού στην νοημοσύνη του κυρίαρχου σώματος της Γ.Σ.!
Τα θέματα είναι ΔΥΟ:
Υπάρχουν σωματεία που διαβάζουν Νόμους και Καταστατικά και απαιτούν την εφαρμογή τους; Προς Απόδειξιν.
Υπάρχει Βούληση από το νέο Γ.Γ.Α. να σταματήσει τη στιβάδα της παρατυπίας-παρανομίας; Αναμένομεν.
Και μη γελαστείτε από την τελευταία παράγραφο της πρόσκλησης για την επαναληπτική στις 9/1/2010….
«Το κακό δεν είναι αυτό, που μας συμβαίνει, αλλά το τι κάνουμε εμείς γι αυτό.» (Χακς)
Και όπως είπε σήμερα ο Έλληνας Πρωθυπουργός: «Είναι Ανάγκη να Αλλάξουμε Νοοτροπία.»

Λίτσα Σαρατζίδου- 14 Δεκεμβρίου 2009

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Στον αέρα οι Μεταγραφές του Τέννις!

Στον αέρα είναι οι Μεταγραφές του Τέννις.
Αυτό πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψιν τους τα Σωματεία της Ε.Φ.Ο.Α., αλλά και οι Έλληνες Γονείς, που στηρίζουν με το πορτοφόλι τους το όποιο αγωνιστικό πρόγραμμα της ομοσπονδίας…
Και το επισημαίνουμε μετά Λόγου Γνώσεως, γιατί και ένας θιγόμενος, αφού κι εδώ έγινε σάκος του μποξ ο Κανονισμός, μπορεί να καταφύγει στην Δικαιοσύνη, η οποία είναι ή έπρεπε να είναι το Τελευταίο Προπύργιο της Δημοκρατίας, και να τις ακυρώσει. Και άντε μετά να τρέχει πάλι ο νομικός σύμβουλος, για να καλύψει την άμοιρη την ομοσπονδία (προφανώς όχι δωρεάν) κατασπαταλώντας τα χρήματα του φορολογούμενου άμεσα η έμμεσα Ελληνικού Λαού…
Γιατί; Μια απλή ανάγνωση στον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, που ισχύει μετά την έγκριση της Γ.Σ. στην Καστοριά (13/3/2006) και την έγκριση της Γ.Γ.Α.:
Άρθρο 15, παρ. 2 «Το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο επιτρέπεται η κατάθεση αιτήσεων μεταγραφών μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά αθλητών που ανήκουν στη δύναμη της ομοσπονδίας ορίζεται από την 1η έως 15η Νοεμβρίου εκάστου έτους, εκτός αν διαφορετικά αποφασίσει το Δ.Σ. της ομοσπονδίας για σοβαρό λόγο πλήρως αιτιολογημένο. Η απόφαση αυτή θα πρέπει να γίνεται γνωστή έγκαιρα στα σωματεία-μέλη της Ε.Φ.Ο.Α.»
Άρθρο 16, παρ. 3 «Για κάθε τροποποίηση η αλλαγή διατάξεων του Κανονισμού Εγγραφών-Μεταγραφών Αθλητών απαιτείται Απόφαση της Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. και έγκριση από τον αρμόδιο για τον Αθλητισμό Υπουργό.»
Πως εφαρμόζονται τα άρθρα του Κανονισμού Μεταγραφών, όταν η Ε.Φ.Ο.Α. με το διαβιβαστικό της έγγραφο αποδεικνύει την Καταστρατήγησή του;
Στο με αρ. πρωτ. 5784/1.12.09 έγγραφό της δηλώνεται ότι με το θέμα ασχολήθηκε το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στις 29/11/2009, δηλαδή 14 μέρες μετά την (κατά τον Κανονισμό) λήξη τους…
Με το ίδιο έγγραφο ορίζει νέα περίοδο μεταγραφών από 1-18 Δεκεμβρίου χωρίς καμία αιτιολόγηση και βέβαια χωρίς έγκριση Γ.Σ…

Οι ασχολίες του ομοσπονδιάρχη με τα προβλήματά του: Απλήρωτο επί 4μηνο προσωπικό της Ε.Φ.Ο.Α., Κρίση στην Ε.Ο.Ε. για την Λαμπαδηδρομία, Επερχόμενο Ποινικό δεν δικαιολογούν την Νέα Παρανομία, ενώ γίνεται κατανοητό το ρητό «Μιάς παρανομίας γενομένης, μύριαι έπονται.».
Ήρθε η ώρα να αποφασίσει ότι δεν τον παίρνει άλλο και να εγκαταλείψει την ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ Καρέκλα, για να μην χρειαστεί χειρούργος, καθώς λέει και κάποιος της «Ισχνής Αντιπολίτευσης».

Λίτσα Σαρατζίδου-13 Δεκεμβρίου 2009

Ο Ανδρέας Μπέτσης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Η Αλήθεια απέχει παρασάγγας!

Εκκρεμείς
Σημαία έκανε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τένις Σπύρος Ζανιάς μια απαλλακτική απόφαση ελάσσονος σημασίας, σε προσφυγή πέντε σωματείων για την τροποποίηση του καταστατικού στη Γενική Συνέλευση των Χανίων, το καλοκαίρι του 2007.
Και επιχείρησε να αποπροσανατολίσει όλο τον κόσμο, διαδίδοντας ότι δικαιώθηκε, πανηγυρικά μάλιστα, για τα σπουδαία θέματα.

Η αλήθεια απέχει παρασάγγας.

Δύο είναι οι εκκρεμείς, σοβαρές υποθέσεις του προέδρου της ΕΦΟΑ με τη Δικαιοσύνη: Το «ασυμβίβαστο», για το οποίο δικάζεται από το Πολυμελές στις 29 Απριλίου 2010, και η μη κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας, με έκτακτη επιχορήγηση 1.050.000 ευρώ, η οποία κατασπαταλήθηκε, γι' αυτό άλλωστε του ασκήθηκε ποινική δίωξη για απιστία. Η δικογραφία έχει διαβιβαστεί στον 32ο τακτικό ανακριτή, που διενεργεί έρευνα. Τζάμπα λοιπόν οι πανηγυρισμοί...

Α.Μπ.

«Θέλει Αρετή και Τόλμη…» το Δημοσιογραφείν. 2

Αναδημοσιεύουμε το Σχόλιο του Ανδρέα Μπέτση προσθέτοντας το δικό μας: Προηγήθηκε η «Ολυμπιακή Συγκυρία» της ντοπέ περιφοράς της Ολυμπιακής Φλόγας… Και το κρίσιμο ερώτημα αναδύεται από το 99% της Κοινής Γνώμης, που έχει ενστερνιστεί την πεποίθηση πως δεν μπορεί να αλλάξει τίποτε σ’ αυτό τον Ευλογημενοκαταραμένο Τόπο: Τι άλλο είναι σε θέση να κάνει ο διαιρεσιάρχης, για να πειστούν οι Κυβερνώντες ότι από κάπου πρέπει να αρχίσουν ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ την Εφαρμογή των Νόμων και της Διαφάνειας ( με την Καταπολέμηση της Διαφθοράς) πριν γίνουν οι προηγούμενες ΕΝΝΟΙΕΣ, ΙΔΕΕΣ υπό εξαφάνιση;
Γιά.Σα.ς

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 12-Δεκ-09
Συγκυρία
Οι καταγγέλλοντες (πέντε σωματεία τένις) στη Δικαιοσύνη τον κ.
Ζανιά παραθέτουν στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία στα πρακτικά 256 και 261 της Επιτροπής Εναρμόνισης (συμβουλευτικό όργανο της ΓΓΑ) του αθλητικού νόμου 2725/99 υπάρχει σαφέστατη παραδοχή ότι «όλα τα έργα έχουν γίνει από την τεχνική εταιρεία του». Τα σχετικά ντοκουμέντα έχουν κατατεθεί στον Σταύρο Δουβή, τον πρώην γ.γ.Α. Κι όμως, η Επιτροπή Εναρμόνισης εισηγήθηκε την απαλλαγή του προέδρου της Ομοσπονδίας Τένις, «λόγω συγκυρίας των Ολυμπιακών Αγώνων»!

Ετσι ξεμπέρδεψε, προσωρινά...

Α.Μπ.

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

«Θέλει Αρετή και Τόλμη…» το Πληροφορείν!

Αναδημοσιεύουμε το σημερινό άρθρο της Αργυρώς Γιαννουδάκη στην ΕΞΕΔΡΑ των ΣΠΟΡ, που είναι η Δημοσιογραφική Απάντηση στο επίσης δημοσιευθέν δελτίο τύπου της Ε.Φ.Ο.Α.
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Δελτίο Τύπου Καταγγελλόντων-2

Όπως είχαμε δεσμευτεί χθες, επανερχόμαστε για πλήρεις διευκρινίσεις για την Αλήθεια περί ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ του Ζαννιά.

Πήραμε σήμερα την απόφαση 6710/2009, που ακόμη δεν έχει καθαρογραφεί και από την χειρόγραφη σελίδα 12 αντιγράφουμε: «Μετά απ’ όλα τα προαναφερόμενα δεν αποδεικνύεται, ότι κατά τον επίδικο χρόνο, που λήφθηκαν οι προσβαλλόμενες αποφάσεις υπήρχε ασυμβίβαστο στην ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ. του εναγομένου στο πρόσωπο του προέδρου τον Σπυρίδωνα Ζαννιά, που να επέφερε αυτοδίκαια, την έκπτωσή του κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 3 παρ. 6 και 7 του Νόμου 2725/99.»
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, για να καταλάβει ο καθείς:
1. Στις 7/6/2007 το σωματείο Ε.Φ.Τ.Α. ΑΙΟΛΙΚΗ στέλνει προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. και την Γ.Γ.Α. φάκελο με τα αποδεικτικά έγγραφα, που στοιχειοθετούν το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ του Ζαννιά ως προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α. και κυρίου μετόχου, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ.
2. Το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. αποφασίζει Καταστατική (για τροποποίηση του καταστατικού της) Γ.Σ. για τις 17/6/2007 στα Χανιά, όπου ψηφίζεται η τροποποίηση.
3. Δ.Σ. για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ (Όπως προβλέπει ο Νόμος 2725/99) γίνεται στις 30/6/2007, όπου 6 Σύμβουλοι ψηφίζουν ΝΑΙ και 8 ΟΧΙ (συμπεριλαμβανομένου του υπό κρίσιν!...).
4. Κοινοποιούνται τα Πρακτικά στον Γ.Γ.Α. (γνώστη του Νομικού Προβλήματος, που έχει ανακύψει) για την εφαρμογή του Νόμου εντός 15 ημερών, αλλά ο Σ. Δουβής περί άλλων μεριμνά και τυρβάζει και δεν εκδίδει την Διαπιστωτική Πράξη Έκπτωσης του Σ. Ζαννιά από το αξίωμα του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α. Εκκρεμεί προσφυγή μας στο Συμβούλιο της Επικρατείας (5235/2007) κατά του Υπουργείου Πολιτισμού για την ακύρωση της τεκμαιρόμενης σιωπηρής άρνησης του Γ.Γ.Α. του Υπουργείου Πολιτισμού και κάθε άλλης συναφούς, ρητής η σιωπηρής προγενέστερης η μεταγενέστερης πράξης της διοίκησης για την έκδοση Διαπιστωτικής Πράξης της αυτοδίκαιας έκπτωσης του Σπυρίδωνα Ζαννιά. Ήταν να εκδικαστεί στις 8/11/2008. Δεν εκδικάστηκε λόγω μη κατάθεσης φακέλου από το Υπουργείο Πολιτισμού. Ορίστηκε Δικάσιμος για τις 8/12/2009. Στη συγκεκριμένη ημερομηνία δεν περιελήφθη στα Θέματα και αναμένουμε ανακοίνωση νέας ημερομηνίας Εκδίκασης.
5. Υποβάλλεται αγωγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ, που εκδικάζεται στις 8/11/2007 και εκδίδει την «απόφαση» 2686 στις 7/7/2008 και αντιγράφω από την σελ. 8: « Κηρύσσει εαυτό αναρμόδιο. Παραπέμπει την υπόθεση προς εκδίκαση ενώπιον του καθ’ ύλην και κατά νόμον αρμοδίου δικαστηρίου, ήτοι του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.» Εκεί προσφύγαμε και ορίστηκε δικάσιμος για τις 29/4/2010.
6. Υποβάλλεται αγωγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών για παράνομη σύγκλιση της Γ.Σ. των Χανίων, η οποία εκδικάζεται κι αυτή στις 8/11/2007 κι εκδίδεται η 2685/7.7.2008 απορριπτική απόφαση. Σε αυτήν την απόφαση ασκήσαμε έφεση, η οποία εκδικάστηκε και η θρυλούμενη από το site της Ε.Φ.Ο.Α. (πριν καθαρογραφεί) 6710/2009 είναι η απόφασή της. Δηλαδή η επίμαχη απόφαση αφορά την αγωγή για την Γ.Σ. των Χανίων, όπου ένας από τους προβαλλόμενους λόγους ακύρωσης ήταν και το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ του Σ. Ζαννιά. Σωστά η απόφαση κρίνει ότι στον «επίδικο χρόνο» δεν υπήρχε ΤΥΠΙΚΑ ασυμβίβαστο, αφού δεν είχαν ξεκινήσει ακόμη οι προβλεπόμενες από τον 2725/99 Αθλητικό Νόμο διαδικασίες, που ακολούθησαν την Αρχική Καταγγελία. Αυτή την αγωγή, αλλά και την έφεση την ασκήσαμε, για να έχουμε διακοπή των Τροποποιήσεων του Καταστατικού, οι οποίες βλάπτουν καταφανώς τα συμφέροντα των Συλλόγων επιλεκτικά και αναδρομικά με φωτογραφικά άρθρα προγραφών. Αποτέλεσμα της δικαστικής αυτής προσπάθειας ήταν να σταματήσουμε για 2 χρόνια την εκούσια διαδικασία της έγκρισης του νέου καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α., η οποία ακόμη εκκρεμεί…
Γι’ αυτό, όπως θα έλεγε και ο αγαπητός μας ΙΑΝΟΣ καλύτερα: «Ουδέν Σχόλιον, Σπυράκο!»

Οι Σκέψεις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ σε όλους και τα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ για Αλήθειες και στρεβλώσεις Δικά Σας…

Λίτσα Σαρατζίδου- 11 Δεκεμβρίου 2009

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο Τύπου Καταγγελλόντων…


Διαβάσαμε στο site της Ε.Φ.Ο.Α. την προσπάθεια αποπροσανατολισμού των Ανθρώπων του Τέννις από το δελτίο τύπου της Ε.Φ.Ο.Α. και απαντάμε:
1. Το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών στις 8/11/2007 και μετά από 8 μήνες παρά 3 μέρες αποφάσισε ότι «είναι ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ» και μας παρέπεμψε στο ΠΟΛΥΜΕΛΕΣ, όπου η δικάσιμος έχει οριστεί στις 29/4/2010. ΨΕΥΔΕΤΑΙ λοιπόν το site της Ε.Φ.Ο.Α., όταν μιλάει για Τελεσίδικη Απόφαση.
2. Και βέβαια δε λέει λέξη το site για την Παραπομπή του Σ. Ζαννιά στην 32η Ανακρίτρια, όπου ακόμη δεν προσήλθε να απολογηθεί, για την μη κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας και την κατασπατάληση της έκτακτης Επιχορήγησης Λιάνη για τον σκοπό αυτό ύψους 1.050.000 Ε. Γι αυτό εμείς κάναμε μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Αθηνών. Την Παραπομπή σε Κύρια Ανάκριση (μετά την προκαταρκτική) για ΑΠΙΣΤΙΑ την έκανε ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, όπως φαίνεται από το έγγραφο, που προηγείται. Η Αλήθεια δεν φοβάται το Φως και είναι μπροστά σας. Μετά την παραίτηση Σουφλέρη μάλλον έχει θορυβηθεί πολύ ο ομοσπονδιάρχης και προσπαθεί με υπερτονισμό των ελασσόνων να δώσει κουράγιο στον εαυτό του και τους γύρω του για τα αξεπέραστα (διαφαίνεται και από την χθεσινή ανοικτή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου), που αργά μεν, αλλά σταθερά έρχονται.
3. Εμείς δεν κρύβουμε ούτε παραποιούμε την Αλήθεια. Μόλις έχουμε στα χέρια μας την Απόφαση 6710/09, θα σας την γνωστοποιήσουμε. Σήμερα μπορούμε να σας πούμε ότι αφορά την Προσφυγή μας για την Γ.Σ. στα Χανιά το καλοκαίρι του 2007 για την τροποποίηση του καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α. κι όχι βέβαια για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ…
4. Η επιτροπή εναρμόνισης του Αθλητικού Νόμου 2725/99 είναι ένα συμβουλευτικό όργανο της Γ.Γ.Α. Δεν βγάζει «Αποφάσεις», αλλά γνωμοδοτεί και στα αποσπάσματα των Πρακτικών 256 και 261, αφού παραδέχεται ότι ΟΛΑ τα έργα με βάση τα ντοκουμέντα, που έχουμε καταθέσει στον κ. Δουβή, έχουν γίνει από την εταιρεία του Σ. Ζαννιά, εισηγείται την απαλλαγή του λόγω συγκυρίας των Ολυμπιακών Αγώνων!!
5. Η Ε.ΦΙ.Π. της Ε.Ο.Ε. είναι κι αυτή διορισμένη επιτροπή. Κι εμείς έχουμε δημοσιοποιήσει άμεσα τις αποφάσεις της. Για την 2η δε (6/2009) εκκρεμεί Προσφυγή μας στο Α.Σ.Ε.Α.Δ., την απόφαση του οποίου θα γνωστοποιήσουμε όποια κι αν είναι…
6. Πράγματι δεν έγιναν δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα, αλλά γνωρίζετε όλοι ότι σπανίως κερδίζονται ασφαλιστικά, ενώ Εμείς φταίμε κι όχι οι δικηγόροι μας, που επιμέναμε να τα ασκήσουμε, εν όψει της Γ.Σ. τον Δεκέμβριο του 2007 στη Θεσσαλονίκη για εκλογές χωρίς την παραίτηση του Δ.Σ.!

Λίτσα Σαρατζίδου (με την σύμφωνη γνώμη των συναδέλφων, που εκπροσωπούν τα 5 καταγγέλλοντα Σωματεία) - 10 Δεκεμβρίου 2009

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Είμαι κι εγώ Γονιός του Αθλητή Γεμουχίδη!

Όταν το θράσος του παριστάνοντος τον πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Α. έχει ξεπεράσει κάθε όριο, είναι αυθόρμητη και αλληλέγγυα η γνωστοποίηση. Είναι μία γνωστοποίηση, που έπρεπε να κάνει αυτόματα κάθε Έλληνας Γονιός Αθλητή διαβάζοντας το site της Ε.Φ.Ο.Α.
Αυτός που ξεκοκάλισε 1.050.000 Ε, για την κατασκευή Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας χωρίς να το φτιάξει και προσπαθεί να καλύψει το ανοσιούργημα με φούσκες...
Αυτός που έχει διαλύσει το Ελληνικό Τέννις.
Αυτός που έχει καταργήσει μία Δεκαετία τώρα κάθε οδοιπορικό για τους αθλητές ακόμη και για τα Πανελλήνια.
Αυτός που έχει φορτώσει τεράστιο κόστος κατά αγωνιστικό game στον Έλληνα Γονιό.
Αυτός που για ψηφοθηρικούς κυρίως λόγους έχει καταξοδεύσει για χρόνια τους προϋπολογισμούς της ομοσπονδίας.
Αυτός, που για χρόνια χρωστά στα Σωματεία οδοιπορικά αθλητών και Συλλόγων της προηγούμενης Δεκαετίας.
ΤΟΛΜΗΣΕ
Να καταγγείλει τον πατέρα του Αθλητή για προσφυγή στον Τύπο και παρασιώπησε το Γεγονός ότι τα επίμαχα χρήματα δεν ανήκαν καν στην Ε.Φ.Ο.Α., αλλά ήταν περσινή υποτροφία του Αθλητή από την I.T.F. για τα Αγωνιστικά του Αποτελέσματα και εστάλησαν μέσω της Ε.Ο.Ε. στην Ε.Φ.Ο.Α. και κατέληξαν στα χρωστούμενα στο Ι.Κ.Α. από την Ε.Φ.Ο.Α.
Δεν φτάνει, που δεν στηρίζει τους Αθλητές. Έφτασε να στηρίζεται από τους Αθλητές. ΕΛΕΟΣ…
Οι μόνοι που δεν δικαιούνται να αναφωνήσουν το ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΓΟΝΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΓΕΜΟΥΧΙΔΗ είναι τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α., γιατί αυτοί είναι τα δεκανίκια της φτιαχτής πλειοψηφίας του «αυτοδιοίκητου» του Αθλήματος. ΝΤΡΟΠΗ!...

Υ.Γ. Ήλθε η ώρα να στείλει η Ε.Φ.Ο.Α. τα οφειλόμενα (βάσει αποφάσεων του δ.σ. της και ανεξοφλήτων γραμματίων εισπράξεως) στον Σύλλογο της ΑΙΟΛΙΚΗΣ, που στήριξε την Αθλητική Δραστηριότητα της Νικόλ Κυπριτίδου την προηγούμενη Δεκαετία, και ακόμη τα περιμένει, για να μην καταλήξουμε κι εμείς με Δικαστική Απόφαση να γίνουμε αίτιοι ανάλογης αχαρακτήριστης συμπεριφοράς.
Ο Χρόνος δεν καλύπτει τις πληγές, αλλά τις βαθαίνει περισσότερο όταν τις ξύνουμε συνεχώς.

Λίτσα Σαρατζίδου 3 Δεκεμβρίου 2009

Είμαι κι εγώ γονιός της Νικόλ Κυπριτίδου και του Πάρι Γεμουχίδη!
ΣΩΣ.Τ.Ά. (σωστά;)

Απορία ψάλτου...δήλωση... Κώστας Κουτσάφτης: Κάθε μέρα εύχομαι να συνέλθετε...

Προτάσσουμε την δήλωση του παρά Νόμον «προέδρου» της Ε.Φ.Ο.Α. από το site της:
"Τα τελευταία 4 χρόνια ο αθλητής Πάρις Γεμουχίδης και η οικογένειά του, σε οποιαδήποτε διεκδίκηση που τον αφορά, χρησιμοποίησαν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θέλοντας προφανώς να εκθέσουν τον Πρόεδρο και το Δ,.Σ. της ΕΦΟΑ. Πρέπει να του υπενθυμίσω ότι ακολουθεί επαγγελματικό δρόμο στο τένις και επίσης ότι οι αγώνες του τένις διεξάγονται στα γήπεδα. Η πρόοδός του στην Παγκόσμια κατάταξη και μόνο αυτή του δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχει στην Εθνική Ομάδα των ανδρών. Η ΕΦΟΑ τον στήριξε και θα τον στηρίξει για να συμμετέχει στους αγώνες του Davis Cup, 5 ημέρες το χρόνο, χρονικό διάστημα που πιθανά να είναι απαραίτητος στην ΕΦΟΑ, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις και ταυτόχρονα θα χαρεί ιδιαίτερα για τις διακρίσεις του στον επαγγελματικό δρόμο που έχει επιλέξει."

Δημοσιεύουμε την Ανοικτή Επιστολή του Κώστα Κουτσάφτη, που θρυμματίζει οστά…:

Αθήνα 2 Δεκεμβρίου 2009

Αγαπητέ πρόεδρε,

Επικοινωνώ μαζί σας, με αφορμή το σημερινό σας μήνυμα στο site της ομοσπονδίας, που αναφέρεται στον αθλητή Πάρι Γεμουχίδη και την οικογένεια του.

Είναι πολύ μεγάλο το διάστημα, που διαβάζω απίστευτα γεγονότα σχετικά με την ΕΦΟΑ. Οι πηγές είναι πολλές και οι καταγγέλλοντες πάρα πολλοί. Να θυμίσω: οι μισοί από τους συνεργάτες σας, ο Κλεφτάκος, όλοι οι Έλληνες πρωταθλητές.


Για την ακρίβεια ακούω μόνο καταγγελίες. Κανείς από την διοίκηση δεν έχει παραθέσει κάποιο επιχείρημα να υπερασπιστεί, να διαψεύσει... Ούτε εσείς ο ίδιος υπερασπίζεστε τον εαυτό σας. Χρησιμοποιήσατε τα λεφτά του αθλητή για πληρωμή του ΙΚΑ ή όχι ? Καθυστερείτε συστηματικά να δώσετε τα ξένα χρήματα ή όχι ? Εκδίδετε μεταχρονολογημένες επιταγές ή όχι ? Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε...

Ο πατέρας Γεμουχίδης (γιατί ποτέ δεν διάβασα κάτι από την υπόλοιπη οικογένεια, που ανακατέψατε στην σημερινή δήλωσή σας), όπως και κάθε πατέρας, προσπαθεί να βοηθήσει τον γιο του. Αν ανακάλυψε ότι αντιδράτε μόνο αν κάτι πάει στον τύπο, άριστα κάνει και τον χρησιμοποιεί.

Δεν μας είναι καθόλου ευχάριστο να νιώθουμε, ότι το κομμάτι από το αθλητικό μέλλον των παιδιών μας, που περνάει μέσα από τα ερασιτεχνικά σας χέρια, είναι καταδικασμένο.

Κάθε μέρα εύχομαι να συνέλθετε, εσείς και το αδιάφορο κατεστημένο του αθλητισμού, και να καταλάβετε το μέγεθος των ευθυνών σας. Εκ του αποτελέσματος, είστε ένα ανίκανο σύστημα, που δεν ακούει, δεν βλέπει και δεν διαβάζει. Ανίκανο και αγενές, αφού όποτε ερωτάται, ποτέ δεν απαντάει.

Πολλοί ισχυρίζονται ότι η ώθηση, που χρειάζεται το Ελληνικό τένις για να αρχίσει η άνοδος, είναι κάποια μεγάλη διάκριση. Το θλιβερό είναι ότι κι αν τυχαία έρθει αυτή η επιτυχία (αφού ξεπεράσει τις τρικλοποδιές του κατεστημένου σας), είστε εντελώς ανέτοιμοι να την αξιοποιήσετε. Θα έρθει και θα χαθεί. Για να αρχίσει η άνοδος στο Ελληνικό τένις, πρέπει να αρχίσετε κι εσείς να δουλεύετε.

Ο Πάρις σαν junior, είχε όλα τα χαρακτηριστικά για να δημιουργήσει αισιοδοξία: Παρουσία ΠΕΝΤΕ φορές σε κυρίως ταμπλό Grand Slam U18, τελικός στο Orange Bowl, 9 φορές πρωταθλητής Ελλάδας.

Κρίμα που σαν παιδάκι συνέπεσε με την περίοδο της χλωμής σας διοίκησης. Τώρα πια είναι μεγάλος άντρας και επαγγελματίας, δηλαδή 21 χρονών. Ντροπή σας.

Κώστας Κουτσάφτης

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Η ώρα του Α.Σ.Ε.Α.Δ.: Αφετηρία της Τεννιστικής και Ολυμπιακής Κάθαρσης...

Σήμερα στις 5μμ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ στο Α.Σ.Ε.Α.Δ. η ΠΡΟΣΦΥΓΗ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ κατά της απόφασης 6/2009 της Ε.ΦΙ.Π.(Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος) της Ε.Ο.Ε. (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή), η οποία "αθώωσε" δις (παλαιότερα και προσφάτως) τον ευτελίσαντα τα πάντα και διαφυγόντα την αποπομπή στην ολομέλεια με το ανατριχιαστικό 18-2 προκαλώντας Κρίση Απελπισίας στον Ελληνικό Αθλητικό Κόσμο, αφού απέδειξε επώδυνα ότι τα περί Ψήφου Συνειδήσεως είναι ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ...
Θέλουμε να ελπίζουμε και ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ (ενάντια σε όλους, αφού δεν έχουμε συναντήσει ακόμη κανέναν εκπρόσωπο της Κοινής λεγόμενης Γνώμης που να συμμερίζεται την Πίστη μας!) ότι τα Μάτια της Δικαιοσύνης θα είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ως προς το ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ και ΤΥΦΛΆ ως προς τους διαδίκους.
Κουράγιο και Ηθικό Ακμαιότατο στην Γενική Γραμματέα της ΑΙΟΛΙΚΗΣ, που δεν υποστέλλει την σημαία της Τεννιστικής Κάθαρσης και στους Εθελοντές Συμπαραστάτες της στον Αγώνα, που διεξάγουν εδώ και 3 χρόνια.

Χθες, μετά από προσπάθεια ημερών, μιλήσαμε με το μέλος της Δ.Ο.Ε. κ. Λάμπη Νικολάου, αφού του είχαμε στείλει Ενημερωτικό Υλικό με αφορμή το τελευταίο "κτύπημα", ο οποίος δεν θέλησε να ασχοληθεί με το θέμα της Λαμπαδηδρομίας και τα προηγηθέντα η εξ αυτής απορρέοντα σε σχέση με τον πρωταγωνιστή της απίστευτης αυτής ιστορίας όντας εξοργισμένος (ελπίζουμε όχι με εμάς, δηλαδή τους Ενημερωτές, αλλά με τον δράστη, όμως σεβαστήκαμε την απόφασή του πιστεύοντας πως είναι προσωρινή) και δεν γίνεται αυτή τη στιγμή να γνωστοποιήσουμε τη συνομιλία μας.

Γιά.Σα.ς

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Δεν χρειάζονται κροκοδείλια δάκρυα για τον νέον εθνικό διασυρμό μας...

Η κ. Σαρατζίδου
με την ευκαιρία της γκάφας του διαιρεσιάρχη, που μας ξεφτιλίζει Διεθνώς βέβαια, αλλά ακόμη και Πανελληνίως ως Παρά Νόμον (2725/99)εκπρόσωπος του Αθλήματος μας στην Ε.Ο.Ε., αφού αποδεικνύεται ότι εκλέξαμε εργολάβο, που αγνοεί Ανάγνωση,
μας έδωσε το ακόλουθο κείμενο, ενώ λεπτομέρειες για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ μπορείτε να ΑΝΑΓΝΩΣΕΤΕ στην προηγούμενη μακροσκελή μας Ανάρτηση...
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Εξεπλάγη η Δ.Ο.Ε. για την συμμετοχή στη Λαμπαδηδρομία τιμωρημένης αθλήτριας για ντοπάρισμα. Εξεπλάγη, γιατί δεν ήξερε. Πρόεδρος της Επιτροπής Λαμπαδηδρομίας της Ε.Ο.Ε. είναι ο κ. Ζαννιάς, τον οποίον από το καλοκαίρι του 2007 τον έχουμε καταγγείλει για 2 σοβαρότατες παρανομίες:

1η Το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ως πρόεδρος της ομοσπονδίας του Τέννις και κύριο μέτοχος και πρόεδρος της τεχνικής εταιρείας του με την οποία έχει κατασκευάσει πάμπολλα Αθλητικά έργα ακόμη και Ολυμπιακά. Παρά τον Αθλητικό Νόμο 2725/99 κανενός υπευθύνου δεν ίδρωσε το αυτί. Η συγκάλυψη είναι πλήρης ακόμη και από την Ε.Ο.Ε. μέσω της Ε.ΦΙ.Π., η οποία πριν από λίγες μέρες τον «αθώωσε» για 2η φορά παρά τα συντριπτικά ΕΓΓΡΑΦΑ αποδεικτικά στοιχεία και τις μαρτυρικές καταθέσεις πρώην μελών του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α.. που ψήφισαν έγκαιρα την έκπτωσή του βάσει του Ισχύοντος Αθλητικού Νόμου…

2η Την κατασπατάληση Δημόσιου Χρήματος (1.050.000 Ε) για άλλους σκοπούς και όχι για το λόγο που δόθηκαν στην Ομοσπονδία του Τέννις, δηλαδή την δημιουργία του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας.
Συνεχίζεται η ανακριτική διαδικασία σε βαθμό κακουργήματος από την 32η ανακρίτρια, όπου το παρέπεμψε η Εισαγγελία Αθηνών μετά από μηνυτήρια αναφορά.
Όλα αυτά είναι γνωστά στην Πολιτεία (Υφυπουργείο Αθλητισμού-Γ.Γ.Α.), σε ΟΛΑ τα Κόμματα, τον Γ.Ε.Δ.Δ. και την Ε.Ο.Ε., αλλά ο κύριος αυτός κυκλοφόρησε σε όλη την Ελλάδα ως εκπρόσωπος του Αρχαίου Πνεύματος του Αθανάτου… Το κυρίως αθάνατο στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια εξακολουθεί να είναι η ρεμούλα. Δεν χρειάζονται κροκοδείλια δάκρυα για το νέο εθνικό διασυρμό μας, χρειάζεται ΑΠΟΦΑΣΗ, ώστε να μπει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ το νυστέρι όσο βαθιά χρειάζεται, για να καθαρίσει το καρκίνωμα και να σταματήσουν οι μεταστάσεις… Δεν αντέχει άλλο διεθνές ρεζίλι αυτή η χώρα, για να κρατήσουν τις καρέκλες τους κάποιοι ψηφοθήρες-ψηφοφόροι. Καιρός είναι να βρεθεί ΑΥΤΟΣ, που εφαρμόζοντας τους Νόμους θα στείλει όλους τους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ στα σπίτια τους.
Λίτσα Σαρατζίδου -1 Νοεμβρίου 2009

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ το... Ανάγνωσμα!!!

Το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ, που μας παρέδωσε η κ. Σαρατζίδου, δημοσιεύεται σήμερα, ανήμερα της Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας, ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ, για να μας θυμίζει την Τραγική Διάσταση Λόγων και Έργων και την υβριστική παραβίαση των Νόμων στην Πατρίδα μας, όπου γεννήθηκε κάποτε και πνέει τα λοίσθια τώρα η Ολυμπιακή (μη εμπορική φυσικά και ιστορικά) Ιδέα… Θα επιθυμούσαμε διακαώς να γνωρίζουμε, αν οι πρόεδροι των Καναδικών Ομοσπονδιών των Χειμερινών Ολυμπιακών Αθλημάτων έχουν κατασκευαστικές εταιρείες και ποια έργα των Ολυμπιακών Αγώνων του Βανκούβερ έχουν εκτελέσει… Δεν έχουμε υπόψη μας την Καναδική Νομοθεσία επί του προκειμένου, αλλά εικάζουμε ότι πετύχαμε άλλη μιά παγκόσμια πρωτιά…
ΣΩΣ.Τ.Α.


ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ

Στις κατωτέρω διατάξεις του Ν. 2725/99 Ερασιτεχνικός και Επαγγελματικός Αθλητισμός και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ Α 121) ορίζονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:
«Άρθρο 3 Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί
Παράγραφος 6 Δεν επιτρέπεται να είναι μέλη αθλητικού σωματείου το προσωπικό του σωματείου για όσο χρόνο διαρκεί… Έμποροι αθλητικών ειδών, καθώς και οι μέτοχοι, εταίροι, διαχειριστές και μέλη του Δ.Σ. αθλητικής ανώνυμης εταιρείας και κάθε είδους εμπορικής εταιρείας εφ’ όσον αυτές έχουν ως αντικείμενο εργασιών τους την εμπορία ή την κατασκευή κάθε είδους αθλητικών ειδών, δεν επιτρέπεται να είναι μέλη διοικητικού συμβουλίου ή εξελεγκτικής επιτροπής αθλητικού σωματείου ούτε να είναι αντιπρόσωποί του σε υπερκείμενες ενώσεις ή ομοσπονδίες……
Παράγραφος 7α 7β Πρόσωπα στα οποία συντρέχει οποιοδήποτε από τα κωλύματα του παρόντος άρθρου χάνουν αυτοδικαίως την ιδιότητά τους.
Η διαπιστωτική πράξη της έκπτωσης εκδίδεται από το διοικητικό συμβούλιο ή την εκτελεστική επιτροπή, κατά περίπτωση, του οικείου φορέα μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε ημερών, αφότου έλαβε γνώση. Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της ως άνω προθεσμίας η πράξη εκδίδεται από τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, μέσα στην ίδια ως άνω προθεσμία. Με την ίδια πράξη κηρύσσονται έκπτωτα από το αξίωμα του μέλους του Δ.Σ. ή της Εκτελεστικής Επιτροπής τα υπαίτια για τη μη έκδοση της ως άνω πράξης μέλη αυτών, τα οποία αντικαθίστανται κατά τις ισχύουσες διατάξεις .
Άρθρο 21. Οι διατάξεις των άρθρων 3 και 12 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται αναλογικά και στα προβλεπόμενα από το καταστατικό και τους κανονισμούς όργανα των οικείων αθλητικών ομοσπονδιών.»
Με το άρθρο 17 του καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α. ορίζεται:
«Δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. ή εκπρόσωπος της σε υπερκείμενες αρχές ή Διεθνείς Ομοσπονδίες… Έμποροι αθλητικών ειδών, καθώς και οι μέτοχοι , εταίροι, διαχειριστές και μέλη του Δ.Σ. αθλητικής ανώνυμης εταιρείας και κάθε είδους εμπορικής εταιρείας εφ’ όσον αυτές έχουν ως αντικείμενο εργασιών τους την εμπορία ή την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ κάθε είδους αθλητικών ειδών, δεν επιτρέπεται να είναι μέλη διοικητικού συμβουλίου ή εξελεγκτικής επιτροπής αθλητικού σωματείου ούτε να είναι αντιπρόσωποί του σε υπερκείμενες ενώσεις ή ομοσπονδίες…»
Όπως αποδεικνύεται από τα νομιμοποιητικά στοιχεία της εταιρείας με την επωνυμία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ –ΕΜΠΟΡΙΚΗ –ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα οποία έχουν δημοσιευτεί στο τεύχος Ανωνύμων Εταιρειών και Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως έχουμε:
1. Το με αριθμό 7211/30.12.1994 φύλλο που αναφέρεται ότι με βάσει την καταστατική πράξη στο πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ο Σπυρίδων Ζαννιάς συμμετείχε ως μέλος .
2. Στο υπ’ αριθμό 6961/9.8.2002 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως στην καταχώρηση στοιχείων της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ, αναφέρεται ότι το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που εκλέχθηκε έχει Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή τον Σπυρίδωνα Ζαννιά. Και ότι την εταιρεία εκπροσωπεί μόνον ο Σπύρος Ζαννιάς.
3. Στο υπ’ αριθμό 9063/16.7.2004 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως αναφέρεται ότι ο Σπυρίδων Ζαννιάς ορίσθηκε Διευθύνων Σύμβουλος και Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας και μοναδικός εκπρόσωπος της εταιρείας . Η θητεία των μελών του Δ.Σ. ορίσθηκε μέχρι τις 15.1.2009.
4. Στο υπ’ αριθμό 4369/11.6.2007 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως στην καταχώρηση στοιχείων της εταιρείας αναφέρεται ότι: «Το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που εκλέχθηκε έχει ως μοναδικό εκτελεστικό μέλος Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή αυτής τον Σπυρίδωνα Ζαννιά.» Ακόμη τονίζεται στην ίδια καταχώρηση ότι: «Το Δ.Σ. της εταιρείας αποφάσισε βάσει του άρθρου 20 του Καταστατικού του, ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΠΥΡΟ ΖΑΝΝΙΑ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΟΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ. Η θητεία των μελών του Δ.Σ. ορίσθηκε μέχρι τις 31.12. 2009.»
5. Και βέβαια στο υπ’ αριθμό 7211/20.12.1994 ΦΕΚ όπου δημοσιεύεται το καταστατικό της εταιρείας ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ, όσον αφορά τους σκοπούς της εταιρείας δεν υπάρχει κάποια ειδική μνεία σχετικά με εμπορία ή κατασκευή οιωνδήποτε αθλητικών ειδών.
Α Λ Λ Α
Α. Όπως προκύπτει από την υπ’ αριθμό 3228/2006 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που αφορά διένεξη μεταξύ της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ με την EUROSPORT ΕΠΕ, η οποία έχει ως αντικείμενο την επί κέρδει εμπορία, διάθεση και αντιπροσώπευση αθλητικών οργάνων, ειδών και αντικειμένων εγχώριας προέλευσης ή και αλλοδαπής και την κατασκευή οργάνων και αντικειμένων συναφών ειδών .
Με σαφήνεια προκύπτει από την απόφαση ότι η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ σύναψε στις 23.2.2004 σύμβαση αγοράς εμπορευμάτων και ειδικότερα αθλητικών ειδών με την εταιρεία EUROSPORT η οποία περιελάμβανε
1. βαλβίδες αλμάτων και καπάκια βατήρα αλμάτων
2. κλωβό δισκοβολίας – σφαιροβολίας .
Τα εμπορεύματα τα παρέλαβε η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ προκειμένου να τα εγκαταστήσει στο στάδιο της Ηλιούπολης και να τα παραδώσει στην ανάδοχο εταιρεία ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ ΑΕ με την οποία είχε συνάψει σύμβαση υπεργολαβίας. Αυτό έπρεπε να γίνεται καθημερινά, κύριοι της επιτροπής εναρμόνισης, για να εμπίπτει στο Νόμο; Αυτό δεν είναι ΕΜΠΟΡΙΟ κύριοι της Ε.ΦΙ.Π. η σας διέφυγε κατά την ανάγνωση;

Β. Με βάση την με Γενικό αριθμό κατάθεσης 57398/30.3.2005 και κατάθεση Δικογράφου 3546/2005 αγωγής της εταιρείας TARKETT SAS με την οποία στρέφεται κατά της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ με σαφήνεια αποδεικνύεται η εμπορεία και η κατασκευή αθλητικών ειδών της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ .
Μεταξύ των δύο εταιρειών είχε υπογραφεί ιδιωτικό συμφωνητικό στις 29.10.2003 που αφορούσε την πώληση αθλητικών προϊόντων και εκτέλεση εργολαβιών σχετιζόμενες με τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ των Αθηνών του 2004.
Ειδικότερα η TARKETT SAS πούλησε στη ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ διάφορα εμπορεύματα σχετικά με συνθετικό χλοοτάπητα για γήπεδα.
1. Τρία γήπεδα Χόκεϊ
2. Τέσσερα μικρά Αθλητικά γήπεδα σόφτ –μπολ
3. Έξι μικρά γήπεδα μπέϊζμπολ
Τα έργα αυτά απέφεραν στην ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ κέρδος. Βάσει υπεργολαβίας με την εταιρεία J-P ΑΒΑΞ που ήταν ο εργολάβος κατασκευής των έργων .
Όλα αυτά αποδεικνύονται και από την ανταγωγή της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ στην TARKETT SAS
Στην ίδια αγωγή της ομολογεί ότι στην ίδια περίπου περίοδο είχε αναλάβει εργασίες:
1. Στο Κλειστό Γυμναστήριο Μεγαλόπολης
2. Ανακατασκευή Δημοτικών γηπέδων Ποδοσφαίρου στην Τιλισό Ηρακλείου .

Γ. Η εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ επιλέχθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο [Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ] ως ανάδοχος του Ολυμπιακού έργου «Ολυμπιακό Προπονητήριο HOCKEY και ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ» στις εγκαταστάσεις του Αγ. Κοσμά όπως αποδεικνύεται με το έγγραφο παραλαβής του έργου Α. Π. ΕΥΔΕ /Φ 320/65/967 /24 Μαρτίου 2006. της Γ.Γ.Α Ειδική υπηρεσία δημοσίων έργων /ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ τμήμα κατασκευών.

Δ. Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ αγόρασε από την Ισπανική εταιρεία COMPOSAN πλαστικό υλικό για τάπητα γηπέδων ΤΕΝΝΙΣ αξίας 45000 ευρώ και επίβλεψη ειδικών για την τοποθέτηση από την αλλοδαπή, όπως δείχνουν τα τιμολόγια που έχουμε στα χέρια μας με ημερομηνίες 2.9.2002 και 25.11.2002

Ε. Όλα τα αναφερόμενά μας στηρίζονται σε έγγραφα– τιμολόγια – δικόγραφα- ΦΕΚ.
Παρότι ακούγονται πολλά για άλλα έργα κυρίως γήπεδα τέννις κατασκευές και ανακατασκευές , εμείς πουθενά δεν έχουμε μιλήσει γι αυτά. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όποιον γνωρίζει και έχει αποδεικτικά στοιχεία να μας τα δώσει, ακόμη και χωρίς τα προσωπικά του στοιχεία. Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχουν και μόνο από το στατιστικό δεδομένο, ότι δεν μπορεί όλες οι εργασίες της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ να είναι σε δικαστικές διαμάχες… Περιμένουμε…

ΣΤ. Με την 6514/30.10.2001 Πράξη Τροποποίησης του καταστατικού της υπό έγκριση εταιρείας με την επωνυμία «ΔΑΠΕΔΟΝ- ΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ- ΕΜΠΟΡΙΚΗ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ) του συμβολαιογράφου Θεσσαλονίκης Χρήστου Κυριακόπουλου ορίζεται ότι η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ και ο Σλάβκο Σιμούνοβιτς του Πέτρου αποτελούν τους ιδρυτές και μοναδικούς μετόχους της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Στους σκοπούς της εταιρείας περιλαμβάνεται και «….η εμπορία δαπέδων για όλα τα αθλήματα, η εμπορία πάσης φύσεως αθλητικού εξοπλισμού, η κατασκευή και εγκατάσταση αθλητικών δαπέδων και αθλητικού εξοπλισμού…»
Εκεί λοιπόν που ήταν «αποκλεισμένος» ο Σλάβκο «από ένα καρτέλ κατασκευαστών» (σύμφωνα με την απολογία του Σ. Ζαννιά στο Δ.Σ. της 30.6.2007 με αποκλειστικό θέμα την έκπτωσή του από το αξίωμα του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α.) έγινε συνεταίρος του παρά Νόμον «προέδρου» της διά της εταιρείας του ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ Α.Ε. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κι όμως Πέραν Πάσης Αμφιβολίας Αποδεδειγμένο!!!

Στο ΦΕΚ 10066/13.11.2001 υπάρχει καταχώρηση του καταστατικού της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Στο άρθρο 25 του σκοπού της βλέπουμε ένα πρόσωπο να είναι στο Δ.Σ. της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Και το έχουμε δει και στο Δ.Σ. της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ. (Έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του το αφεντικό). Επίσης ο Γιάννης Αλεξάνδρου γνωστός μας στο χώρο του τέννις, που την ίδια περίοδο είναι έμμισθος ειδικός συνεργάτης στην Ε.Φ.Ο.Α. Δικηγόρος εκπρόσωπος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ ο τότε σύμβουλος και αργότερα και μέχρι σήμερα Γενικός Γραμματέας της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Δημήτρης Σταματιάδης.
Όλες οι συμπτώσεις μαζεμένες για την κρίση σας.
Σας παρακαλούμε να μελετήσετε τα γεγονότα που σας παρουσιάζουμε δίνοντας την δέουσα προσοχή σε ημερομηνίες – πρόσωπα –προθέσεις.
Ε Π Ι Σ Η Μ ΑΙ Ν Ο Υ Μ Ε ….
1. Τον χρόνο δημιουργίας της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ 29.12.1994
2. Τον χρόνο εκλογής του Σπύρου Ζαννιά στην Ομοσπονδία του τέννις 18.3.1995.
Εδώ αξίζει να σας θυμίσω κάτι που ευχαριστώ τον Νίκο Κανταρτζή που το επανέφερε στη μνήμη μας στο Editorial του περιοδικού που εκδίδει και έχει την καλοσύνη να μας το στέλνει και μάλιστα δωρεάν. Γράφει λοιπόν στο τεύχος Νο 9 του tennis news: «Και μας προέκυψε από το πουθενά ο κ. Ζαννιάς ουρανοκατέβατος για το τέννις. Του δώσαμε ΟΛΟΙ χρόνο πίστωσης, αν και προσωπικά είχα απ’ αρχής τις αμφιβολίες μου όταν είδα να υπογράφει τουλάχιστον για ένα χρόνο τα έγγραφα της ομοσπονδίας με το επάγγελμά του .
Δηλ. Ο Πρόεδρος και από κάτω πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, μέχρι που τον έκραξα και σταμάτησε. Παγκόσμια αρνητική πρωτοπορία. Κανείς παράγοντας στο κόσμο δεν υπογράφει με το επάγγελμά του…»

Αντιγράφω από το απόσπασμα πρακτικού 261 της 12. 11.2007 της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ για την αντιμετώπιση θεμάτων εφαρμογής του νέου αθλητικού νόμου 2725/1999
«2. Από τη γραμματική διατύπωση αλλά και το σκοπό των ως άνω διατάξεων συνάγεται ότι για την επαπειλούμενη από το νόμο έκπτωση από τα αθλητικά αξιώματα δεν αρκεί η όλως ευκαιριακή και παρεμπίπτουσα επιχειρηματική δράση στο πεδίο της εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών , αλλά εν όψη της βαρύτατης κύρωσης, απαιτείται , αν όχι κυρίως και κατ’ επάγγελμα πάντως συνήθης και κατά τρόπο συστηματική ενασχόληση με την εμπορία ή κατασκευή αθλητικών ειδών. Περαιτέρω από τις αυτές διατάξεις προκύπτει, κατά την άποψη της Επιτροπής, ότι στο πλαίσιο των μη επιτρεπομένων επαγγελματικών δράσεων των αθλητικών παραγόντων δεν εμπίπτει η κατασκευή έργων αθλητικής υποδομής… αφού, δεν πρόκειται περί εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών , αλλά περί κατασκευής αθλητικών έργων γενικότερης μάλιστα σημασίας , για την ανάθεση των οποίων υφίστανται δικλείδες ασφαλείας – προκήρυξη δημ. Διαγωνισμών από τη Γ.Γ.Α., έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κ.λ.π.- που σε κάθε περίπτωση δεν πλήττει την αυτοτέλεια και ανεξαρτησία του ερασιτεχνικού αθλητισμού, δοθέντος ότι κατά κανόνα, ουδεμία συμμετοχή και ανάμειξη δύναται να έχει στα έργα αυτά.»
Δεν μας τα λέει καλά η επιτροπή για την ανάμειξη, αφού είναι γνωστό ότι ακόμη και μέλη της κατά καιρούς είτε εγκρίνουν , είτε ελέγχουν, είτε παραλαμβάνουν αυτά τα έργα που βέβαια έχουν και μεγάλο οικονομικό αντικείμενο. Όπως γράψαμε σε Επιστολή προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού στις 13/12/2007:
«Κατά την ταπεινή μας άποψη ο Νομοθέτης γνωρίζει άριστα Ελληνικά και χρησιμοποίησε σοφά τη λέξη-κλειδί «είδος» ως ουσιαστικό του επιθέτου «αθλητικός». Αθλητικό είδος είναι και οι κάλτσες, και τα παπούτσια, και τα ρούχα, και τα φιλέ, και τα καθίσματα σταδίων και γηπέδων, και όλες οι επιφάνειες επί των οποίων διεξάγονται τα αθλήματα και φυσικά οι πάσης φύσεως κατασκευές, εφόσον χρησιμοποιούνται για αθλητική χρήση, γιατί απλούστατα έχουν ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ-ΜΟΡΦΗ-ΣΧΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ.
Όσο για τη λέξη κλειδί (είδος) του Νόμου 2725/99 σας παραθέτουμε εξ αντιγραφής την εξήγησή της, που δικαιώνει την ερμηνεία μας :
[Είδος-ους το ΑΝ (Αρχαία-Νέα) η εξωτερική όψις, μορφή, σχήμα. Δ. Δημητράκου: Νέον Ορθογραφικόν Ερμηνευτικόν Λεξικόν ]»

Παρακάτω στο ίδιο πρακτικό διαβάζουμε: «Από τα πιο πάνω στοιχεία προκύπτει ότι η εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ, της οποίας μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Α., δραστηριοποιήθηκε στην κατασκευή κ.λ.π. Ολυμπιακών Αθλητικών Γηπέδων, κατά την προετοιμασία και διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων.»
Το κλειστό της Μεγαλόπολης ή τα γήπεδα ποδοσφαίρου στην Κρήτη ή τα γήπεδα τέννις είναι ολυμπιακά έργα, κύριοι της επιτροπής, κατά το δικό σας σκεπτικό; Και συνεχίζω την αντιγραφή εκ του πρακτικού:
«Σύμφωνα, όμως με τις προηγηθείσες σκέψεις, η ως άνω κατασκευαστική δραστηριότητα της προκείμενης εταιρείας εκφεύγει του πλαισίου της απαγορευμένης από τις διατάξεις του άρθρου 3 του αθλητικού νόμου επιχειρηματικής δράσης, αφού οι ως άνω κατασκευές δεν δύναται να ενταχθούν στην κατηγορία της εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών. Εξάλλου, από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι πράγματι από την εν λόγω εταιρεία υπήρξε εμπορία ή κατασκευή αθλητικών ειδών – βαλβίδες αλμάτων –κλωβός δισκοβολίας –σφαιροβολίας κ.λ.π.- τοποθετηθέντων σε αθλητικά στάδια. Όμως η εμπορία και κατασκευή των εκδηλώνεται σε απολύτως συγκεκριμένο χρονικό διάστημα…»
Ακριβώς τότε που ο Πρόεδρος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ είναι και πρόεδρος της ομοσπονδίας του τέννις και Αντιπρόεδρος της Ολυμπιακής επιτροπής και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων. ΑΡΧΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ…
Και καταλήγουν οι φύλακες και προστάτες του αθλητικού νόμου: «…ως εκ τούτου πρέπει να γίνει δεκτό ότι δεν συντρέχει περίπτωση κωλύματος ή ασυμβιβάστου εκ των διατάξεων του άρθρ. 3 ν.2725/99»
Και διερωτώμαστε εμείς: Ποιος θα μας φυλάξει από τους «φύλακες»;
Δεν είμαι νομικός, είμαι ένας μορφωμένος νομοταγής πολίτης αυτής της χώρας, δεν νομοθετώ εγώ και απαιτώ από αυτούς που νομοθετούν να εφαρμόζουν πρώτοι τους νόμους και όχι να κρύβονται πίσω από διορισμένες επιτροπές κουκουλώματος.
Αναφέρομαι στον κατά τον νόμο αρμόδιο Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού κύριο Δουβή , στους υπουργούς που του έδωσαν το πόστο κυρίους Βουλγαράκη –Λιάπη- Σαμαρά , αλλά και τους καθ’ ύλην αρμοδίους κυρίους Ορφανό – Ιωαννίδη. Όλοι ενημερώθηκαν, ΚΑΝΕΙΣ δεν ενήργησε. Εγώ εξακολουθώ να ρωτώ: ΓΙΑΤΙ;
Εδώ πρέπει να πούμε ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην βουλευτή κ. Καλλιώρα της Φθιώτιδας που, όταν ενημερώθηκε από τον τοπικό σύλλογο για το θέμα, έκανε επερώτηση στην Βουλή στον αρμόδιο Υφυπουργό για να πάρει ως απάντηση από τον πολυπράγμονα κ. Ιωαννίδη το γνωστό μας απόσπασμα πρακτικού 261 προς δόξα της επιτροπής…
Στα κόμματα που προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε είχαμε τα εξής «αποτελέσματα» .
1. Από την Ν.Δ. μας πληροφόρησαν ότι από τότε που έγινε Υφυπουργός ο κ. Ορφανός δεν υπάρχει αθλητική επιτροπή. Έτσι δεν στείλαμε φάκελο, αφού τον κ. Ορφανό τον είχαμε ενημερώσει και μάλιστα με εξώδικο επισήμως όπως και τον κ.Δουβή. Αργότερα ενημερώσαμε δύο φορές (πριν και μετά την υπουργοποίηση) και τον νέο Υφυπουργό κ. Ιωαννίδη και τον κ. Δουβή αυτοπροσώπως με άλλους συναδέλφους. Αποτέλεσμα μηδέν…

2. Από το ΠΑ.Σ.Ο.Κ μας είπαν να το στείλουμε στον κ. Χυτήρη χωρίς συνέχεια. Αργότερα ενημερώθηκε ο κ. Παταβούκας και η αθλητική επιτροπή, η οποία από ό,τι μάθαμε από τον τύπο τον έχει παραπέμψει για διαγραφή αρμοδίως. Περιμένουμε…
3. Η ιδιαιτέρα της κ. Κανέλη, που απευθυνθήκαμε για το Κ.Κ.Ε., μας είπε μετά από συνεννόηση με την βουλευτή να τα πάμε στα γραφεία του περιοδικού ΝΕΜΕΣΙΣ. Επειδή είμαστε αναγνώστες του περιοδικού, τα πήγαμε άμεσα, αλλά ακόμη περιμένουμε…
4. Από τον Συνασπισμό, πού μας είπαν και τα στείλαμε στην αθλητική επιτροπή, μας κάλεσαν για συζήτηση, και μετά από αυτή μας είπαν πώς θα προωθούσαν τον φάκελο σε αρμόδιο βουλευτή. Ουδέν νεότερο…
5. Για ενημέρωση του Λ.Α.Ο.Σ. πήγαμε στον βουλευτή κ. Βελόπουλο, που ήταν πολύ βιαστικός και μετά από τηλεφώνημά μας η γραμματέας του μας πληροφόρησε ότι έκανε τηλέφωνο στον κ. Ζαννιά και τίποτε άλλο…
Καταλαβαίνουμε, γιατί στις Ευρωεκλογές υπήρξε τόσο μεγάλη αποχή. Η σχέση πρέπει να είναι αμφίδρομη, για να είναι υγιής. Στο κάτω- κάτω δεν ζητούσαμε χάρη, το αυτονόητο για ένα Κράτος Δικαίου ζητούσαμε: ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, που έχουν ψηφιστεί!!
Η προσφυγή μας στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή μετά από δύο έγγραφά του προς την Γ.Γ.Α. είχε ως αποτέλεσμα να του απαντήσουν με το γνωστό μας απόσπασμα πρακτικού 261. Η απάντηση έφθασε και σε μας αυτούσια χωρίς κανένα σχόλιο από τον Επιθεωρητή για την ουσία των καταγγελλομένων με βάση τον νόμο .
Χαρήκαμε την ταχύτητα, την έρευνα, την ανάκριση και τον καταλογισμό ευθυνών για την φωτιά στην Αττική, που παρακολουθήσαμε από την τηλεόραση. Για το δικό μας θέμα απλή αλληλογραφία… Ίσως δεν κατάλαβαν ότι το θέμα και μεγάλο είναι και αφορά πολλούς και κυρίως την διαπαιδαγώγηση των νέων. Περιμένουμε κάτι πιο ουσιαστικό…

Στην Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος (Ε.ΦΙ.Π.) της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) προσφύγαμε στις 30. 11. 2007 με ολόκληρο το φάκελο στοιχείων που είχαμε στα χέρια μας .
Η απόφαση της 10537/15.1.2008 που μας ήλθε χωρίς ούτε καν να μας καλέσουν να καταθέσουμε μας εξέπληξε, γιατί για μια ακόμη φορά βασίστηκε στο γνωστό μας απόσπασμα 261 και απεφάνθη ότι:
«…η δραστηριότητα αυτή εκδηλώνεται βάσει των αποδεικτικών σε απολύτως συγκεκριμένο χρόνο λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων…»
Αυτό ανάγκασε την ΑΙΟΛΙΚΗ να στείλει επιστολή στον τότε Πρόεδρο της Ε.Ο.Ε. κύριο Κυριακού στις 29.8.2008 εν όψει των εκλογών μετά τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου στην οποία επισημαίναμε ότι «….Ο νόμος 2725/99 που προβλέπει το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ έχει ψηφισθεί το 1999 εν όψει των Ολυμπιακών της Αθήνας και αν ο Νομοθέτης ήθελε να εξαιρέσει την περίοδο των αγώνων θα το είχε προβλέψει….Με την γνωμοδότηση της Επιτροπής καταστρατηγείται ο νόμος και αφήνονται ελεύθερα άτομα σαν τον Πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Α. και Αντιπρόεδρο της Ε.Ο.Ε. να λυμαίνονται τον αθλητικό χώρο για ίδιο όφελος.»
Μας έγινε ένα τηλεφώνημα τότε από την γραμματεία της Ε.ΦΙ.Π. αλλά μάλλον για τα εκλογικά κουκιά το θέμα έμεινε εκεί.
Πολύ αργότερα η γραμματεία της Ε.ΦΙ.Π. μας ειδοποίησε ότι ο νέος Πρόεδρος της κ. Λενός μας καλεί να καταθέσουμε για το θέμα ενώπιόν της. Στις 27.7.2009 εκ μέρους του Συλλόγου νόμιμα εκπροσωπώντας το Δ.Σ. κατέθεσε με όλο τον φάκελο η κ. Σαρατζίδου και επίσης ο πρώην Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Μαλάμος και στις 20.8.2009 οι πρώην ταμίες της Ομοσπονδίας κ.κ. Τσάτσης και Καλογεράς και η κ. Λώμη.
Αφού στις 1.9.2009 εξετάστηκε και ο κύριος Ζαννιάς, στις 9.9.2009 η Ε.ΦΙ.Π. μας έστειλε την απόφασή της 06/2009 με την υπογραφή του Αναπληρωτή Προέδρου της κυρίου Ιωάννη Βασιλειάδη στην οποία μας λέει:
«….Η Εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΉ Α.Ε. , της οποίας ο κ. Ζαννιάς είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι Τεχνική – Κατασκευαστική Εταιρεία, οι δε εργασίες που πραγματοποιεί, στα πλαίσια του σκοπού της, δεν του προσδίδουν, κατά τον νόμο 2725/99 την ιδιότητα του Εμπόρου, ώστε να δημιουργείται το κώλυμα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου αυτού…»
Ουδέν σχόλιον… Εμείς εξακολουθούμε να βλέπουμε ένα δίχτυ προστασίας κόντρα στο Πνεύμα και το Γράμμα του Νόμου και γι’ αυτό προσφύγαμε κατά της απόφασης αυτής στο Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών (Α.Σ.Ε.Α.Δ.) και στις 22/10 εκδικάζεται η ΠΡΟΣΦΥΓΗ. Πιστεύουμε ότι ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ θα ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ κρίνοντας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τις συγκεκριμένες ΠΡΑΞΕΙΣ ως προς το ΝΟΜΟ.

Στις 30 1ουνίου 2007 έγινε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης την Επιστολή – καταγγελία του Σωματείου Ένωση Φίλων Τέννις ΑΙΟΛΙΚΗ. Διαβάστηκαν δύο γνωμοδοτήσεις των δικηγόρων κ.κ. Παπαδημητρίου και Κάρμη, οι οποίες φυσικά βγάζουν λάδι τον κ. Ζαννιά. Σταχυολογώ από το απομαγνητοφωνημένο κείμενο τις απόψεις των συμβούλων:
Σελίς 14 ΜΑΛΑΜΟΣ «…εάν εσείς πιστεύω με μια υπεύθυνη δήλωση, μας δηλώσετε ότι τόσο με την ΔΑΠΕΔΟΝ-ΜΕΤΡΙΚΗ, όσο και με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ δεν κατασκευάσατε κανένα έργο. Εμείς είμαστε ανοικτοί εδώ τα συζητάμε όλα. Φυσικά ανάκληση της διαπιστωτικής πράξης δεν μπορεί να γίνει, γιατί όπως είδαμε πολύ καλά γνώμες δικηγόρων ακούσαμε και κανείς δικηγόρος δεν ερμηνεύει το νόμο, τα δικαστήρια το κάνουν αυτό. Εμείς έχουμε άλλη γνώμη και άλλη άποψη. Μπορείτε λοιπόν έχω μία υπεύθυνη δήλωση εδώ, αγαπητέ Πρόεδρε, σας την δίνω γράψτε το όνομά σας και σημειώστε ότι , ούτε με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ που συμμετέχει 50 τις εκατό στην ΔΑΠΕΔΟΝ-ΜΕΤΡΙΚΗ, αλλά ούτε και με την ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗ κατασκευάσατε αθλητικά έργα . Ορίστε εγώ σας την δίνω.»
ΖΑΝΝΙΑΣ «Μα δεν χρειάζεται να υπογράψω.»
ΜΑΛΑΜΟΣ «Την αφήνω εδώ είναι για να διαλευκάνουμε το μυστήριο για να ξέρουμε τι λέμε.»
Σελίς 15 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ «Εγώ παρέλαβα από την ΑΙΟΛΙΚΗ μία επιστολή η οποία έχει κατατεθεί και στην Ομοσπονδία, η οποία λέει διάφορα πράγματα. Για μένα, επικεντρώνομαι στην σελίδα 4 όπου λέει: «Με την ίδια πράξη κηρύσσονται έκπτωτα από το αξίωμα του μέλους του Δ.Σ. τα υπαίτια για την μη έκδοση της ως άνω διαπιστωτικής πράξης μέλη αυτών τα οποία αντικαθίστανται κατά τις ισχύουσες διατάξεις.»
Όπως αντιλαμβάνεστε εγώ δεν μπορώ να μπω σε μία τέτοια διαδικασία.
Εκπροσωπώ έναν σύλλογο στον τόπο μου ο οποίος έχει δουλέψει χρόνια στην κοινωνία και εγώ σαν άτομο και δεν θέλω να είμαι σε τέτοιες ιστορίες που πλανώνται, είναι πραγματικά... δεν είναι πραγματικά. Όλα αυτά τέλος πάντων που συζητούμε επειδή δεν είμαι νομικός, δεν θέλω να είμαι μέσα σε αυτό το παιχνίδι. Και για να μην είμαι, έχω καταθέσει μία επιστολή και ζητώ την έκπτωση του Προέδρου…»
Σελίς 16 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ «Το θέμα είναι αν στηρίζουμε μια ιστορία διαπλεκομένων. Γι’ αυτό συζητάμε…δηλαδή εγώ έχω κάνει γήπεδα στην Ελλάδα μαζί με τον Πρόεδρο, έχω κατασκευάσει;»
Σελίς 17 ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ «Επειδή έχω σαράντα χρόνια εμπειρία νομικών, που δεν μου δίνουν το δικαίωμα να τους πιστεύω. Γιατί ο νομικός ανάλογα με ποια πλευρά είναι, παίρνει και ανάλογες θέσεις.»
Σελίς 19..ΜΑΛΑΜΟΣ «…Σαφώς το καταστατικό και ο 2725 αναφέρει ότι, εάν διαπιστωθεί η συμμετοχή ή εταίρου ή φυσικού προσώπου ή μέλος ΕΠΕ ή μέλος Ο.Ε. ή ότι άλλο διαπιστωθεί που θα μπορούσε κάποιο μέλος να έχει σχέση με την εμπορία αθλητικών ειδών, με την κατασκευή δαπέδων και τα λοιπά , χωρίς να ζητάει ούτε τζίρους , ούτε υπογραφή συμφωνητικών , ούτε τίποτα απ’ όλα αυτά, εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο να εκδώσει διαπιστωτική πράξη …Δηλαδή σήμερα εμείς δεν μπορούμε εδώ να πούμε ότι επειδή κάποιος νομικός εξέφρασε μία άποψη… του κ. Κάρμη ή του κ. Παπαδημητρίου. Δεν μπορούμε εμείς να δεχτούμε ότι η άποψη ή γνώμη ενός δικηγόρου είναι αυτούσιος ο νόμος….Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να διαχωρίσω την θέση μου απ’ αυτή την ιστορία και λέω ότι δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο παρά να εκδώσουμε σήμερα την διαπιστωτική πράξη.»
Σελίς 20 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ «Ο κύριος Ζαννιάς με βάση τα συνημμένα που πήραμε είναι Διευθύνων Σύμβουλος και Τεχνικός Διευθυντής της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ, η οποία κατέχει το 50% των μετοχών της ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗΣ. Άρα ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ διαχειρίζεται της μετοχές της ΔΑΠΕΔΟΝ – ΜΕΤΡΙΚΗΣ και επομένως εμπίπτει στο νόμο και η έκπτωση του είναι αυτοδίκαιη. Καταθέτουμε λοιπόν μια διαπιστωτική πράξη που έχουν υπογράψει και οι υπόλοιποι εδώ συνάδελφοι. Είναι ανοικτό να υπογραφεί και απ’ όποιον άλλον συμφωνεί. Την καταθέτω.»

Έτσι κατατέθηκε το κείμενο της διαπιστωτικής πράξης υπογεγραμμένο από τα μέλη του Δ.Σ.: Μαλάμο Μιχάλη , Καλογερά Γιώργο, Παναγοπούλου Ντενίζ, Εμμανουηλίδου Καίτη , Μπαλλή Μαρία. Με το ίδιο κείμενο συμφωνεί και ο απών Σαπουντζής Αλέξης που με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής του κατέθεσε η κυρία Παναγοπούλου.

Σελίς 24 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «Εγώ θεωρώ όμως για να καταγραφεί ότι υπάρχει μείζον ηθικό θέμα για τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας άσχετα αν δεν μπορεί να αποδειχτεί νομικά.»
Σελίς 26 ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ «…Πιστεύω ότι το μόνο που εμείς σήμερα μπορούμε να πούμε ή να αποφασίσουμε είναι ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε έκδοση διαπιστωτικής πράξης…»

Έτσι δικαιολογείται και η χρησιμοποίησή του ως εκπροσώπου της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ στην τροποποίηση του καταστατικού της ΔΑΠΕΔΟΝ – ΜΕΤΡΙΚΗΣ… Άξιος!


Σελίς 26 . ΜΑΛΑΜΟΣ «…Λέω υπέγραψέ μας μια δήλωση ότι πραγματικά τόσο με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ όσο και με την ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗ δεν έχεις κατασκευάσει κανένα έργο ή δεν έχεις εμπορευτεί αθλητικό εξοπλισμό. Είναι πολύ απλό, ας το κάνει.»
Σελίς 32. ΜΑΚΡΗΣ «….Ο Ζαννιάς νομίζω ότι βοήθησε και μπορεί να βοηθήσει. Εάν με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να τον διώξουμε για να έρθουμε χαλίφηδες στη θέση του δεν είναι ο καταλληλότερος και ο καλύτερος, αφού ξέρουμε ότι τις διοικήσεις τις ανεβάζουν και τις κατεβάζουν οι εκλογές. Ποιο είναι το ποιο δημοκρατικότερο, ας πάμε στις εκλογές και να δούμε… Ένα λάθος έχει κάνει ο Ζαννιάς στη ζωή του…..εκείνοι που του υποσκάπτουν το έδαφος είναι οι φίλοι του, οι ομοτράπεζοί του. Αυτούς που τους βοήθησε χρόνια ολόκληρα.»

Και σε διαμαρτυρία της κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ προχωρά ανιστόρητα στην σελίδα 33.

ΜΑΚΡΗΣ «Να σου πω και κάτι π.χ. τι βοήθεια μπορεί να έκανε, να βγεις στο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας , κυρία Εμμανουηλίδου, το κυριότερο. Ή νομίζεις ότι θα μπορούσες να βγεις σε καμία ομοσπονδία αν δεν έβαζε το χεράκι του και ο Ζαννιάς;»

Ξεπέρασε τα όρια ο κύριος, όπως διαβάζετε. Αφού εσκεμμένα ξεχνά ότι η κυρία Εμμανουηλίδου υπήρξε μέλος της ομοσπονδίας ΔΕΚΑ και βάλε χρόνια πριν τον κ.Ζαννιά!! Εξ ιδίων μάλλον κρίνει τα αλλότρια….

Σελίς 33. ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ «Επειδή προκαλεί και προκαλεί όλους μας θα κάνω ευθέως μία ερώτηση. Νοιώθετε εγκλωβισμένος, κ. Μακρή , που έχετε βγει στην ομοσπονδία επί σειρά ετών από τον κύριο Ζαννιά, Απαντήστε, κύριε, σας αφορά και εσάς. Μα δεν μπορεί να μας προκαλείτε όλο τον κόσμο.»
Σελίς 33 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «Εγώ, συνάδελφε, πρέπει να το πω, είναι λιβανιστήρι αυτό. Αυτό είναι λιβανιστήρι. Πρέπει να το καταγράψεις στα πρακτικά, είναι λιβανιστήρι, δεν είναι τοποθέτηση.»
Μείνετε ήσυχος, κύριε, έχει καταγραφεί στα πρακτικά. αλλά καταγράφηκε και η ιστορική σας ευθύνη με άρνησή σας στην έκδοση της διαπιστωτικής…
Σελίς 34 ΜΑΚΡΗΣ «Τελειώνοντας εγώ δεν έχω πειστεί απ’ αυτά που στέλνει η Σαρατζίδου ότι υπάρχει ασυμβίβαστο. Δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα, δεν είμαι δικηγόρος, πείθομαι στους έγκριτους δικηγόρους που λένε ότι δεν υπάρχει και από κει και πέρα ας έρθουν οι ειδήμονες , οι ειδικοί και οι επαΐοντες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.»
Σελίς 34-35 ΜΠΑΛΛΗ «Θα ήθελα να εκφράσω πάλι μια τεράστια πίκρα για το γεγονός ότι βρισκόμαστε αυτή την στιγμή εδώ και από τότε που είμαι εγώ στην ομοσπονδία δυστυχώς δεν μιλήσαμε ποτέ για την ανάπτυξη του αθλήματος. Ήταν ελάχιστες οι αναφορές πάνω στο άθλημα. Εγώ από το έγγραφο που μου ήρθε από την ΑΙΟΛΙΚΗ στο ηθικό κομμάτι κολλάω απολύτως και ομολογώ ότι αισθάνομαι πάρα πολύ έκθετη που ζω σε ένα κράτος όπου τα παραθυράκια του νόμου είναι ατελείωτα… Σπύρο μου, αυτό ισχύει; Αυτό που έστειλε η ΑΙΟΛΙΚΗ ισχύει; Εάν ισχύει, ηθικό θέμα τίθεται τεράστιο με βάση το δικό μου μυαλό και με βάση τις αρχές μου.»
Και συνεχίζει Σελίς 36 ΜΠΑΛΛΗ «Δεν είμαι στην ομοσπονδία για να συμβάλω σε οικονομικές βελτιώσεις ατόμων που μπαίνουν στην ομοσπονδία γι’ αυτό το πράγμα. Ισχύει αυτό; Εγώ στο άρθρο για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου στηρίχθηκα και υπέγραψα αυτό το χαρτί, για το ασυμβίβαστο για να βρεθώ με τους προχθεσινούς μου φίλους και συνεργάτες σε αντίθετο στρατόπεδο. Αρνούμαι… Πλήν όμως αυτό το χαρτί έχει βαρύτητα ηθική, Σπύρο.»
Σελίς 36 ΜΟΥΖΑΚΙΤΗΣ «Εγώ δεν συμφωνώ με την έκδοση διαπιστωτικής πράξης εις βάρος του Προέδρου από το Διοικητικό Συμβούλιο και με καλύπτει η γνωμοδότηση του κυρίου Κάρμη…»
Σελίς 37 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «…επειδή ανέφερε η κυρία Μπαλλή για ανάπτυξη, εγώ λέω στα χρόνια που είμαι εγώ συζητάμε για προπονητικά κέντρα και εθνικές ομάδες. Θεωρώ ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν ούτε προπονητικά κέντρα ούτε εθνικές ομάδες…»

Δεν φτάνει να τα λές, κύριε Κουραμά… πρέπει να ψηφίζεις και σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, που είναι ορθότατα και χαρακτηριστικά. Είναι δυνατόν για τον τίτλο (εντεταλμένος σύμβουλος του Τέννις στους Μεσογειακούς) να υπήρξε τέτοια αντίφαση Λόγων και Ψήφου;

Σελίς 38 ΖΑΝΝΙΑΣ «Σε σχέση με την υπεύθυνη δήλωση που έδωσε ο κύριος Μαλάμος δηλώνω ότι δεν έχω κατασκευάσει γήπεδα Τέννις, δεν έχω συμβληθεί με σωματεία τέννις έμμεσα ή άμεσα.»
Σελίς 39 ΖΑΝΝΙΑΣ «Δεν μπορώ να καταλάβω, που ηθικά είχα και θα έχω και στο μέλλον πρόβλημα, εάν συμμετάσχω σε έναν διαγωνισμό… Δεν το θεωρώ κακό, με την Περιφέρεια, με το Δήμο, με την Νομαρχία, με το ΥΠΕΧΩΔΕ, με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Θα ήμουν κοινός απατεώνας και παλιάνθρωπος, εάν είχα εμπλοκή σε τέτοια θέματα και σε συμβάσεις, από τις θέσεις που είχα και που ανέφερα πριν. Μία απ’ αυτές είναι το τέννις και οι άλλες παρελκόμενες. Τούτο γιατί από το τέννις είμαι στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και από την Ολυμπιακή Επιτροπή ήμουν στην Οργανωτική Επιτροπή. Απατεώνας κοινού ποινικού δικαίου. Και προκαλώ τον οιονδήποτε στο τραπέζι αυτό, τον οιονδήποτε, να έρθει να πει, να τολμήσει να πει, ότι εγώ έχω μία δεκάρα έσοδο από το χώρο του οποίου ηγούμαι.»

Εδώ βέβαια ξεπέρασε τα όρια του θράσους. Μια ματιά στα τιμολόγια τις αγωγές και ανταγωγές που παραπάνω έχουμε εκθέσει αποδεικνύουν ότι δεν έχει δεκάρα έσοδο, γιατί έχει χιλιάδες ευρώ, μπορεί και εκατομμύρια για να κυριολεκτούμε…

Σελίς 41 ΖΑΝΝΙΑΣ «Πάμε για την εταιρεία την συγκεκριμένη. Ο Σιμούνοβιτς στο χώρο του τέννις, από το ’95 που αναλάβαμε την Ομοσπονδία και πιο πριν, δραστηριοποιείτο αποκλεισμένος από ένα καρτέλ κατασκευαστών. Δεν θα τους αναφέρω, οι οποίοι κρατούσαν τις τιμές του τέννις πάρα πολύ ψηλά. Εμένα ήρθε κατ’ επανάληψη και με βρήκε. Εδώ είναι και ο Σιμούνοβιτς, όλοι εδώ είμαστε παρόντες, να βρεθεί και να πει ότι εγώ πήρα έστω και ένα ευρώ. Και όχι μόνο αυτό, είχε την ΤΑΡΚΕΤ ΣΟΜΕΡ ΣΑΝ Αντιπροσωπεία.»

Σελίς 49 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ «Τους νομικούς συμβούλους τους πληρώνετε εσείς προσωπικά ή η Ομοσπονδία και τους δύο αυτούς;
Σελίς 49 ΖΑΝΝΙΑΣ «Ντενίζ, σε παρακαλώ.»

Μετά από αγώνα της κυρίας Παναγοπούλου με το Συμβούλιο για τον τρόπο ψήφισης της διαπιστωτικής πράξης ο καθ’ ύλην αρμόδιος κύριος Σταματιάδης δέχεται την θέση της και κάνει το ερώτημα.
Σελίς 53 ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ «Υπέρ ή κατά της πρότασης για διαπιστωτική πράξη;»

Αυτή ήταν η περιπέτεια ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ.
Τώρα περιμένουμε το Συμβούλιο της Επικρατείας στις 8/12/2009 για την σιωπηρή άρνηση του κυρίου Δουβή να εκδώσει την Διαπιστωτική Πράξη Έκπτωσης και το Πολυμελές Αθηνών στις 29/4/2010.
Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας , δεν έχουμε ίδιον συμφέρον πέραν από το αυτονόητο της εφαρμογής των νόμων και έχουμε υπομονή και επιμονή…

ΛΙΤΣΑ ΣΑΡΑΤΖΙΔΟΥ και Συμπαραστάτες – 21 Οκτωβρίου 2009

ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ το... Ανάγνωσμα!!!

Το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ, που μας παρέδωσε η κ. Σαρατζίδου, δημοσιεύεται σήμερα, ανήμερα της Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας, ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ, για να μας θυμίζει την Τραγική Διάσταση Λόγων και Έργων και την υβριστική παραβίαση των Νόμων στην Πατρίδα μας, όπου γεννήθηκε κάποτε και πνέει τα λοίσθια τώρα η Ολυμπιακή (μη εμπορική φυσικά και ιστορικά) Ιδέα… Θα επιθυμούσαμε διακαώς να γνωρίζουμε, αν οι πρόεδροι των Καναδικών Ομοσπονδιών των Χειμερινών Ολυμπιακών Αθλημάτων έχουν κατασκευαστικές εταιρείες και ποια έργα των Ολυμπιακών Αγώνων του Βανκούβερ έχουν εκτελέσει… Δεν έχουμε υπόψη μας την Καναδική Νομοθεσία επί του προκειμένου, αλλά εικάζουμε ότι πετύχαμε άλλη μιά παγκόσμια πρωτιά…
ΣΩΣ.Τ.Α.


ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ

Στις κατωτέρω διατάξεις του Ν. 2725/99 Ερασιτεχνικός και Επαγγελματικός Αθλητισμός και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ Α 121) ορίζονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:
«Άρθρο 3 Κωλύματα εγγραφής – Περιορισμοί
Παράγραφος 6 Δεν επιτρέπεται να είναι μέλη αθλητικού σωματείου το προσωπικό του σωματείου για όσο χρόνο διαρκεί… Έμποροι αθλητικών ειδών, καθώς και οι μέτοχοι, εταίροι, διαχειριστές και μέλη του Δ.Σ. αθλητικής ανώνυμης εταιρείας και κάθε είδους εμπορικής εταιρείας εφ’ όσον αυτές έχουν ως αντικείμενο εργασιών τους την εμπορία ή την κατασκευή κάθε είδους αθλητικών ειδών, δεν επιτρέπεται να είναι μέλη διοικητικού συμβουλίου ή εξελεγκτικής επιτροπής αθλητικού σωματείου ούτε να είναι αντιπρόσωποί του σε υπερκείμενες ενώσεις ή ομοσπονδίες……
Παράγραφος 7α 7β Πρόσωπα στα οποία συντρέχει οποιοδήποτε από τα κωλύματα του παρόντος άρθρου χάνουν αυτοδικαίως την ιδιότητά τους.
Η διαπιστωτική πράξη της έκπτωσης εκδίδεται από το διοικητικό συμβούλιο ή την εκτελεστική επιτροπή, κατά περίπτωση, του οικείου φορέα μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε ημερών, αφότου έλαβε γνώση. Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της ως άνω προθεσμίας η πράξη εκδίδεται από τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, μέσα στην ίδια ως άνω προθεσμία. Με την ίδια πράξη κηρύσσονται έκπτωτα από το αξίωμα του μέλους του Δ.Σ. ή της Εκτελεστικής Επιτροπής τα υπαίτια για τη μη έκδοση της ως άνω πράξης μέλη αυτών, τα οποία αντικαθίστανται κατά τις ισχύουσες διατάξεις .
Άρθρο 21. Οι διατάξεις των άρθρων 3 και 12 του παρόντος νόμου εφαρμόζονται αναλογικά και στα προβλεπόμενα από το καταστατικό και τους κανονισμούς όργανα των οικείων αθλητικών ομοσπονδιών.»
Με το άρθρο 17 του καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α. ορίζεται:
«Δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. ή εκπρόσωπος της σε υπερκείμενες αρχές ή Διεθνείς Ομοσπονδίες… Έμποροι αθλητικών ειδών, καθώς και οι μέτοχοι , εταίροι, διαχειριστές και μέλη του Δ.Σ. αθλητικής ανώνυμης εταιρείας και κάθε είδους εμπορικής εταιρείας εφ’ όσον αυτές έχουν ως αντικείμενο εργασιών τους την εμπορία ή την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ κάθε είδους αθλητικών ειδών, δεν επιτρέπεται να είναι μέλη διοικητικού συμβουλίου ή εξελεγκτικής επιτροπής αθλητικού σωματείου ούτε να είναι αντιπρόσωποί του σε υπερκείμενες ενώσεις ή ομοσπονδίες…»
Όπως αποδεικνύεται από τα νομιμοποιητικά στοιχεία της εταιρείας με την επωνυμία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ –ΕΜΠΟΡΙΚΗ –ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα οποία έχουν δημοσιευτεί στο τεύχος Ανωνύμων Εταιρειών και Εταιρειών Περιορισμένης Ευθύνης της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως έχουμε:
1. Το με αριθμό 7211/30.12.1994 φύλλο που αναφέρεται ότι με βάσει την καταστατική πράξη στο πρώτο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ο Σπυρίδων Ζαννιάς συμμετείχε ως μέλος .
2. Στο υπ’ αριθμό 6961/9.8.2002 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως στην καταχώρηση στοιχείων της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ, αναφέρεται ότι το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που εκλέχθηκε έχει Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή τον Σπυρίδωνα Ζαννιά. Και ότι την εταιρεία εκπροσωπεί μόνον ο Σπύρος Ζαννιάς.
3. Στο υπ’ αριθμό 9063/16.7.2004 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως αναφέρεται ότι ο Σπυρίδων Ζαννιάς ορίσθηκε Διευθύνων Σύμβουλος και Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας και μοναδικός εκπρόσωπος της εταιρείας . Η θητεία των μελών του Δ.Σ. ορίσθηκε μέχρι τις 15.1.2009.
4. Στο υπ’ αριθμό 4369/11.6.2007 φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως στην καταχώρηση στοιχείων της εταιρείας αναφέρεται ότι: «Το νέο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας που εκλέχθηκε έχει ως μοναδικό εκτελεστικό μέλος Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή αυτής τον Σπυρίδωνα Ζαννιά.» Ακόμη τονίζεται στην ίδια καταχώρηση ότι: «Το Δ.Σ. της εταιρείας αποφάσισε βάσει του άρθρου 20 του Καταστατικού του, ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΠΥΡΟ ΖΑΝΝΙΑ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΟΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ. Η θητεία των μελών του Δ.Σ. ορίσθηκε μέχρι τις 31.12. 2009.»
5. Και βέβαια στο υπ’ αριθμό 7211/20.12.1994 ΦΕΚ όπου δημοσιεύεται το καταστατικό της εταιρείας ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ, όσον αφορά τους σκοπούς της εταιρείας δεν υπάρχει κάποια ειδική μνεία σχετικά με εμπορία ή κατασκευή οιωνδήποτε αθλητικών ειδών.
Α Λ Λ Α
Α. Όπως προκύπτει από την υπ’ αριθμό 3228/2006 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που αφορά διένεξη μεταξύ της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ με την EUROSPORT ΕΠΕ, η οποία έχει ως αντικείμενο την επί κέρδει εμπορία, διάθεση και αντιπροσώπευση αθλητικών οργάνων, ειδών και αντικειμένων εγχώριας προέλευσης ή και αλλοδαπής και την κατασκευή οργάνων και αντικειμένων συναφών ειδών .
Με σαφήνεια προκύπτει από την απόφαση ότι η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ σύναψε στις 23.2.2004 σύμβαση αγοράς εμπορευμάτων και ειδικότερα αθλητικών ειδών με την εταιρεία EUROSPORT η οποία περιελάμβανε
1. βαλβίδες αλμάτων και καπάκια βατήρα αλμάτων
2. κλωβό δισκοβολίας – σφαιροβολίας .
Τα εμπορεύματα τα παρέλαβε η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ προκειμένου να τα εγκαταστήσει στο στάδιο της Ηλιούπολης και να τα παραδώσει στην ανάδοχο εταιρεία ΔΟΜΟΣΠΟΡΤ ΑΕ με την οποία είχε συνάψει σύμβαση υπεργολαβίας. Αυτό έπρεπε να γίνεται καθημερινά, κύριοι της επιτροπής εναρμόνισης, για να εμπίπτει στο Νόμο; Αυτό δεν είναι ΕΜΠΟΡΙΟ κύριοι της Ε.ΦΙ.Π. η σας διέφυγε κατά την ανάγνωση;

Β. Με βάση την με Γενικό αριθμό κατάθεσης 57398/30.3.2005 και κατάθεση Δικογράφου 3546/2005 αγωγής της εταιρείας TARKETT SAS με την οποία στρέφεται κατά της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ με σαφήνεια αποδεικνύεται η εμπορεία και η κατασκευή αθλητικών ειδών της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ .
Μεταξύ των δύο εταιρειών είχε υπογραφεί ιδιωτικό συμφωνητικό στις 29.10.2003 που αφορούσε την πώληση αθλητικών προϊόντων και εκτέλεση εργολαβιών σχετιζόμενες με τους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ των Αθηνών του 2004.
Ειδικότερα η TARKETT SAS πούλησε στη ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ διάφορα εμπορεύματα σχετικά με συνθετικό χλοοτάπητα για γήπεδα.
1. Τρία γήπεδα Χόκεϊ
2. Τέσσερα μικρά Αθλητικά γήπεδα σόφτ –μπολ
3. Έξι μικρά γήπεδα μπέϊζμπολ
Τα έργα αυτά απέφεραν στην ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ κέρδος. Βάσει υπεργολαβίας με την εταιρεία J-P ΑΒΑΞ που ήταν ο εργολάβος κατασκευής των έργων .
Όλα αυτά αποδεικνύονται και από την ανταγωγή της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ στην TARKETT SAS
Στην ίδια αγωγή της ομολογεί ότι στην ίδια περίπου περίοδο είχε αναλάβει εργασίες:
1. Στο Κλειστό Γυμναστήριο Μεγαλόπολης
2. Ανακατασκευή Δημοτικών γηπέδων Ποδοσφαίρου στην Τιλισό Ηρακλείου .

Γ. Η εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ επιλέχθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο [Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ] ως ανάδοχος του Ολυμπιακού έργου «Ολυμπιακό Προπονητήριο HOCKEY και ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ» στις εγκαταστάσεις του Αγ. Κοσμά όπως αποδεικνύεται με το έγγραφο παραλαβής του έργου Α. Π. ΕΥΔΕ /Φ 320/65/967 /24 Μαρτίου 2006. της Γ.Γ.Α Ειδική υπηρεσία δημοσίων έργων /ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ τμήμα κατασκευών.

Δ. Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ αγόρασε από την Ισπανική εταιρεία COMPOSAN πλαστικό υλικό για τάπητα γηπέδων ΤΕΝΝΙΣ αξίας 45000 ευρώ και επίβλεψη ειδικών για την τοποθέτηση από την αλλοδαπή, όπως δείχνουν τα τιμολόγια που έχουμε στα χέρια μας με ημερομηνίες 2.9.2002 και 25.11.2002

Ε. Όλα τα αναφερόμενά μας στηρίζονται σε έγγραφα– τιμολόγια – δικόγραφα- ΦΕΚ.
Παρότι ακούγονται πολλά για άλλα έργα κυρίως γήπεδα τέννις κατασκευές και ανακατασκευές , εμείς πουθενά δεν έχουμε μιλήσει γι αυτά. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όποιον γνωρίζει και έχει αποδεικτικά στοιχεία να μας τα δώσει, ακόμη και χωρίς τα προσωπικά του στοιχεία. Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχουν και μόνο από το στατιστικό δεδομένο, ότι δεν μπορεί όλες οι εργασίες της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ να είναι σε δικαστικές διαμάχες… Περιμένουμε…

ΣΤ. Με την 6514/30.10.2001 Πράξη Τροποποίησης του καταστατικού της υπό έγκριση εταιρείας με την επωνυμία «ΔΑΠΕΔΟΝ- ΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ- ΕΜΠΟΡΙΚΗ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ) του συμβολαιογράφου Θεσσαλονίκης Χρήστου Κυριακόπουλου ορίζεται ότι η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΕ και ο Σλάβκο Σιμούνοβιτς του Πέτρου αποτελούν τους ιδρυτές και μοναδικούς μετόχους της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Στους σκοπούς της εταιρείας περιλαμβάνεται και «….η εμπορία δαπέδων για όλα τα αθλήματα, η εμπορία πάσης φύσεως αθλητικού εξοπλισμού, η κατασκευή και εγκατάσταση αθλητικών δαπέδων και αθλητικού εξοπλισμού…»
Εκεί λοιπόν που ήταν «αποκλεισμένος» ο Σλάβκο «από ένα καρτέλ κατασκευαστών» (σύμφωνα με την απολογία του Σ. Ζαννιά στο Δ.Σ. της 30.6.2007 με αποκλειστικό θέμα την έκπτωσή του από το αξίωμα του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α.) έγινε συνεταίρος του παρά Νόμον «προέδρου» της διά της εταιρείας του ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ Α.Ε. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κι όμως Πέραν Πάσης Αμφιβολίας Αποδεδειγμένο!!!

Στο ΦΕΚ 10066/13.11.2001 υπάρχει καταχώρηση του καταστατικού της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Στο άρθρο 25 του σκοπού της βλέπουμε ένα πρόσωπο να είναι στο Δ.Σ. της ΔΑΠΕΔΟΝ ΑΕ. Και το έχουμε δει και στο Δ.Σ. της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ. (Έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του το αφεντικό). Επίσης ο Γιάννης Αλεξάνδρου γνωστός μας στο χώρο του τέννις, που την ίδια περίοδο είναι έμμισθος ειδικός συνεργάτης στην Ε.Φ.Ο.Α. Δικηγόρος εκπρόσωπος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΕ ο τότε σύμβουλος και αργότερα και μέχρι σήμερα Γενικός Γραμματέας της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Δημήτρης Σταματιάδης.
Όλες οι συμπτώσεις μαζεμένες για την κρίση σας.
Σας παρακαλούμε να μελετήσετε τα γεγονότα που σας παρουσιάζουμε δίνοντας την δέουσα προσοχή σε ημερομηνίες – πρόσωπα –προθέσεις.
Ε Π Ι Σ Η Μ ΑΙ Ν Ο Υ Μ Ε ….
1. Τον χρόνο δημιουργίας της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ 29.12.1994
2. Τον χρόνο εκλογής του Σπύρου Ζαννιά στην Ομοσπονδία του τέννις 18.3.1995.
Εδώ αξίζει να σας θυμίσω κάτι που ευχαριστώ τον Νίκο Κανταρτζή που το επανέφερε στη μνήμη μας στο Editorial του περιοδικού που εκδίδει και έχει την καλοσύνη να μας το στέλνει και μάλιστα δωρεάν. Γράφει λοιπόν στο τεύχος Νο 9 του tennis news: «Και μας προέκυψε από το πουθενά ο κ. Ζαννιάς ουρανοκατέβατος για το τέννις. Του δώσαμε ΟΛΟΙ χρόνο πίστωσης, αν και προσωπικά είχα απ’ αρχής τις αμφιβολίες μου όταν είδα να υπογράφει τουλάχιστον για ένα χρόνο τα έγγραφα της ομοσπονδίας με το επάγγελμά του .
Δηλ. Ο Πρόεδρος και από κάτω πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ, μέχρι που τον έκραξα και σταμάτησε. Παγκόσμια αρνητική πρωτοπορία. Κανείς παράγοντας στο κόσμο δεν υπογράφει με το επάγγελμά του…»

Αντιγράφω από το απόσπασμα πρακτικού 261 της 12. 11.2007 της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ για την αντιμετώπιση θεμάτων εφαρμογής του νέου αθλητικού νόμου 2725/1999
«2. Από τη γραμματική διατύπωση αλλά και το σκοπό των ως άνω διατάξεων συνάγεται ότι για την επαπειλούμενη από το νόμο έκπτωση από τα αθλητικά αξιώματα δεν αρκεί η όλως ευκαιριακή και παρεμπίπτουσα επιχειρηματική δράση στο πεδίο της εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών , αλλά εν όψη της βαρύτατης κύρωσης, απαιτείται , αν όχι κυρίως και κατ’ επάγγελμα πάντως συνήθης και κατά τρόπο συστηματική ενασχόληση με την εμπορία ή κατασκευή αθλητικών ειδών. Περαιτέρω από τις αυτές διατάξεις προκύπτει, κατά την άποψη της Επιτροπής, ότι στο πλαίσιο των μη επιτρεπομένων επαγγελματικών δράσεων των αθλητικών παραγόντων δεν εμπίπτει η κατασκευή έργων αθλητικής υποδομής… αφού, δεν πρόκειται περί εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών , αλλά περί κατασκευής αθλητικών έργων γενικότερης μάλιστα σημασίας , για την ανάθεση των οποίων υφίστανται δικλείδες ασφαλείας – προκήρυξη δημ. Διαγωνισμών από τη Γ.Γ.Α., έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κ.λ.π.- που σε κάθε περίπτωση δεν πλήττει την αυτοτέλεια και ανεξαρτησία του ερασιτεχνικού αθλητισμού, δοθέντος ότι κατά κανόνα, ουδεμία συμμετοχή και ανάμειξη δύναται να έχει στα έργα αυτά.»
Δεν μας τα λέει καλά η επιτροπή για την ανάμειξη, αφού είναι γνωστό ότι ακόμη και μέλη της κατά καιρούς είτε εγκρίνουν , είτε ελέγχουν, είτε παραλαμβάνουν αυτά τα έργα που βέβαια έχουν και μεγάλο οικονομικό αντικείμενο. Όπως γράψαμε σε Επιστολή προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού στις 13/12/2007:
«Κατά την ταπεινή μας άποψη ο Νομοθέτης γνωρίζει άριστα Ελληνικά και χρησιμοποίησε σοφά τη λέξη-κλειδί «είδος» ως ουσιαστικό του επιθέτου «αθλητικός». Αθλητικό είδος είναι και οι κάλτσες, και τα παπούτσια, και τα ρούχα, και τα φιλέ, και τα καθίσματα σταδίων και γηπέδων, και όλες οι επιφάνειες επί των οποίων διεξάγονται τα αθλήματα και φυσικά οι πάσης φύσεως κατασκευές, εφόσον χρησιμοποιούνται για αθλητική χρήση, γιατί απλούστατα έχουν ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ-ΜΟΡΦΗ-ΣΧΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ.
Όσο για τη λέξη κλειδί (είδος) του Νόμου 2725/99 σας παραθέτουμε εξ αντιγραφής την εξήγησή της, που δικαιώνει την ερμηνεία μας :
[Είδος-ους το ΑΝ (Αρχαία-Νέα) η εξωτερική όψις, μορφή, σχήμα. Δ. Δημητράκου: Νέον Ορθογραφικόν Ερμηνευτικόν Λεξικόν ]»

Παρακάτω στο ίδιο πρακτικό διαβάζουμε: «Από τα πιο πάνω στοιχεία προκύπτει ότι η εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ, της οποίας μέτοχος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Α., δραστηριοποιήθηκε στην κατασκευή κ.λ.π. Ολυμπιακών Αθλητικών Γηπέδων, κατά την προετοιμασία και διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων.»
Το κλειστό της Μεγαλόπολης ή τα γήπεδα ποδοσφαίρου στην Κρήτη ή τα γήπεδα τέννις είναι ολυμπιακά έργα, κύριοι της επιτροπής, κατά το δικό σας σκεπτικό; Και συνεχίζω την αντιγραφή εκ του πρακτικού:
«Σύμφωνα, όμως με τις προηγηθείσες σκέψεις, η ως άνω κατασκευαστική δραστηριότητα της προκείμενης εταιρείας εκφεύγει του πλαισίου της απαγορευμένης από τις διατάξεις του άρθρου 3 του αθλητικού νόμου επιχειρηματικής δράσης, αφού οι ως άνω κατασκευές δεν δύναται να ενταχθούν στην κατηγορία της εμπορίας ή κατασκευής αθλητικών ειδών. Εξάλλου, από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι πράγματι από την εν λόγω εταιρεία υπήρξε εμπορία ή κατασκευή αθλητικών ειδών – βαλβίδες αλμάτων –κλωβός δισκοβολίας –σφαιροβολίας κ.λ.π.- τοποθετηθέντων σε αθλητικά στάδια. Όμως η εμπορία και κατασκευή των εκδηλώνεται σε απολύτως συγκεκριμένο χρονικό διάστημα…»
Ακριβώς τότε που ο Πρόεδρος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ είναι και πρόεδρος της ομοσπονδίας του τέννις και Αντιπρόεδρος της Ολυμπιακής επιτροπής και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων. ΑΡΧΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ…
Και καταλήγουν οι φύλακες και προστάτες του αθλητικού νόμου: «…ως εκ τούτου πρέπει να γίνει δεκτό ότι δεν συντρέχει περίπτωση κωλύματος ή ασυμβιβάστου εκ των διατάξεων του άρθρ. 3 ν.2725/99»
Και διερωτώμαστε εμείς: Ποιος θα μας φυλάξει από τους «φύλακες»;
Δεν είμαι νομικός, είμαι ένας μορφωμένος νομοταγής πολίτης αυτής της χώρας, δεν νομοθετώ εγώ και απαιτώ από αυτούς που νομοθετούν να εφαρμόζουν πρώτοι τους νόμους και όχι να κρύβονται πίσω από διορισμένες επιτροπές κουκουλώματος.
Αναφέρομαι στον κατά τον νόμο αρμόδιο Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού κύριο Δουβή , στους υπουργούς που του έδωσαν το πόστο κυρίους Βουλγαράκη –Λιάπη- Σαμαρά , αλλά και τους καθ’ ύλην αρμοδίους κυρίους Ορφανό – Ιωαννίδη. Όλοι ενημερώθηκαν, ΚΑΝΕΙΣ δεν ενήργησε. Εγώ εξακολουθώ να ρωτώ: ΓΙΑΤΙ;
Εδώ πρέπει να πούμε ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην βουλευτή κ. Καλλιώρα της Φθιώτιδας που, όταν ενημερώθηκε από τον τοπικό σύλλογο για το θέμα, έκανε επερώτηση στην Βουλή στον αρμόδιο Υφυπουργό για να πάρει ως απάντηση από τον πολυπράγμονα κ. Ιωαννίδη το γνωστό μας απόσπασμα πρακτικού 261 προς δόξα της επιτροπής…
Στα κόμματα που προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε είχαμε τα εξής «αποτελέσματα» .
1. Από την Ν.Δ. μας πληροφόρησαν ότι από τότε που έγινε Υφυπουργός ο κ. Ορφανός δεν υπάρχει αθλητική επιτροπή. Έτσι δεν στείλαμε φάκελο, αφού τον κ. Ορφανό τον είχαμε ενημερώσει και μάλιστα με εξώδικο επισήμως όπως και τον κ.Δουβή. Αργότερα ενημερώσαμε δύο φορές (πριν και μετά την υπουργοποίηση) και τον νέο Υφυπουργό κ. Ιωαννίδη και τον κ. Δουβή αυτοπροσώπως με άλλους συναδέλφους. Αποτέλεσμα μηδέν…

2. Από το ΠΑ.Σ.Ο.Κ μας είπαν να το στείλουμε στον κ. Χυτήρη χωρίς συνέχεια. Αργότερα ενημερώθηκε ο κ. Παταβούκας και η αθλητική επιτροπή, η οποία από ό,τι μάθαμε από τον τύπο τον έχει παραπέμψει για διαγραφή αρμοδίως. Περιμένουμε…
3. Η ιδιαιτέρα της κ. Κανέλη, που απευθυνθήκαμε για το Κ.Κ.Ε., μας είπε μετά από συνεννόηση με την βουλευτή να τα πάμε στα γραφεία του περιοδικού ΝΕΜΕΣΙΣ. Επειδή είμαστε αναγνώστες του περιοδικού, τα πήγαμε άμεσα, αλλά ακόμη περιμένουμε…
4. Από τον Συνασπισμό, πού μας είπαν και τα στείλαμε στην αθλητική επιτροπή, μας κάλεσαν για συζήτηση, και μετά από αυτή μας είπαν πώς θα προωθούσαν τον φάκελο σε αρμόδιο βουλευτή. Ουδέν νεότερο…
5. Για ενημέρωση του Λ.Α.Ο.Σ. πήγαμε στον βουλευτή κ. Βελόπουλο, που ήταν πολύ βιαστικός και μετά από τηλεφώνημά μας η γραμματέας του μας πληροφόρησε ότι έκανε τηλέφωνο στον κ. Ζαννιά και τίποτε άλλο…
Καταλαβαίνουμε, γιατί στις Ευρωεκλογές υπήρξε τόσο μεγάλη αποχή. Η σχέση πρέπει να είναι αμφίδρομη, για να είναι υγιής. Στο κάτω- κάτω δεν ζητούσαμε χάρη, το αυτονόητο για ένα Κράτος Δικαίου ζητούσαμε: ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, που έχουν ψηφιστεί!!
Η προσφυγή μας στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή μετά από δύο έγγραφά του προς την Γ.Γ.Α. είχε ως αποτέλεσμα να του απαντήσουν με το γνωστό μας απόσπασμα πρακτικού 261. Η απάντηση έφθασε και σε μας αυτούσια χωρίς κανένα σχόλιο από τον Επιθεωρητή για την ουσία των καταγγελλομένων με βάση τον νόμο .
Χαρήκαμε την ταχύτητα, την έρευνα, την ανάκριση και τον καταλογισμό ευθυνών για την φωτιά στην Αττική, που παρακολουθήσαμε από την τηλεόραση. Για το δικό μας θέμα απλή αλληλογραφία… Ίσως δεν κατάλαβαν ότι το θέμα και μεγάλο είναι και αφορά πολλούς και κυρίως την διαπαιδαγώγηση των νέων. Περιμένουμε κάτι πιο ουσιαστικό…

Στην Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος (Ε.ΦΙ.Π.) της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Ε.Ο.Ε.) προσφύγαμε στις 30. 11. 2007 με ολόκληρο το φάκελο στοιχείων που είχαμε στα χέρια μας .
Η απόφαση της 10537/15.1.2008 που μας ήλθε χωρίς ούτε καν να μας καλέσουν να καταθέσουμε μας εξέπληξε, γιατί για μια ακόμη φορά βασίστηκε στο γνωστό μας απόσπασμα 261 και απεφάνθη ότι:
«…η δραστηριότητα αυτή εκδηλώνεται βάσει των αποδεικτικών σε απολύτως συγκεκριμένο χρόνο λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων…»
Αυτό ανάγκασε την ΑΙΟΛΙΚΗ να στείλει επιστολή στον τότε Πρόεδρο της Ε.Ο.Ε. κύριο Κυριακού στις 29.8.2008 εν όψει των εκλογών μετά τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου στην οποία επισημαίναμε ότι «….Ο νόμος 2725/99 που προβλέπει το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ έχει ψηφισθεί το 1999 εν όψει των Ολυμπιακών της Αθήνας και αν ο Νομοθέτης ήθελε να εξαιρέσει την περίοδο των αγώνων θα το είχε προβλέψει….Με την γνωμοδότηση της Επιτροπής καταστρατηγείται ο νόμος και αφήνονται ελεύθερα άτομα σαν τον Πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Α. και Αντιπρόεδρο της Ε.Ο.Ε. να λυμαίνονται τον αθλητικό χώρο για ίδιο όφελος.»
Μας έγινε ένα τηλεφώνημα τότε από την γραμματεία της Ε.ΦΙ.Π. αλλά μάλλον για τα εκλογικά κουκιά το θέμα έμεινε εκεί.
Πολύ αργότερα η γραμματεία της Ε.ΦΙ.Π. μας ειδοποίησε ότι ο νέος Πρόεδρος της κ. Λενός μας καλεί να καταθέσουμε για το θέμα ενώπιόν της. Στις 27.7.2009 εκ μέρους του Συλλόγου νόμιμα εκπροσωπώντας το Δ.Σ. κατέθεσε με όλο τον φάκελο η κ. Σαρατζίδου και επίσης ο πρώην Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Μαλάμος και στις 20.8.2009 οι πρώην ταμίες της Ομοσπονδίας κ.κ. Τσάτσης και Καλογεράς και η κ. Λώμη.
Αφού στις 1.9.2009 εξετάστηκε και ο κύριος Ζαννιάς, στις 9.9.2009 η Ε.ΦΙ.Π. μας έστειλε την απόφασή της 06/2009 με την υπογραφή του Αναπληρωτή Προέδρου της κυρίου Ιωάννη Βασιλειάδη στην οποία μας λέει:
«….Η Εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΉ Α.Ε. , της οποίας ο κ. Ζαννιάς είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι Τεχνική – Κατασκευαστική Εταιρεία, οι δε εργασίες που πραγματοποιεί, στα πλαίσια του σκοπού της, δεν του προσδίδουν, κατά τον νόμο 2725/99 την ιδιότητα του Εμπόρου, ώστε να δημιουργείται το κώλυμα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου αυτού…»
Ουδέν σχόλιον… Εμείς εξακολουθούμε να βλέπουμε ένα δίχτυ προστασίας κόντρα στο Πνεύμα και το Γράμμα του Νόμου και γι’ αυτό προσφύγαμε κατά της απόφασης αυτής στο Ανώτατο Συμβούλιο Επίλυσης Αθλητικών Διαφορών (Α.Σ.Ε.Α.Δ.) και στις 22/10 εκδικάζεται η ΠΡΟΣΦΥΓΗ. Πιστεύουμε ότι ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ θα ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ κρίνοντας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τις συγκεκριμένες ΠΡΑΞΕΙΣ ως προς το ΝΟΜΟ.

Στις 30 1ουνίου 2007 έγινε η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης την Επιστολή – καταγγελία του Σωματείου Ένωση Φίλων Τέννις ΑΙΟΛΙΚΗ. Διαβάστηκαν δύο γνωμοδοτήσεις των δικηγόρων κ.κ. Παπαδημητρίου και Κάρμη, οι οποίες φυσικά βγάζουν λάδι τον κ. Ζαννιά. Σταχυολογώ από το απομαγνητοφωνημένο κείμενο τις απόψεις των συμβούλων:
Σελίς 14 ΜΑΛΑΜΟΣ «…εάν εσείς πιστεύω με μια υπεύθυνη δήλωση, μας δηλώσετε ότι τόσο με την ΔΑΠΕΔΟΝ-ΜΕΤΡΙΚΗ, όσο και με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ δεν κατασκευάσατε κανένα έργο. Εμείς είμαστε ανοικτοί εδώ τα συζητάμε όλα. Φυσικά ανάκληση της διαπιστωτικής πράξης δεν μπορεί να γίνει, γιατί όπως είδαμε πολύ καλά γνώμες δικηγόρων ακούσαμε και κανείς δικηγόρος δεν ερμηνεύει το νόμο, τα δικαστήρια το κάνουν αυτό. Εμείς έχουμε άλλη γνώμη και άλλη άποψη. Μπορείτε λοιπόν έχω μία υπεύθυνη δήλωση εδώ, αγαπητέ Πρόεδρε, σας την δίνω γράψτε το όνομά σας και σημειώστε ότι , ούτε με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ που συμμετέχει 50 τις εκατό στην ΔΑΠΕΔΟΝ-ΜΕΤΡΙΚΗ, αλλά ούτε και με την ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗ κατασκευάσατε αθλητικά έργα . Ορίστε εγώ σας την δίνω.»
ΖΑΝΝΙΑΣ «Μα δεν χρειάζεται να υπογράψω.»
ΜΑΛΑΜΟΣ «Την αφήνω εδώ είναι για να διαλευκάνουμε το μυστήριο για να ξέρουμε τι λέμε.»
Σελίς 15 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ «Εγώ παρέλαβα από την ΑΙΟΛΙΚΗ μία επιστολή η οποία έχει κατατεθεί και στην Ομοσπονδία, η οποία λέει διάφορα πράγματα. Για μένα, επικεντρώνομαι στην σελίδα 4 όπου λέει: «Με την ίδια πράξη κηρύσσονται έκπτωτα από το αξίωμα του μέλους του Δ.Σ. τα υπαίτια για την μη έκδοση της ως άνω διαπιστωτικής πράξης μέλη αυτών τα οποία αντικαθίστανται κατά τις ισχύουσες διατάξεις.»
Όπως αντιλαμβάνεστε εγώ δεν μπορώ να μπω σε μία τέτοια διαδικασία.
Εκπροσωπώ έναν σύλλογο στον τόπο μου ο οποίος έχει δουλέψει χρόνια στην κοινωνία και εγώ σαν άτομο και δεν θέλω να είμαι σε τέτοιες ιστορίες που πλανώνται, είναι πραγματικά... δεν είναι πραγματικά. Όλα αυτά τέλος πάντων που συζητούμε επειδή δεν είμαι νομικός, δεν θέλω να είμαι μέσα σε αυτό το παιχνίδι. Και για να μην είμαι, έχω καταθέσει μία επιστολή και ζητώ την έκπτωση του Προέδρου…»
Σελίς 16 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ «Το θέμα είναι αν στηρίζουμε μια ιστορία διαπλεκομένων. Γι’ αυτό συζητάμε…δηλαδή εγώ έχω κάνει γήπεδα στην Ελλάδα μαζί με τον Πρόεδρο, έχω κατασκευάσει;»
Σελίς 17 ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ «Επειδή έχω σαράντα χρόνια εμπειρία νομικών, που δεν μου δίνουν το δικαίωμα να τους πιστεύω. Γιατί ο νομικός ανάλογα με ποια πλευρά είναι, παίρνει και ανάλογες θέσεις.»
Σελίς 19..ΜΑΛΑΜΟΣ «…Σαφώς το καταστατικό και ο 2725 αναφέρει ότι, εάν διαπιστωθεί η συμμετοχή ή εταίρου ή φυσικού προσώπου ή μέλος ΕΠΕ ή μέλος Ο.Ε. ή ότι άλλο διαπιστωθεί που θα μπορούσε κάποιο μέλος να έχει σχέση με την εμπορία αθλητικών ειδών, με την κατασκευή δαπέδων και τα λοιπά , χωρίς να ζητάει ούτε τζίρους , ούτε υπογραφή συμφωνητικών , ούτε τίποτα απ’ όλα αυτά, εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο να εκδώσει διαπιστωτική πράξη …Δηλαδή σήμερα εμείς δεν μπορούμε εδώ να πούμε ότι επειδή κάποιος νομικός εξέφρασε μία άποψη… του κ. Κάρμη ή του κ. Παπαδημητρίου. Δεν μπορούμε εμείς να δεχτούμε ότι η άποψη ή γνώμη ενός δικηγόρου είναι αυτούσιος ο νόμος….Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να διαχωρίσω την θέση μου απ’ αυτή την ιστορία και λέω ότι δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο παρά να εκδώσουμε σήμερα την διαπιστωτική πράξη.»
Σελίς 20 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ «Ο κύριος Ζαννιάς με βάση τα συνημμένα που πήραμε είναι Διευθύνων Σύμβουλος και Τεχνικός Διευθυντής της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ, η οποία κατέχει το 50% των μετοχών της ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗΣ. Άρα ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ διαχειρίζεται της μετοχές της ΔΑΠΕΔΟΝ – ΜΕΤΡΙΚΗΣ και επομένως εμπίπτει στο νόμο και η έκπτωση του είναι αυτοδίκαιη. Καταθέτουμε λοιπόν μια διαπιστωτική πράξη που έχουν υπογράψει και οι υπόλοιποι εδώ συνάδελφοι. Είναι ανοικτό να υπογραφεί και απ’ όποιον άλλον συμφωνεί. Την καταθέτω.»

Έτσι κατατέθηκε το κείμενο της διαπιστωτικής πράξης υπογεγραμμένο από τα μέλη του Δ.Σ.: Μαλάμο Μιχάλη , Καλογερά Γιώργο, Παναγοπούλου Ντενίζ, Εμμανουηλίδου Καίτη , Μπαλλή Μαρία. Με το ίδιο κείμενο συμφωνεί και ο απών Σαπουντζής Αλέξης που με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής του κατέθεσε η κυρία Παναγοπούλου.

Σελίς 24 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «Εγώ θεωρώ όμως για να καταγραφεί ότι υπάρχει μείζον ηθικό θέμα για τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας άσχετα αν δεν μπορεί να αποδειχτεί νομικά.»
Σελίς 26 ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ «…Πιστεύω ότι το μόνο που εμείς σήμερα μπορούμε να πούμε ή να αποφασίσουμε είναι ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε έκδοση διαπιστωτικής πράξης…»

Έτσι δικαιολογείται και η χρησιμοποίησή του ως εκπροσώπου της ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ στην τροποποίηση του καταστατικού της ΔΑΠΕΔΟΝ – ΜΕΤΡΙΚΗΣ… Άξιος!


Σελίς 26 . ΜΑΛΑΜΟΣ «…Λέω υπέγραψέ μας μια δήλωση ότι πραγματικά τόσο με την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ όσο και με την ΔΑΠΕΔΟΝ –ΜΕΤΡΙΚΗ δεν έχεις κατασκευάσει κανένα έργο ή δεν έχεις εμπορευτεί αθλητικό εξοπλισμό. Είναι πολύ απλό, ας το κάνει.»
Σελίς 32. ΜΑΚΡΗΣ «….Ο Ζαννιάς νομίζω ότι βοήθησε και μπορεί να βοηθήσει. Εάν με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να τον διώξουμε για να έρθουμε χαλίφηδες στη θέση του δεν είναι ο καταλληλότερος και ο καλύτερος, αφού ξέρουμε ότι τις διοικήσεις τις ανεβάζουν και τις κατεβάζουν οι εκλογές. Ποιο είναι το ποιο δημοκρατικότερο, ας πάμε στις εκλογές και να δούμε… Ένα λάθος έχει κάνει ο Ζαννιάς στη ζωή του…..εκείνοι που του υποσκάπτουν το έδαφος είναι οι φίλοι του, οι ομοτράπεζοί του. Αυτούς που τους βοήθησε χρόνια ολόκληρα.»

Και σε διαμαρτυρία της κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ προχωρά ανιστόρητα στην σελίδα 33.

ΜΑΚΡΗΣ «Να σου πω και κάτι π.χ. τι βοήθεια μπορεί να έκανε, να βγεις στο Συμβούλιο της Ομοσπονδίας , κυρία Εμμανουηλίδου, το κυριότερο. Ή νομίζεις ότι θα μπορούσες να βγεις σε καμία ομοσπονδία αν δεν έβαζε το χεράκι του και ο Ζαννιάς;»

Ξεπέρασε τα όρια ο κύριος, όπως διαβάζετε. Αφού εσκεμμένα ξεχνά ότι η κυρία Εμμανουηλίδου υπήρξε μέλος της ομοσπονδίας ΔΕΚΑ και βάλε χρόνια πριν τον κ.Ζαννιά!! Εξ ιδίων μάλλον κρίνει τα αλλότρια….

Σελίς 33. ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ «Επειδή προκαλεί και προκαλεί όλους μας θα κάνω ευθέως μία ερώτηση. Νοιώθετε εγκλωβισμένος, κ. Μακρή , που έχετε βγει στην ομοσπονδία επί σειρά ετών από τον κύριο Ζαννιά, Απαντήστε, κύριε, σας αφορά και εσάς. Μα δεν μπορεί να μας προκαλείτε όλο τον κόσμο.»
Σελίς 33 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «Εγώ, συνάδελφε, πρέπει να το πω, είναι λιβανιστήρι αυτό. Αυτό είναι λιβανιστήρι. Πρέπει να το καταγράψεις στα πρακτικά, είναι λιβανιστήρι, δεν είναι τοποθέτηση.»
Μείνετε ήσυχος, κύριε, έχει καταγραφεί στα πρακτικά. αλλά καταγράφηκε και η ιστορική σας ευθύνη με άρνησή σας στην έκδοση της διαπιστωτικής…
Σελίς 34 ΜΑΚΡΗΣ «Τελειώνοντας εγώ δεν έχω πειστεί απ’ αυτά που στέλνει η Σαρατζίδου ότι υπάρχει ασυμβίβαστο. Δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα, δεν είμαι δικηγόρος, πείθομαι στους έγκριτους δικηγόρους που λένε ότι δεν υπάρχει και από κει και πέρα ας έρθουν οι ειδήμονες , οι ειδικοί και οι επαΐοντες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.»
Σελίς 34-35 ΜΠΑΛΛΗ «Θα ήθελα να εκφράσω πάλι μια τεράστια πίκρα για το γεγονός ότι βρισκόμαστε αυτή την στιγμή εδώ και από τότε που είμαι εγώ στην ομοσπονδία δυστυχώς δεν μιλήσαμε ποτέ για την ανάπτυξη του αθλήματος. Ήταν ελάχιστες οι αναφορές πάνω στο άθλημα. Εγώ από το έγγραφο που μου ήρθε από την ΑΙΟΛΙΚΗ στο ηθικό κομμάτι κολλάω απολύτως και ομολογώ ότι αισθάνομαι πάρα πολύ έκθετη που ζω σε ένα κράτος όπου τα παραθυράκια του νόμου είναι ατελείωτα… Σπύρο μου, αυτό ισχύει; Αυτό που έστειλε η ΑΙΟΛΙΚΗ ισχύει; Εάν ισχύει, ηθικό θέμα τίθεται τεράστιο με βάση το δικό μου μυαλό και με βάση τις αρχές μου.»
Και συνεχίζει Σελίς 36 ΜΠΑΛΛΗ «Δεν είμαι στην ομοσπονδία για να συμβάλω σε οικονομικές βελτιώσεις ατόμων που μπαίνουν στην ομοσπονδία γι’ αυτό το πράγμα. Ισχύει αυτό; Εγώ στο άρθρο για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου στηρίχθηκα και υπέγραψα αυτό το χαρτί, για το ασυμβίβαστο για να βρεθώ με τους προχθεσινούς μου φίλους και συνεργάτες σε αντίθετο στρατόπεδο. Αρνούμαι… Πλήν όμως αυτό το χαρτί έχει βαρύτητα ηθική, Σπύρο.»
Σελίς 36 ΜΟΥΖΑΚΙΤΗΣ «Εγώ δεν συμφωνώ με την έκδοση διαπιστωτικής πράξης εις βάρος του Προέδρου από το Διοικητικό Συμβούλιο και με καλύπτει η γνωμοδότηση του κυρίου Κάρμη…»
Σελίς 37 ΚΟΥΡΑΜΑΣ «…επειδή ανέφερε η κυρία Μπαλλή για ανάπτυξη, εγώ λέω στα χρόνια που είμαι εγώ συζητάμε για προπονητικά κέντρα και εθνικές ομάδες. Θεωρώ ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν ούτε προπονητικά κέντρα ούτε εθνικές ομάδες…»

Δεν φτάνει να τα λές, κύριε Κουραμά… πρέπει να ψηφίζεις και σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, που είναι ορθότατα και χαρακτηριστικά. Είναι δυνατόν για τον τίτλο (εντεταλμένος σύμβουλος του Τέννις στους Μεσογειακούς) να υπήρξε τέτοια αντίφαση Λόγων και Ψήφου;

Σελίς 38 ΖΑΝΝΙΑΣ «Σε σχέση με την υπεύθυνη δήλωση που έδωσε ο κύριος Μαλάμος δηλώνω ότι δεν έχω κατασκευάσει γήπεδα Τέννις, δεν έχω συμβληθεί με σωματεία τέννις έμμεσα ή άμεσα.»
Σελίς 39 ΖΑΝΝΙΑΣ «Δεν μπορώ να καταλάβω, που ηθικά είχα και θα έχω και στο μέλλον πρόβλημα, εάν συμμετάσχω σε έναν διαγωνισμό… Δεν το θεωρώ κακό, με την Περιφέρεια, με το Δήμο, με την Νομαρχία, με το ΥΠΕΧΩΔΕ, με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Θα ήμουν κοινός απατεώνας και παλιάνθρωπος, εάν είχα εμπλοκή σε τέτοια θέματα και σε συμβάσεις, από τις θέσεις που είχα και που ανέφερα πριν. Μία απ’ αυτές είναι το τέννις και οι άλλες παρελκόμενες. Τούτο γιατί από το τέννις είμαι στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και από την Ολυμπιακή Επιτροπή ήμουν στην Οργανωτική Επιτροπή. Απατεώνας κοινού ποινικού δικαίου. Και προκαλώ τον οιονδήποτε στο τραπέζι αυτό, τον οιονδήποτε, να έρθει να πει, να τολμήσει να πει, ότι εγώ έχω μία δεκάρα έσοδο από το χώρο του οποίου ηγούμαι.»

Εδώ βέβαια ξεπέρασε τα όρια του θράσους. Μια ματιά στα τιμολόγια τις αγωγές και ανταγωγές που παραπάνω έχουμε εκθέσει αποδεικνύουν ότι δεν έχει δεκάρα έσοδο, γιατί έχει χιλιάδες ευρώ, μπορεί και εκατομμύρια για να κυριολεκτούμε…

Σελίς 41 ΖΑΝΝΙΑΣ «Πάμε για την εταιρεία την συγκεκριμένη. Ο Σιμούνοβιτς στο χώρο του τέννις, από το ’95 που αναλάβαμε την Ομοσπονδία και πιο πριν, δραστηριοποιείτο αποκλεισμένος από ένα καρτέλ κατασκευαστών. Δεν θα τους αναφέρω, οι οποίοι κρατούσαν τις τιμές του τέννις πάρα πολύ ψηλά. Εμένα ήρθε κατ’ επανάληψη και με βρήκε. Εδώ είναι και ο Σιμούνοβιτς, όλοι εδώ είμαστε παρόντες, να βρεθεί και να πει ότι εγώ πήρα έστω και ένα ευρώ. Και όχι μόνο αυτό, είχε την ΤΑΡΚΕΤ ΣΟΜΕΡ ΣΑΝ Αντιπροσωπεία.»

Σελίς 49 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ «Τους νομικούς συμβούλους τους πληρώνετε εσείς προσωπικά ή η Ομοσπονδία και τους δύο αυτούς;
Σελίς 49 ΖΑΝΝΙΑΣ «Ντενίζ, σε παρακαλώ.»

Μετά από αγώνα της κυρίας Παναγοπούλου με το Συμβούλιο για τον τρόπο ψήφισης της διαπιστωτικής πράξης ο καθ’ ύλην αρμόδιος κύριος Σταματιάδης δέχεται την θέση της και κάνει το ερώτημα.
Σελίς 53 ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ «Υπέρ ή κατά της πρότασης για διαπιστωτική πράξη;»

Αυτή ήταν η περιπέτεια ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ.
Τώρα περιμένουμε το Συμβούλιο της Επικρατείας στις 8/12/2009 για την σιωπηρή άρνηση του κυρίου Δουβή να εκδώσει την Διαπιστωτική Πράξη Έκπτωσης και το Πολυμελές Αθηνών στις 29/4/2010.
Έχουμε το δίκιο με το μέρος μας , δεν έχουμε ίδιον συμφέρον πέραν από το αυτονόητο της εφαρμογής των νόμων και έχουμε υπομονή και επιμονή…

ΛΙΤΣΑ ΣΑΡΑΤΖΙΔΟΥ και Συμπαραστάτες – 21 Οκτωβρίου 2009