Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Αριθμολογώντας!

Και ΑΠΑΡΙΘΜΩΝΤΑΣ τα να κλαίς…
Γιά.Σα.ς

Α Ρ Ι Θ Μ Ο Λ Ο Γ Ω Ν Τ Α Σ

Αριθμολογώ: Αναρτώ αριθμούς επί διαφόρων πραγμάτων προς αναγνώρισίν των ( Λεξικό Δ. Δημητράκου σελίς 207 ).
Καιρός βροχερός. Σπιτική θαλπωρή. Μία βδομάδα μετά την Γενική Συνέλευση της ΕΦΟΑ στην Πτολεμαΐδα.
Μελετώντας καταλόγους και στοιχεία μπαίνω στον πειρασμό να ΑΠΟΤΙΜΗΣΩ...
Από τον κατάλογο των εγγεγραμμένων σωματείων: 273
Δικαίωμα ψήφου 123 σωματεία.
Έστειλαν συμμετοχή (στη ΒΩΒΗ, όπως την χαρακτήρισε ο Γιώργος Ανδρουτσέλλης Γ.Σ.) 78 σωματεία με δικαίωμα ψήφου και 12 χωρίς δικαίωμα ψήφου. Σύνολον 90 σωματεία.
Δεν έστειλαν εκπροσώπηση 45 Σωματεία με δικαίωμα ψήφου και συνολικά 150 από τα εγγεγραμμένα.
Οι αριθμοί φτωχαίνουν την «μεγάλη» ομοσπονδία των διοικούντων και δείχνουν ότι το σύστημα μια χαρά κρατεί με τα δεκανίκια του.
Επί του αριθμού των εγγεγραμμένων μόλις το 45% έχει δικαίωμα ψήφου. Οι υπόλοιποι γιατί δεν έχουν;
Μη μας πείτε για τους νεοεγγεγραμμένους (σύνολον μόλις 7)…
Μη μας πείτε για το μη ξεσκαρτάρισμα επί χρόνια ανενεργών σφραγίδων. Αυτό είναι ευθύνη του Δ.Σ. όχι δική μας. Αλλά, εάν ξεσκαρτέψουν, πώς θα είναι τύποις «μεγάλη ομοσπονδία»; Και δεν μιλάω για διαγραφές σωματείων, μιλάω για συμπληρωματικό κατάλογο χρονίως ανενεργών.
Αλλά εδώ δεν ανανεώνουν ούτε καν τα πραγματικά στοιχεία τηλεφώνων, ΦΑΞ και υπευθύνων στον κατάλογο των μελών…
Πείτε μας όμως γιατί έχετε αφήσει το 55% της εγγεγραμμένης δύναμης της ομοσπονδίας χωρίς στόχους δραστηριότητας; Τι κάνουν οι ενώσεις σας; Με τι ασχολείται η Εθνική σας επιτροπή;
Από τα έχοντα δικαίωμα ψήφου σωματεία, που είναι 123, δεν έστειλαν εκπροσώπηση τα 45: δηλαδή το 36,5% σας γύρισαν την πλάτη.
Ψάξτε για όσες δικαιολογίες θέλετε. Όλες θα βαρύνουν εσάς. Π.χ. σας θυμίζουμε:
Η λεγόμενη «ισχνή αντιπολίτευση δεν είναι και τόσο ισχνή.
Οι ημερομηνίες και ο τόπος της συνέλευσης καταχείμωνο ήταν δική σας επιλογή.
Η αδιαφορία σας για τα προβλήματα των συλλόγων είναι δική σας επιλογή.
Η άσχημη οικονομική συγκυρία πραγματική και δεν καλύπτεται με γεύματα, παράτες και κάλυψη παρανόμως εξόδων συμμετεχόντων. Υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να εφαρμόζουν το νόμο και δεν δέχονται τις εκτός νόμου επιλογές σας.
Η εκπροσώπηση για την Γ.Σ. εστάλη από 78 σωματεία και ψήφισαν 76 κατά δική σας δήλωση.
Η θριαμβολογία σας στο site της ΕΦΟΑ περί 94% σας αποδεικνύει ανακριβείς ή μη γνώστες της απλής μεθόδου των τριών :
76 70
100 Χ ; Χ=70 .100 /76 = 92,1%

Συμπέρασμα:
Στη δύναμη της ομοσπονδίας από 273 σωματεία σας υπερψήφισαν 70. Είστε το Δ.Σ. του 25,6% αυτή είναι η αλήθεια των αριθμών.
Και σ’ αυτούς πρέπει να αθροίσουμε: 14 μέλη Δ.Σ . ( ο ένας δεν είχε δικαίωμα ψήφου ο σύλλογος που ορίστηκε να εκπροσωπεί), 3 μέλη της εξελεγκτικής σας επιτροπής, 7 ενωσιάρχες και άγνωστος αριθμός επιτρόπων της Εθνικής σας επιτροπής, 2 άτομα ο υιός και η φίλη του προέδρου, 1 κουμπάρος και 3 οι έχοντες α΄ βαθμού συγγένεια με έμμισθο στην ΕΦΟΑ εργαζόμενο.
Σίγουροι λοιπόν οι 30, μένουν 40 για να πιστεύουν στο έργο σας.
Το ποσοστό επί των εχόντων δικαίωμα ψήφου είναι λοιπόν μόλις 32,5%.
Το ποσοστό επί των ψηφισάντων είναι 52,6% .
Και φυσικά το ποσοστό επί των εγγεγραμμένων στην ΕΦΟΑ είναι μόλις 14,6%.
Οι αριθμοί παίζουν πολλά παιχνίδια και διαβάζονται με πολλούς τρόπους.. Είναι όμως σταθεροί στο χρόνο και σπουδαίο εργαλείο σκέψης και προβληματισμού.
Το θέμα είναι οι αρμόδιοι και στην συγκεκριμένη περίοδο ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Πάνος Μπιτσαξής να τους δει στο πραγματικό τους βάθος. Περιμένουμε ελπίζοντας… Καληνύχτα σας!

Λίτσα Σαρατζίδου
Γ.Γ. Ένωσης Φίλων Τέννις «ΑΙΟΛΙΚΗ» - 18 Ιανουαρίου 2010
Αφιερωμένο εξαιρετικά στην Καίτη Εμμανουηλίδου, που της αρέσουν τα ποσοστά κι έχει το κουράγιο μετά από 30 χρόνια να κάνει κριτική και Αυτοκριτική!

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Απάντηση στη Mary!

Στις 12 Νοεμβρίου του 2009 μιλήσαμε για την ώρα του Α.Σ.Ε.Α.Δ. ως αφετηρία Τεννιστικής και Ολυμπιακής Κάθαρσης.

Στις 26 Νοεμβρίου δεχτήκαμε δύο σχόλια από την Mary τα εξής :
«Τελικά έγινε κάτι; Με αυτό το σχόλιο θέλω να δώσω δύναμη και κουράγιο σε όποιον ακόμα προσπαθεί. Κάποιοι ελπίζουν επιτέλους κάτι να αλλάξει. Τόσος αγώνας για τα αυτονόητα. Αμάν πιά. Να περιοριστεί λίγο η απληστία κάποιων.»
«Τελικά τι έγινε με αυτό το θέμα: Βγάζει μάτι η υπόθεση. Πολλοί αγαπούν το τέννις, αλλά, όταν κάποια στιγμή βρίσκουν μπροστά τους βρωμιά, απογοητεύονται. Προσπάθειες ανάπτυξης του αθλήματος πνίγονται από συμφέροντα. Κουράγιο και δύναμη θέλω να δώσω με αυτό το σχόλιο σε όποιο προσπαθεί. Κάποιοι ακόμα ελπίζουν …»

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ, Mary, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.
Όπως είναι γνωστό, με την απόφασή της 06/9.9.2009 η Ε.ΦΙ.Π. με την υπογραφή του Αναπληρωτή Προέδρου της κ. Ιωάννη Βασιλειάδη στη σελίδα 10 αποφαίνεται:
«Η Εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ Α.Ε. της οποίας ο κ. Σ. Ζαννιάς είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι Τεχνική – Κατασκευαστική, οι δε εργασίες που πραγματοποιεί, στα πλαίσια του σκοπού της, δεν του προσδίδουν, κατά τον νόμο 2725/99 την ιδιότητα του Εμπόρου, ώστε να δημιουργείται το κώλυμα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου αυτού.
Το αυτό ισχύει και στην περίπτωση συμμετοχικής Εταιρείας σε άλλη, έστω και Αθλητική, Ανώνυμη Εταιρεία και ο περί του αντιθέτου, ισχυρισμός του εγκαλούντος Σωματείου ΑΙΟΛΙΚΗ είναι μη νόμιμος, αόριστος και αναπόδεικτος.»
«Επειδή από όσα, πιο πάνω, εκτέθηκαν η Επιτροπή κρίνει ότι ο Πρόεδρος της ΕΦΟΑ ενήργησε με απόλυτη ειλικρίνεια και διαφάνεια, διασφάλισε την καταβολή του ποσού των 1.050.000,00 Ευρώ για την κατασκευή του Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας…. δεν συντρέχουν τα κωλύματα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου 2725/99.»

Δεν θα σχολιάσω τίποτε… Τα αυτονόητα τα αδικείς όταν τα σχολιάζεις…
Επειδή η Ε.ΦΙ.Π. είναι επιτροπή πρωτοβάθμια, ο νόμος 2725/99 άρθρο 126 μας δίδει το δικαίωμα προσφυγής στο δευτεροβάθμιο όργανο που είναι το Α.Σ.Ε.Α.Δ.

Ένα χρόνο πριν στην τότε απόφαση της Ε.ΦΙ.Π. με υπογραφή του κ. Χρήστου Χατζηαθανασίου της Παγοδρομίας αποφασίσαμε να μην προσφύγουμε. Τώρα όμως, αν και νοιώσαμε το κλίμα προστασίας του μέλους της Ε.Ο.Ε. υπευθύνου της Λαμπαδηδρομίας τολμήσαμε το ρίσκο.
Αντιγράφω από την σελίδα 1 της προσφυγής μας.
«Με την υπ’ αριθμόν πρωτ. 11/29.8.2008 έγγραφη αναφορά του σωματείου μας προς τον πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής ζητήσαμε, όπως επιληφθεί η Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος και επιβάλλει τις ποινές που προβλέπει η παράβαση των αρχών του φιλάθλου πνεύματος σχετικά με τον πρόεδρο της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Α.), κ. Σπυρίδωνα Ζαννιά. Ειδικότερα, επικαλεστήκαμε λόγους συνδρομής ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ κωλύματος που συντρέχει στο πρόσωπό του ως προς το αξίωμα που κατέχει στην ΕΦΟΑ και στην ΕΟΕ .καθώς επίσης και αναγείραμε ζήτημα σχετικά με την διάθεση και απορρόφηση ποσού ενός εκατομμυρίου πενήντα χιλιάδων ευρώ [1.050.000,οο], το οποίο χορηγήθηκε ως έκτακτη επιχορήγηση το έτος 2004, στην ομοσπονδία αντισφαίρισης, για τη δημιουργία του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδος,
Επί της ανωτέρω αναφοράς –καταγγελίας μας, εκδόθηκε η ανωτέρω προσβαλλόμενη υπ΄αριθμ. 06/2009 της ΕΦΙΠ. Η οποία απέριψε το σύνολο των αιτημάτων μας και τους εμπεριεχόμενους στην ανωτέρω ισχυρισμούς μας ως μη νόμιμους, αόριστους , αβάσιμους κατ’ ουσίαν και αναπόδεικτους.»
Στη συνέχεια της προσφυγής μας στις σελίδες 2 έως 10 αναφέρονται όλα τα αποδεικτικά στοιχεία της δραστηριότητας του κ. Ζαννιά μέσω της εταιρείας του και στην σελίδα 11 αναρωτιόμαστε:
« Η ουσία δηλαδή του ζητήματος τελικά είναι αν η κατασκευή ενός αθλητικού γηπέδου και η εμπορία και τοποθέτηση αθλητικού εξοπλισμού (ακόμη και τέννις) συνιστά πράξη αναγομένη στους περιορισμούς που καθιερώνει το άρθρο 3. Αν δηλ. είναι επιτρεπτό βάσει του αθλητικού νόμου ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ να αναλαμβάνει την κατασκευή αθλητικών γηπέδων και την αγορά εμπορία αθλητικού εξοπλισμού με την εταιρεία του: Πόσο μάλλον δε όταν η πλειονότητα των έργων αυτών αφορούσαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Εμείς θεωρούμε ότι είναι αδύνατο ο νομοθέτης να απαγορεύει την ανάληψη διοικητικής θέσης αθλητικού σωματείου ή ομοσπονδίας σε πρόσωπα, που συμμετέχουν στη διοίκηση εταιρειών με αντικείμενο την εμπορία αθλητικών ειδών ( π.χ. εμπορία αθλητικών ενδυμάτων), προκειμένου να αποτραπεί η οικονομική διαπλοκή των δύο οντοτήτων και, από την άλλη , να επιτρέπει τη σύμπτωση ιδιότητας μέλους Δ. Σ. αθλητικής ομοσπονδίας και κυρίου μετόχου και διοικητού Α.Ε., η οποία κατασκευάζει αθλητικές εγκαταστάσεις, δηλαδή συμμετέχει σε οικονομικές συναλλαγές υπερ-πολλαπλασίου μεγέθους …»
Και συνεχίζει στη σελίδα 14 :
« Κέντρο Αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδος μέχρι σήμερα δεν έχει κατασκευαστεί. Η απόφαση εντούτοις όλως περιέργως δεν προσάγει ιδιαίτερη σημασία στην «μικρή» αυτή λεπτομέρεια.»

« Σε κάθε περίπτωση μας δημιουργεί απορία πως για την ΕΦΙΠ είναι τόσο ξεκάθαρο πως ο κ. Ζαννιάς όχι μόνο δεν ενήργησε έξω από τα όρια του νόμου αλλά διασφάλισε την καταβολή του ποσού των 1.050.000,00 για την κατασκευή του Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας!!!»
Και παρακάτω αναφέρει :
«Τονίζεται μάλιστα στην απόφαση της ΕΦΙΠ ότι ο χειρισμός και οι ενέργειες του προέδρου της διοίκησης ωφέλησαν οικονομικά την ΕΦΟΑ και το Δημόσιο! Ευτυχώς που η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών εκτιμά λίγο διαφορετικά το αποδεικτικό υλικό και τα ανωτέρω πραγματικά περιστατικά και την νομική τους υπαγωγή και έχει ασκήσει την με στοιχεία ΑΒΜ Γ/2007/4457 ποινική δίωξη κατά του Σπυρίδωνα Ζαννιά για το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας και η υπόθεση έχει ανατεθεί στον 32ο τακτικό ανακριτή.»
Και στην σελίδα 16 :
«…Αιτούμεθα να γίνει δεκτή η προσφυγή μας στο σύνολό της.»
Αυτά παρουσιάστηκαν στις 12 Νοεμβρίου 2009 απέναντι στη σύνθεση του ΑΣΕΑΔ, όπου υπήρχαν και παρεμβαίνοντες υπέρ της απόφασης της ΕΦΙΠ τόσο από τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ (με δύο δικηγόρους) όσο και από την ΕΦΙΠ δια του προέδρου της αυτοπροσώπως, ενώ την απόφαση την είχε υπογράψει ο αντικαταστάτης του για λόγους υγείας κ. Γιάννης Βασιλειάδης, ο οποίος σημειωτέον, όπως διαβάσαμε πριν από λίγες μέρες στον Τύπο, απεπέμφθη μετά του διοικητικού του συμβουλίου με απόφαση του Γ.Γ.Α. κ. Πάνου Μπιτσαξή από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου προήδρευε, μετά την παραπομπή του από το ΑΣΕΠ στον Εισαγγελέα για παράνομους («ανεπίτρεπτη εύνοια σε συγγενικά πρόσωπα μελών της επιτροπής επιλογής προσωπικού, μελών του Δ.Σ. του Σ.Ε.Β. και άλλων» site Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού-Γ.Γ.Α. Γραφείο Τύπου 30/12/2009) διορισμούς!!!...
Μετά από μία σύντομη παρουσίαση από τους νομικούς ένθεν και ένθεν του θέματος (εμείς –Αλέξης Τσάτσης, Ουρανία Λώμη και Λίτσα Σαρατζίδου-είμαστε αόρατοι για την διαδικασία παρά την παρουσία μας ) οι νομικοί δεσμεύτηκαν να φέρουν τις προτάσεις τους σε οκτώ ημέρες.
Αντιγράφουμε από τις προτάσεις του δικηγόρου μας ως προς τις δύο παρεμβάσεις πρώτα:
Σελίς 2 του υπομνήματος:

«΄Οσον αφορά την παρέμβαση της ΕΦΙΠ ……βασική προϋπόθεση για την άσκηση της παρέμβασης είναι αυτός που παρεμβαίνει να είναι τρίτος, δηλαδή να μην υπήρξε διάδικο μέρος στην αρχική διαδικασία.»
Και στην σελίδα 3: «Δεδομένων των ανωτέρω, οφείλεται να επισημανθεί ότι ως προς την παρέμβαση της ΕΦΙΠ ελλείπουν τελείως οι προϋποθέσεις που επιτάσσει ο νόμος και ειδικώς το έννομο συμφέρον……Η παρέμβαση της ΕΦΙΠ οφείλεται να απορριφθεί ως απαράδεκτη – άλλως ως νόμω και ουσία αβάσιμη. Είναι δικονομικά πρωτοφανές το εκδίδον την προσβαλλομένη απόφαση-πρωτοβάθμιο ουσιαστικά-όργανο να παρεμβαίνει υπέρ της τηρήσεως της αποφάσεως, που το ίδιο εξέδωσε, στο δευτεροβάθμιο όργανο….. Εξάλλου, η συγκεκριμένη παρέμβαση ως προς την δικονομική και ουσιαστική δυνατότητα ασκήσεώς της δεν προβλέπεται πουθενά ούτε στις διατάξεις του αθλητικού νόμου ούτε στον Νόμο 3148/55 με τον οποίο συστήθηκε η Επιτροπή της ΕΦΙΠ, στις οποίες προβλέπεται ρητώς ο σκοπός της.»
Σχετικά με την παρέμβαση του κ. Σ.Ζαννιά αντιγράφω από το υπόμνημα σελίς 3: «Υποβάλλουμε και αίτημα απόρριψης ως απαράδεκτης – άλλως ως νόμω και ουσία αβάσιμης- της παρεμβάσεως που ασκείται από τον κ. Ζαννιά καθότι θεωρούμε ότι δεν προβλέπεται το δικαίωμα παρεμβάσεως του κατά τις διατάξεις που ρυθμίζουν το ζήτημα της ακροάσεως του Συμβουλίου σας και επιπλέον, βάσει και του κειμένου της προσβαλλόμενης, έχει ήδη κληθεί ενώπιον της επιτροπής της ΕΦΙΠ και έχει καταθέσει τις απόψεις του επί των ζητημάτων που αναφέρονται στην προσφυγή μας.»

Όσον αφορά το έννομο συμφέρον μας, αντιγράφω από την σελίδα 4 των προτάσεων που καταθέσαμε :
«Σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν.2725/99 «….Η παράβαση των ανωτέρω αρχών επισύρει στους παραβάτες ως κύρωση την οριστική ή για ορισμένη χρονική διάρκεια απαγόρευση παρακολούθησης οποιασδήποτε αθλητικής εκδήλωσης, συμμετοχής τους υπό οποιαδήποτε ιδιότητα, ως διοικούντων….»
Επειδή από τις διατάξεις του αθλητικού νόμου συνάγεται ότι οι διοικούντες τα αθλητικά σωματεία έχουν την ιδιότητα του φιλάθλου και τις συνακόλουθες υποχρεώσεις και υπόκεινται στις κυρώσεις του άρθρου 45 του ν. 75/1975 ( που αντικατέστησε το άρθρο 4 του β.δ/ος από 26/9-6/10.1955) και ορίζει : «Η Ε.Φ.Ι. εις περίπτωσιν διαπιστώσεως παραβάσεως παρ’ οιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου των διατάξεων περί Κανονισμού Φιλάθλου Ιδιότητος δύναται να στερή τούτο της Φιλάθλου ιδιότητος διά χρονικόν διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών έως δια βίου…» Κατά το άρθρο 2 παρ. 2 του β.δ. από 6.10.1955 Περί του τρόπου λειτουργίας της Επιτροπής Φιλάθλου Ιδιότητος, η Ε.Φ.Ι.Π. επιλαμβάνεται και «…αποφαίνεται είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατ’ αίτησιν Δημόσιας ή αθλητικής αρχής ή αθλητικού εν γένει σωματείου επί πάσης καταγγελίας αναφερομένης εις παράβασίν τινα του Κανονισμού Φιλάθλου Ιδιότητας…». Επειδή, κατά το άρθρο 8 παρ.3 του π.δ. 130/2000 η απώλεια- έκπτωση- ιδιότητας μέλους της Ε.Ο.Ε. επέρχεται: «…εξαιτίας τελεσίδικης ποινικής καταδίκης για ποινικό αδίκημα που συνεπάγεται έκπτωση δημοσίου υπαλλήλου, κατά την κείμενη νομοθεσία, καθώς και για παραβάσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3 παρ. 1 του ν. 2725/99».
Εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές καταρχήν ότι βεβαίως και το σωματείο μας ως ενεργό και οικονομικά τακτοποιημένο μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, νομιμοποιείται να προβεί ενώπιον της ΕΦΙΠ σε καταγγελία που αναφέρεται σε παράβαση των αρχών του φιλάθλου πνεύματος και των παραδόσεων του αθλητικού και του ολυμπιακού ιδεώδους…..Ότι η συγκεκριμένη αναφορά μας συνιστά καταγγελία περιλαμβάνεται ήδη στο σώμα της προσβαλλομένης υπ’αριθ.06/2009 αποφάσεως και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ως προς την φύση της, πολύ δε περισσότερο ως προς την ουσία της διαφορετικά δεν θα είχε επιληφθεί η Ε.Φ.Ι.Π.
Στο δε άρθρο 124 του ν.2725/99 που αφορά την δικαιοδοσία – αρμοδιότητες του Α.Σ.Ε.Α.Δ., ορίζεται ότι το Συμβούλιο είναι αρμόδιο για την εκδίκαση των προσφυγών κατά αποφάσεων της ΕΦΙΠ του άρθρου 130. Ενώ στο άρθρο 126 του αθλητικού νόμου ορίζεται ότι: «…Η προσφυγή ενώπιον του ΑΣΕΑΔ ασκείται από το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ηττήθηκε ή από εκείνο που υφίσταται άμεση ή έμμεση βλάβη από την Πρωτοβάθμια απόφαση…».
Στην προκειμένη περίπτωση καταρχήν εφόσον συζητήθηκε από το πρωτοβάθμιο όργανο ( ΕΦΙΠ) η καταγγελία μας αποτελούμε διάδικο μέρος που ηττήθηκε αφετέρου η βλάβη μας – και συνεπώς το έννομο συμφέρον μας – είναι δεδομένη και άμεση, σε περίπτωση μη ανακλήσεως της προσβαλλομένης ως μη νόμιμης και ακυρωτέας, καθότι βάσει των ισχυρισμών μας οφείλεται να αποστερηθεί ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μας τόσο την φίλαθλη ιδιότητα του, όσο και την ιδιότητα που κατέχει στην ΕΦΟΑ και στην ΕΟΕ και τέλος ως νόμιμο σωματείο έχουμε εγγενές συμφέρον από την τήρηση του αθλητικού και του ολυμπιακού πνεύματος και την αποβολή από το αθλητικό κίνημα σε ό,τι αντιτίθετο σε αυτά. Επισημαίνεται δε, ότι τα εξεταζόμενα, βάσει της καταγγελίας , είναι τέτοιας φύσεως και σπουδαιότητας για την αθλητική οικογένεια που εξετάζονται ακόμη και αυτεπαγγέλτως.»
Ακολουθούν στις σελίδες 6-7-8-9-10 όλοι οι λόγοι της προσφυγής μας τόσο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ όσο και για την μη κατασκευή του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Δεν τους επαναλαμβάνουμε γιατί είναι πλέον πασίγνωστοι.
Και καταλήγουμε στη Σελίδα 11 του υπομνήματος : «Επειδή το παρόν υπόμνημά μας είναι νόμιμο, βάσιμο και αληθές και οι εμπεριεχόμενοι ισχυρισμοί και λόγοι του αποδεικνύονται με τα προσαγόμενα και επικαλούμενα έγγραφα….πρέπει να γίνουν δεκτές και να ανακληθεί η υπ’ αριθμό 6/2009 απόφαση της ΕΦΙΠ ως μη νόμιμη και ακυρωτέα ….να γίνει δεκτή η υπό κρίση προσφυγή μας καθ’ όλο της το αιτητικό.»

Αυτή ήταν η δική μας προσπάθεια….
Σε αυτή το ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ( Α.Σ.Ε.Α.Δ.) με την απόφασή του 144/11-12-2009 απεφάσισε :
Στη σελίδα 3: «Επειδή η Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος, η οποία είναι συλλογικό όργανο της διοίκησης, και οι αποφάσεις του είναι ατομικές διοικητικές πράξεις (Ολ ΑΣΕΑΔ 200/1988) συνάγεται ότι για την άσκηση προσφυγής, προς ακύρωση ατομικής διοικητικής πράξης, απαιτείται η ύπαρξη εννόμου συμφέροντος, το οποίο είναι άμεσο, ήτοι να συνδέεται απευθείας, με το πρόσωπο του προσφεύγοντος, υπό την έννοια ότι η βλάβη που προξενείται από την προσβαλλόμενη πράξη ή παράλειψη, υφίσταται ο ίδιος ο αιτών και όχι άλλο πρόσωπο, ήτοι να υπάρχει ιδιαίτερος δεσμός του προσφεύγοντος προσώπου ή φορέα συλλογικής δραστηριότητος με την προσβαλλόμενη πράξη. Περαιτέρω σε περίπτωση που η ΕΦΙΠ εκδίδει απαλλακτική απόφαση επιλαμβανόμενη υποθέσεως κατ’ εφαρμογή του άρθρου 130 παρ. 2 του πιο πάνω νόμου ήτοι κατόπιν καταγγελίας, ο καταγγέλλων την παράβαση του οργάνου, απαραδέκτως ασκεί προσφυγή κατά της απόφασης αυτής, αφού κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων μόνο οι επιβάλλουσες ποινές πειθαρχικές αποφάσεις των συλλογικών οργάνων προσβάλλονται ενώπιον του ΑΣΕΑΔ. Πέραν τούτου ο καταγγέλλων δεν υφίσταται άμεση ή έμμεση βλάβη με την προπαρατεθείσα έννοια ώστε να δικαιολογεί έννομο συμφέρον για την άσκηση προσφυγής.»
Και στην σελίδα 4 καταλήγει η απόφαση :
«Κατά της απαλλακτικής αυτής απόφασης (της ΕΦΙΠ ) το καταγγέλλον σωματείο ασκεί την κρινόμενη προσφυγή χωρίς όμως να επικαλείται σε αυτήν και να δικαιολογεί άμεση ή έμμεση βλάβη από την παραπάνω απόφαση ήτοι την ύπαρξη εννόμου συμφέροντος προς άσκηση αυτής. Πρέπει συνεπώς να απορριφθεί.»

Ποιος είναι αρμόδιος και γνώστης να μας απαντήσει; Όχι βέβαια ο κ. Ζαννιάς, που παρανοήσας την απόφαση θριαμβολόγησε στο site της ΕΦΟΑ για την «απαλλαγή» του από το Α.Σ.Ε.Α.Δ., ενώ είναι φανερό ότι το ΑΣΕΑΔ έμεινε στα διαδικαστικά και ουδόλως εισήλθε στην Ουσία της Υπόθεσης, που είναι η απώλεια ενός μεγάλου Τεννιστικού Έργου στη Βόρειο Ελλάδα και η ύπαρξη Ασυμβιβάστων Ιδιοτήτων στο πρόσωπό του…
Γι’ αυτό μπορούμε να εκφράσουμε λογικά και αναπάντητα ερωτήματα:
1. Γιατί έγινε δεκτή η προσφυγή και ορίστηκε δικάσιμος, αφού διαβάζοντάς την έκριναν ότι δεν υπήρχε έννομο συμφέρον;
2. Γιατί το αυτονόητο έννομο συμφέρον από την καταγγελία της κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος δοθέντος από την πολιτεία για ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΈΡΓΟ, δεν αποτελεί έννομο συμφέρον του κάθε αθλητικού φορέα.;
Λυπάμαι Mary προς το παρόν αυτά είχα για ενημέρωσή σου, περιμένω κι εγώ πληροφόρηση από πιο ειδικούς για την συνέχεια…και μένω στον αγώνα.
Και σου θυμίζω ότι:
1. Στις 29/4//2010 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών θα εκδικαστεί η υπόθεση του Ασυμβιβάστου και
2. Στον 32ο Ανακριτή βρίσκεται σε εξέλιξη η παραπομπή για ΑΠΙΣΤΙΑ του Σ. Ζαννιά από την Εισαγγελία Αθηνών μετά από Μηνυτήρια Αναφορά.

Λίτσα Σαρατζίδου 16 Ιανουαρίου 2010

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Η Επιμονή φέρει (αργά η γρήγορα) ... Κάθαρση!

Μετά την Επιτυχή Καλοκαιρινή Προσπάθεια της Σωτηρίας του Βασιλικού από τα δόντια του λύκου θα ήταν αστοχία να μην γίνει το Αισιόδοξο αυτό Γεγονός το Μήνυμα της Κάρτας του Συλλόγου για το 2010.
Γιά.Σα.ς

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα...

Άλλη μία Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα ότι το γένος των ανθρώπων δεν θα ξανασταυρώσει το Νεογέννητο, μόλις αρθρώσει Λόγο και ποιήσει Ταυτόσημο Έργο…
Γιά.Σα.ς

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Επί τους Τύπους των Ήλων…

Απάντηση στο δελτίο τύπου του Ο.Α. Πτολεμαΐδος 17/12/2009 στο site της Ε.Φ.Ο.Α. Είμαι ικανοποιημένη, που επιτέλους υπάρχει και κάτι άλλο (έστω και ημετέρου) στο site της Ε.Φ.Ο.Α. εκτός των δηλώσεων Ζαννιά, όμως
ερωτώ το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Τσιάρα, εάν είναι συνυπεύθυνος για την ημερομηνία της Γ.Σ. Αυτοί που σκέφτονται και δουλεύουν για τον Αθλητισμό δεν ακυρώνουν μία κατά παράδοση οικογενειακή γιορτή σαν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ορίζοντας Γ. Σ.
Υπήρχαν ημερομηνίες σύννομες τον Σεπτέμβριο γι αυτήν την συνέλευση (http://tennis-sos.blogspot.com/2009/12/blog-post_14.html ) και με πολύ καλό καιρό θα θαυμάζαμε και την προσπάθεια των έργων του συλλόγου σας.
Και Γεωγραφία ξέρουμε και Μνήμη διαθέτουμε για τα Ιστορικά Γεγονότα του Τέννις:
1. Πολλοί από την «ισχνή» Αντιπολίτευση (πριν από τις διοικήσεις Ζαννιά βέβαια) ήμασταν στην Γ.Σ. της Λαμίας στην αρχή της δεκαετίας του 1990, όταν πρωτοστατήσαμε στην έκδοση Ομοφώνου Ψηφίσματος για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας και την Προστασία του Ονόματός Της.
2. Ήμασταν θεατές το 2006 (δυστυχώς επί διοικήσεως Ζαννιά), όταν η Εθνική μας έχασε από τα Σκόπια με 4-1 κάτω από τις στήλες του Ολυμπίου Διός και υποβιβάστηκε…
Μπράβο για το Έργο, που γίνεται στην Πόλη σας. Μη μας πείτε κι ότι συγχρηματοδότης είναι η Ε.Φ.Ο.Α., που δεν έχει να πληρώσει τους μισθούς των υπαλλήλων της; Σαν μέλος της διοικήσεως της Ε.Φ.Ο.Α. οφείλατε να προστατέψετε το Άθλημά μας από τους πολιτικάντικους εναγκαλισμούς του Ζαννιά για την προστασία του από τον γ.γ.α. και τους υφυπουργούς της τελευταίας πενταετίας.
Αλλά για τα «έργα του κ. Ζαννιά» (μέσω της εταιρίας του) και την κατρακύλα επί χρόνια τώρα του Ελληνικού Τέννις θα κάνετε κριτική η αυτοκριτική; Μήπως μπορείτε στο πλαίσιο του Κυβερνητικού (προς το παρόν συνθήματος) Μοτίβου της Διαφάνειας να μας πείτε ποιοι ακριβώς (εργολάβοι-υπεργολάβοι) κατασκευάζουν το Έργο;
Ίσως έτσι γίνει πιο δυνατή η «ισχνή» αντιπολίτευση.
Είναι δύσκολο να πηγαίνεις αντίθετα στο ρεύμα.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός το τολμάει κι ελπίζουμε να οδηγήσει την Ελλάδα στην Εγνατία Οδό της Κάθαρσης από την διαπλεκόμενη διαφθορά, της Διαφάνειας ( δια του Ελέγχου της παρανομίας), της Φειδούς του Δημοσίου Χρήματος και της Παραδειγματικής Τιμωρίας όσων παρά του Νόμους δεν το εφείσθησαν…Καιρός είναι να το τολμήσουν και οι παράγοντες του Ελληνικού Τέννις, που «Δεν χρειάζονται προστάτες», όπως είχατε δηλώσει στην Γ.Σ. της Λάρισας πέρσι τον Σεπτέμβριο…

Λίτσα Σαρατζίδου 20 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαΐδας και Απαντήσεις!

Δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου του Ο.Α.Πτολεμαΐδος (χωρίς "παράκληση") καθώς και τις απαντήσεις: της Καίτης Εμμανουηλίδου και του Φίλιππου Γεμουχίδη.
Γιά.Σα.ς

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαϊδας Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2009 15:00
Διαβάζοντας μία «ασήμαντη» ιστοσελίδα του Τένις διαπιστώνουμε την εμπάθεια και την κακία που διακατέχει ορισμένους ανθρώπους.
Ενοχλήθηκαν οι γράφοντες γιατί η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. στις 31-12-2009 και η επαναληπτική της στις 9-1-2010 θα γίνει στην Πτολεμαΐδα.
Μήπως έχουν την εντύπωση ότι η Πτολεμαΐδα δεν είναι Ελληνική Πόλη; Μήπως βρίσκεται στην F.Y.R.O.M; Εμείς σαν Σύλλογος θα τους συνιστούσαμε να διαβάσουν την Ελληνική Γεωγραφία. Τους ενημερώνουμε όμως, ότι η Πτολεμαΐδα είναι Ελληνική Πόλη και ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες Πόλεις που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της Ε.Φ.Ο.Α. τα τελευταία χρόνια.
Εμείς ασχολούμαστε με τον Αθλητισμό γενικά και με το άθλημα του Τένις ειδικότερα. Αυτοί ασχολούνται με τα αθλήματα των καζίνο και αυτά φαίνεται να τα γνωρίζουν καλά, πάντως με το Τένις σίγουρα δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση για να εκθειάζουν τόσο πολύ το Τένις της F.Y.R.O.M.
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα και το γεγονός γιατί να μας ωθούν τόσο πολύ προς τους βόρειους γείτονές μας. Εξ’ άλλου τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν στο άθλημα του Τένις και στους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό.
Σαν Σύλλογος κάναμε και κάνουμε μεγάλες προσπάθειες για την κατασκευή ενός μεγάλου Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης με βασικό στόχο την ανάπτυξη του Τένις στην περιοχή μας αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Το έργο κατασκευάζεται από άριστους μηχανικούς εργολήπτες της περιοχής μας.
Δεν ζητήσαμε την βοήθειά αυτών που έγραψαν το άρθρο, γιατί ξέραμε ότι δεν θα την είχαμε ποτέ, δεν θέλουμε όμως και την κακία τους.
Περιμένουμε αντιπροσώπους από όλα τα Σωματεία και μάλιστα έχουμε φροντίσει για μια καλή και ευχάριστη διαμονή στην πόλη μας, με την βοήθεια του Νομάρχη Κοζάνης κ. Γιώργου Δακή και του Δημάρχου Πτολεμαΐδας κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Τσιάρας Πέτρος Σταυρίδου Μαρία
(Θα παρακαλούσαμε να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Α.)
Δείτε στο αρχείο που ακολουθεί τη σχετική δημοσίευση στο διαδίκτυο.

Αγαπητέ Πρόεδρε κύριε Τσιάρα
Ως εκπρόσωπος επί 30 χρόνια ενός φορέα της Μακεδονίας, δεν θίχτηκα καθόλου με το κείμενο, που έκανε το Σύλλογο της Πτολεμαΐδας ν’ αντιδράσει με Εθνική αγανάκτηση.

Ήταν σαφέστατο ότι το μήνυμα αναφερόταν στην σκανδαλώδη ημερομηνία και στη διαφυγή από το Κέντρο. Αναφερόταν στη συνειδητή επιλογή, οι Γ.Σ. να γίνονται μακριά από την Αθήνα.

Ο λόγος δεν είναι φυσικά η λατρεία του Σπυράκου για την περιφέρεια. Απλώς, είναι ο μόνος χώρος που μπορεί να φανεί ως άξιος εκπρόσωπος ενός αθλήματος, γιατί εκεί που πάει δεν τον γνωρίζουν.

Ο αγαπητός πρόεδρος, ερχόμενος στην επαρχία, θέλει να κλέψει την όποια δόξα έδωσαν οι τοπικοί παράγοντες επί χρόνια και με κόπο στο κακόμοιρο άθλημα.
Το Τένις που η ομοσπονδία του το έχει καταρρακώσει.

Στην πόλη της Πτολεμαΐδας ένας σύλλογος θα δείξει, τι κάνει η περιφέρεια, όταν έχει συλλόγους που δουλεύουν και έχουν όραμα.
Από το 2004 προσπαθεί το Ελληνικό Τένις ν’ αποκτήσει εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη, σαν αυτές της Πτολεμαΐδας. Μπορείτε να μου πείτε που είναι?

Όλες οι Ομοσπονδίες έχουν πάει τα γραφεία τους στις ανάλογες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, με εξαίρεση την δική μας.Τέτοια ικανότητα οραματική έχει.

Αγαπητέ πρόεδρε,

- τον αγώνα σου, θα έρθει να ιδιοποιηθεί ο Σπύρος στην πόλη σου.
- την ανικανότητα του θα έρθει να συγκαλύψει
- θα πάρει την δόξα, που ο φορέας σου δικαιούται με ατελείωτο κόπο όλα αυτά τα χρόνια
Γιατί στους αδαείς λέει ότι τα έκανε αυτός(π.χ Παπάγου-Π Ραφτη κτλ )

-Η μοίρα η δική μας είναι να περπατάμε στους δρόμους των πόλεων μας και να μας χαιρετάνε με σεβασμό.
-Η μοίρα του Σπύρου είναι να μην τον αναγνωρίζει κανένας στην Πόλη του και αν τον αναγνωρίσει κάποιος να στρίβει το κεφάλι. Ιδίως σε χώρους του αθλητισμού, που γι’ αυτό και αποφεύγει. Πότε εμφανίστηκε σε Πανελλαδικό ή Πανελλήνιους στην Αθήνα?

Καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να είσαι το παιχνίδι του κάθε Σπύρου?

Μην ξεχνάς ότι πολλοί υποστήκαμε τέτοιες συμπεριφορές του ( Ελέω χιλιομέτρων).
Τώρα δεν έχουμε δικαιολογία να του δίνουμε σανίδα σωτηρίας...
Καίτη Εμμανουηλίδου


Πάλι διακοπές πληρωμένες απο την ΕΦΟΑ...

Μήπως διαβάσατε πότε και πού συγκάλεσε ΓΣ ο ψεύτης της ΕΦΟΑ ;
Στις 31/12/09, 3ο χιλιόμετρο Πτολεμαϊδα-Φλώρινα.
Αυτό δεν είναι ψέμα...!!!
Και επειδή προφανώς δεν θα πατήσει κανένας το πόδι του την συγκεκριμένη ημερομηνία, η γιορτή του ψεύτη, όπως έχει καθιερωθεί,
θα επαναλειφθεί στις 09/01/10
Ευχόμαστε καλό ταξίδι...καλό φαγοπότι...και μετά την πανηγυρική δικαίωση του ψεύτη....μπορείτε να διασκεδάσετε και στο καζίνο της γειτονικής F.Y.R.O.M....άλλωστε...δύο βήματα είναι από την Πτολεμαϊδα.
Προτείνουμε δε στην ΕΦΟΑ την επόμενη ΓΣ να την διοργανώσει στην F.Y.R.O.M...μήπως και πάρει καμμιά ιδέα για το πως παίζεται το τένις...

ΠΡΟΣ ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Αθήνα 19-12-09
Αγαπητέ κύριε Τσιάρα
Αγαπητή κυρία Σταυρίδη ,
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη , που χρειάσθηκε να σχολιάσετε ένα ανυπόγραφο κείμενο .
Οφείλω να ομολογήσω , ότι η παράλειψη του διαχειριστή του blog, να αναφέρει το
όνομά μου στο τέλος του κειμένου , σας εκτροχίασε σε απόψεις , που θυμίζουν είναι
αλήθεια απόψεις άλλων και όχι αυτών που αγαπούν το Τένις .
Έτσι , δεν έχει και κανένα νόημα να το σχολιάσω , γιατί απευθύνεται σε κάποιους
κακούς και εμπαθείς ανθρώπους , που δεν έχουν ιδέα από τένις , που δεν γνωρίζουν
ότι η Πτολεμαϊδα βρίσκεται στην Ελλάδα και που παίζουν την περιουσία τους στα καζίνο .
Συμφωνώ , ότι η Πτολεμα ΐδα είναι η ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες
Πόλεις , που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια . Γιατί έτσι
δυσκολεύεται η παρουσία της αντιπολίτευσης . Αντιθέτως οι εντεταλμένοι , με λευκές
εξουσιοδοτήσεις και πληρωμένες παρανόμως από την ΕΦΟΑ διακοπές (υπάρχουν
έγγραφα της ΓΓΑ επ ’ αυτού ), εγκρίνουν τον απολογισμό , ψηφίζουν τον
προϋπολογισμό και άντε πάλι από την αρχή . Έναν απολογισμό , όπου τα 3 / 4 είναι
διοικητικές δαπάνες , τραπεζώματα και ταξίδια .
Το θέμα του κειμένου δεν ήταν άλλο από τον ψεύτη πρόεδρο της ΕΦΟΑ και τις πάγιες
μεθοδεύσεις του . Να υπονομεύει ό,τι έχει σχέση με το ελληνικό τένις, πάντα φυσικά προς
ίδιον όφελος .
Λυπάμαι πραγματικά , που η ανωνυμία του κειμένου μου δεν σας επέτρεψε να το
κατανοήσετε και σας ανάγκασε να προβληματίζεστε για ανύπαρκτα θέματα .
Είμαι όμως στην διάθεσή σας, για να ξεδιπλώσω τα στοιχεία εκείνα, που θα σας
αφήσουν άφωνους και προβληματισμένους για τις μέχρι σήμερα απόψεις σας .
Με εκτίμηση ,
Φίλιππος Γεμουχίδης
ΥΣ . Σε αυτούς που ασχολούνται με το τένις και όχι με εργολαβίες , είναι γνωστό ότι η
εθνική ομάδα της φτωχής τενιστικά και όχι μόνο FYROM βρίσκεται στην 42 η θέση
της παγκόσμιας κατάταξης και στο Group δυναμικότητας ΙΙ, ενώ η τενιστικά
“ανεπτυγμένη ” Ελλάδα βρίσκεται στην 70 η θέση της παγκόσμιας κατάταξης και στο
τρίτο και προτελευταίο Group δυναμικότητας!
Επίσης είναι γνωστό ότι , Davis Cup Αθήνα 2006: ΕΛΛΑΣ – FYROM: 1 - 4

Αναρτήθηκε από somebody who cares στις 1:12 μ.μ.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Το πολλάκις παρανομείν ΕΞΙΝ φέρει…

Για μία ακόμη φορά «ο 48%», που λέει και η φίλη Καίτη Εμμανουηλίδου, «αποδεικνύει» σε όλους μας ότι ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ… είναι αυτός!
Άρθρο 32 (Πολυπαθούς) Καταστατικού Ε.Φ.Ο.Α.
«… Η Γενική Συνέλευση… συνέρχεται τακτικά μία φορά το τελευταίο τετράμηνο του χρόνου…»
Τυπικά νόμιμος ορίζει Γ.Σ. στην Πτολεμαΐδα στις 31/12/09, αλλά δεν μπορεί να μην κάνει και την παρανομία του «ο Σπυράκος» (κατά ΙΑΝΟ)…
Αντιγράφω από την Πρόσκληση Γ.Σ.
«6. Έγκριση Προϋπολογισμού 2010.»
Αντιγράφω από τον Αθλητικό Νόμο 2725/99
Άρθρο 51 παρ. 3 «Οι Προϋπολογισμοί των Αθλητικών Ομοσπονδιών υποβάλλονται για έγκριση στην Γ.Γ.Α. έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους.»
Μην εκπλήσσεσθε. Συνήθης παρανομία «του Σπυράκου». Πρώτα παρανομεί και μετά καλύπτει με δήθεν εγκρίσεις, δηλαδή καλούμαστε εκ των υστέρων να εγκρίνουμε τον Προϋπολογισμό, που βάσει του Νόμου έπρεπε να έχουμε εγκρίνει πριν το τέλος Οκτωβρίου, για να ακολουθήσει ΝΟΜΙΜΑ η κατάθεσή του στην Γ.Γ.Α.!!
Τέτοια επίδειξη σεβασμού στην νοημοσύνη του κυρίαρχου σώματος της Γ.Σ.!
Τα θέματα είναι ΔΥΟ:
Υπάρχουν σωματεία που διαβάζουν Νόμους και Καταστατικά και απαιτούν την εφαρμογή τους; Προς Απόδειξιν.
Υπάρχει Βούληση από το νέο Γ.Γ.Α. να σταματήσει τη στιβάδα της παρατυπίας-παρανομίας; Αναμένομεν.
Και μη γελαστείτε από την τελευταία παράγραφο της πρόσκλησης για την επαναληπτική στις 9/1/2010….
«Το κακό δεν είναι αυτό, που μας συμβαίνει, αλλά το τι κάνουμε εμείς γι αυτό.» (Χακς)
Και όπως είπε σήμερα ο Έλληνας Πρωθυπουργός: «Είναι Ανάγκη να Αλλάξουμε Νοοτροπία.»

Λίτσα Σαρατζίδου- 14 Δεκεμβρίου 2009