Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Ο Σίμος (Ταυρίδης, όχι Δανιηλίδης...) εν τεννιστική δράσει.7!!...

 

Σημασία δεν έχει το ύψος του σώματος, αλλά του Θάρρους της Ψυχής.7!!...

 


Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

1-1-11

Happy new year from all of us , to all of you!

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Το Επικοινωνείν Θεραπευτικόν εστίν…

Μετά από 7 μήνες επανερχόμαστε στην Εορταστική Μηνυματική Επικοινωνία (Ε.Μ.Ε.) με Αθληθέντα και Αθλούμενα Μέλη της ΑΙΟΛΙΚΗΣ. Η διακοπή για λόγους Υγίειας του Μικρού μου Αδελφού προς τον οποίο η Αρχαία Θεά
{Κατά ηλεκτρονικό ΜΕΛ:(μυθ.) θεά της σωματικής και ψυχικής ευεξίας, κόρη του Ασκληπιού. Κατά Κλασσικό Δ. Δημητράκου: Υγίεια η, θεά, θυγ. του Ασκληπιού προσωποποιούσα την σωματικήν, πνευματικήν κ. ψυχικήν ευεξίαν. }
στάθηκε φειδωλή ως προς την 2η και 3η αρμοδιότητά της, αλλά εσχάτως και ως προς την 1η, η οποία βελτιώθηκε χάρη στους σύγχρονους Απογόνους του Ιπποκράτη της Ε΄ Χειρουργικής Κλινικής του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω ΑΝΑΛΟΓΩΣ και διαδικτυακώς όλον αυτόν τον Ιατρικό Κόσμο, που μοχθεί νυχθημερόν για ένα Καλό Υγιεινό Αποτέλεσμα στις εκατοντάδες περιπτώσεις καθημερινώς και παναιτίως (=από κάθε αιτία, λόγο), που παρουσιάζονται.
Γιά.Σα.ς

ΥΓ. Το παραπάνω Δικαιολογητικό γράφτηκε στις 8 Οκτωβρίου και δεν πρόλαβα να το αναρτήσω, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ…
IDEM

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ...

Δεν τρελάθηκα ξαφνικά και ζω στο Παρελθόν.
Ανέσυρα από το αρχείο μου αυτή την τοποθέτηση στην Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 10 Μαρτίου του 2002, γιατί πρέπει να αναδειχθούν Θέσεις και Γεγονότα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ…

«Ηράκλειο 10.3.2002

Έχουν περάσει 20 χρόνια από τον Αύγουστο του 1982 στο Περιφερειακό Συνέδριο στα Γιάννενα, που ήταν η "πρώτη" μου σε Γ.Σ. της ΕΦΟΑ.

Είκοσι χρόνια, που αναλώθηκαν σε Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ με Δημιουργική Αντιπολίτευση μέσω Προτάσεων.

Είχα αποφασίσει φέτος να μην είμαι εδώ, γιατί είκοσι χρόνια είναι πολλά για τα όποια βήματα έχουν γίνει στο Ελληνικό Τέννις.

Άλλαξα γνώμη και είμαι εδώ, γιατί θα υπήρχαν κάποιοι, που θα έδιναν λανθασμένη ερμηνεία στην απουσία μου.

Και έτσι για μια ακόμη φορά σας άκουσα: Μερικοί γκρινιάζουν με βάση το προσωπικό-συλλογικό τους πρόβλημα. Μερικοί επαινούν με βάση την εκπλήρωση από τους διοικούντες του δικού τους ζητούμενου. Οι διοικούντες καμαρώνουν για τις επιτυχίες(!!) και τα επιτεύγματα και ζητούν απαλλαγή επί των πεπραγμένων και θα την έχουν.

Τίποτε νέο. Όλα όμοια εκτός από τις παρουσιάσεις. Ίσως για αυτό δεν παίρνουμε τα τελευταία χρόνια τα πρακτικά των Γ.Σ. (μια σοβαρή παράλειψη για μένα και το αρχείο, που διατηρώ).

Αυτός όμως είναι ο ρόλος μιας Γενικής Συνέλευσης; Τόσο επιφανειακός; Έτσι εκφράζεται το Κυρίαρχο Σώμα και εξαντλεί την κυριαρχία του μέχρι την επόμενη χρονιά; Αν είναι έτσι μόνο, λυπάμαι. Αλλά, πιστεύω ότι δεν είναι η δεν πρέπει να είναι έτσι!

ΕΔΩ είμαστε το Ελληνικό Τέννις και πρέπει να μιλήσουμε για Αρχές και Φιλοσοφία. Αρχές και Αποφάσεις, που να είναι υλοποιήσιμες, αφού πρώτα κάνουμε την κριτική, αλλά κυρίως ο καθένας την Αυτοκριτική του.

Είναι αλήθεια ότι τα χρόνια της Διοίκησης Ζαννιά είχαν αλλαγές, επιτυχίες, ανοίγματα, αλλά κυρίως είχαν ελπίδα. Ο Πρόεδρος κατάφερε και περισσότερα (πολύ περισσότερα) χρήματα να εξασφαλίσει και την Ελλάδα αλώνισε, για να ξυπνήσει το ενδιαφέρον των τοπικών αρχόντων. Πρέπει να πούμε σαν άνθρωποι του Τέννις ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις προσπάθειες του Σπύρου Ζαννιά, για την αύξηση της Κρατικής Επιχορήγησης της ΕΦΟΑ, αλλά πρέπει επίσης να συζητήσουμε και να προβληματιστούμε σοβαρά με την Αναλογία των εξόδων. Οι ποσοστώσεις δεν είναι υπέρ της μάζας των Αθλητών.

Εγώ θα πω φωναχτά αυτό που άλλοι το ψιθυρίζουν (γονείς, προπονητές, διοικητικοί Συλλόγων, Αθλητές) και έτσι οι ψιθυρίζοντες είναι εκείνοι που διαμορφώνουν το κλίμα.

Πως λειτουργούν οι σύμβουλοι της ΕΦΟΑ στο θέμα αυτό; Σίγουρα πάντως δε φαίνεται να βοηθά η σχεδόν ανύπαρκτη παρουσία τους στις Διοργανώσεις. Η μεγάλη όποια προσπάθεια του προέδρου κ. Ζαννιά δίνει τη χαριστική βολή στο θέμα αυτό για τους εν Συμβουλίω συναδέλφους του.

Και βέβαια έτσι δεν βοηθιέται η Προβολή του Αθλήματος και πρέπει να δούμε για μια ακόμη φορά, γιατί δεν καταφέραμε τίποτε στο θέμα ΠΡΟΒΟΛΗ, αφού το Sponsoring ο Πρόεδρος το ερμήνευσε. Ο πληθυντικός είναι ενσυνείδητος, αφού δεν υπάρχουν "αυτοί" και "εμείς". Είμαστε το Ελληνικό Τέννις και σε εθελοντική βάση ο καθένας μας πρέπει να τσουλήσει το δικό του λιθαράκι.

Πως λειτουργεί η τεχνική διεύθυνση της ΕΦΟΑ; Τι ποσοστό έχει στον Προϋπολογισμό; Αλλά κυρίως τι ποσοστά έχουν δημιουργηθεί με τις προτάσεις της μεταξύ των μισθών των εργαζομένων σε αυτήν και για αυτήν και των καθαρά αγωνιστικών εξόδων των Αθλητών για συμμετοχή σε αγώνες;

Πως λειτουργεί όσον αφορά την αίσθηση εμπιστοσύνης των Αθλητών και των παραγόντων ως προς τις αποφάσεις της; Αλίμονο, αν οι Αθλητές μας νιώθουν ανασφαλείς από αυτές!

Μήπως θα έπρεπε να ξαναδούμε χωρίς προσωπικές παρεμβάσεις πως λειτουργεί το σύστημα των ενωσιακών προπονητών; Το τίμημα είναι μεγάλο για παιδιά, που δεν έχουν να προσφέρουν η δεν επιλέγουν να προσφέρουν πέρα από τις μικροεπιτυχίες εσωτερικής κατανάλωσης. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις είναι σίγουρα αυτές, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Πολύ χρήμα για λίγο αποτέλεσμα.

Τι έχει γίνει με τις ενώσεις; Σε μεγάλο βαθμό ένα βρικολάκιασμα πολλαπλασιασμού των διοικητικών εξόδων ( Ας με συγχωρήσουν οι λίγοι συνάδελφοι, που στελεχώνοντας κάποιες τουλάχιστον προσπαθούν.).

Τι έχει γίνει με τους αγώνες Τζούνιορ; Μετά το αρχικό ανέβασμα του αριθμού συμμετοχών στα πάσης ηλικίας ταμπλό αγώνων τώρα διαπιστώνουμε την συνεχή μείωση (Διαβάστε κάτω από τα νούμερα, μη ξεγελιέστε από τις διπλές συμμετοχές των ίδιων παιδιών σε διαφορετικές ηλικίες.).

Και πρέπει να συμφωνήσουμε ότι δεν έχει γίνει τίποτε για τον Βασικό Χορηγό, τον Έλληνα Γονιό, που με την συνδρομή του στηρίζει τους Συλλόγους, αλλά και με το αίμα του {οικονομική αφαίμαξη} την αγωνιστική συμμετοχή του παιδιού του στο σύστημα. Και καλά κάνει. Επενδύει πάνω στην Ανέλιξη του Χαρακτήρα του Παιδιού του και είναι χρήματα, που δεν πρέπει να τα λυπάται. Τι γίνεται όμως με αξιόλογα παιδιά, που ο γονιός αδυνατεί; Πως επεμβαίνει το σύστημα να τα στηρίξει;

Η προπόνηση των μικρών παιδιών είναι και πρέπει να είναι υπόθεση των Συλλόγων τους και η Ομοσπονδία πρέπει να δίνει τη στήριξή της σε αυτούς, αλλά και με 2-3 καμπ Επιλέκτων και δουλειά για τις συμμετοχές στα Εθνικά συγκροτήματα. Πρέπει να δίνει συμμετοχές σε Διεθνείς Αγώνες με βάση την Αποτελεσματικότητα και όχι με προτάσεις του μικρομάγαζου του υπευθύνου.

Τι γίνεται με τους αγώνες, που αφορούν τους Συλλόγους; Χάθηκε στο βάθος του τούνελ το Διασυλλογικό. Χάθηκαν στην Πράξη και υπάρχουν μόνο στην ονομασία Κύπελλο, Εαρινό κλπ.

Να μιλήσουμε βέβαια και για τις 8.000 δρχ. αποζημίωση διαμονής-διατροφής των Αθλητών στα Πανελλήνια. Έχουν περάσει 7 χρόνια από την αναπροσαρμογή των 5.000 δρχ. στις 8.000 δρχ. από τη Νέα τότε Διοίκηση Ζαννιά. Τι γίνεται τώρα;

Πως λειτουργεί το σύστημα της ανάληψης των αγώνων από τους Συλλόγους μέσω της ΕΦΟΑ; Τι γίνεται με την οικονομική συμμετοχή των συνδιοργανωτών Συλλόγων; Ενώ εγγράφως προϋποτίθεται από όλους, στην πράξη ελάχιστοι πραγματικά πληρώνουν με συνέπεια να νιώθουν και ριγμένοι έναντι άλλων.

Και για να μην γκρινιάζω μόνο:

Ευχαριστώ τον Ο.Α.Κέρκυρας, γιατί 20 χρόνια, που τους παρακολουθώ, ξέρουν να κάνουν τους αγώνες, που διοργανώνουν ΓΕΓΟΝΟΣ για την Πόλη τους, αλλά κυρίως για τους Συμμετέχοντες.

Το ίδιο ισχύει και για τον Σπύρο Μουζακίτη του Ο.Α.Σύρου με πολύ λιγότερα χρόνια βέβαια.

Η Παράδοση έχει σπουδαίο ρόλο Διεθνώς στους Αγώνες Τέννις και είναι κάτι, που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε χωρίς μεμψιμοιρίες.

Ευχαριστώ διαχρονικά τις Διοικήσεις του Α.Ο.Α.Φιλοθέης, γιατί 20 χρόνια εγώ, η οικογένειά μου, αλλά και τα παιδιά των Συλλόγων, που τόσα χρόνια υπηρέτησα, είχαμε πάντα μια Ζεστή Φιλοξενία στους χώρους της χωρίς το στίγμα της ελιτίστικης νοοτροπίας έναντι του επαρχιώτη.

Ευχαριστώ την Αθλήτρια του Αναγυρούς Βάρης Αγνή Πατσουράκου, που αγκάλιασε τη δική μου Αθλήτρια Νικόλ Κυπριτίδου από την πρώτη στιγμή (Τότε που η αμφισβήτηση της Ελληνικότητάς της υπήρξε ακόμη και από μέλη του Δ.Σ. της ΕΦΟΑ!) και έκανε την αγκαλιά της τεράστια επεκτείνοντάς την τόσο στην Οικογένειά της όσο και στους Ανθρώπους του Συλλόγου της.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της ΕΦΟΑ, γιατί με την στήριξη αρμοδίως της υποψηφιότητας της Αθλήτριάς μας Νικόλ Κυπριτίδου στο Πρόγραμμα της ITF της έδωσε την ευκαιρία με ελάχιστο έξοδο να καταφέρει να ανέβει στην 10άδα της Ευρωπαϊκής Βαθμολογίας και να αποκτήσει τις εμπειρίες, που της επέτρεψαν στη συνέχεια να παίξει στα Προημιτελικά του Ατομικού Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Θα ήθελα εδώ μπροστά σας και με τη έγκρισή σας να δεσμευτεί ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΕΦΟΑ ότι θα βοηθήσουν στην ανέλιξη αυτού του παιδιού, όχι κάνοντας χάρη σε μένα, αλλά στην μέχρι τώρα προσπάθειά μου για το Ελληνικό Τέννις και μέσω αυτού του προσφυγόπουλου.

Είναι Αλήθεια ότι Αγαπώ τα Όνειρά μου: Με Δουλειά και Κόπο Προσπαθώ για την Πραγμάτωσή τους και παρακαλώ βοηθήστε να μη σβήσουνε μαζί μου.

Ευχαριστώ.»


Θα απαριθμήσω μερικά με τη ματιά της σημερινής Γνώσης.
Οι άνθρωποι, που συμμετέχουν στις Γ.Σ. σήμερα είναι στην πλειοψηφία τους άλαλοι. Τα θέματά τους τα λύνουν κατά το δυνατόν με την προσωπική επαφή τους με τον «πρόεδρο». Έτσι μένει στην «ισχνή» αντιπολίτευση ο άχαρος ρόλος των καταγγελιών για συγκεκριμένη εκμετάλλευση της θέσης του «προέδρου» προς ίδιον όφελος.
Είναι αλήθεια ότι ο «πρόεδρος» κατάφερε να φέρει μεγαλύτερη κρατική επιχορήγηση στην Ε.Φ.Ο.Α., αλλά είναι εξίσου αλήθεια ότι μετά την πρώτη διοίκησή του με τα αγωνιστικά ανοίγματα (Απεδείχθη εκ των υστέρων ότι υπήρχε προσωπικός λόγος γι αυτή την επιλογή…) η αναλογία λειτουργικών εξόδων και Αθλητικών-Αγωνιστικών γίνεται καθημερινά ανισοβαρής. Έτσι σήμερα ξεπεράσαμε το 60% σε διοικητικές και λειτουργικές δαπάνες, που βέβαια δεν είναι ο Σκοπός οποιαδήποτε ομοσπονδίας…
Ελαχιστοποιήθηκαν οι βοήθειες προς το Αθλητικό Δυναμικό και πραγματοποιούνται, όταν και μόνον ο αιτών είναι «μαλιστάς». Κρίμα… Γιατί ο Αθλητισμός πάνω απ’ όλα πρέπει να τονώνει την Προσωπικότητα του Αθλητή. Κι έχουν μηδενιστεί οι παροχές σε οδοιπορικά και διαμονή-διατροφή (;) ακόμη και για τους συμμετέχοντες στα Διεθνή της Ελλάδος κι όχι μόνον για την πλειονότητα των συμμετεχόντων στα Πανελλήνια.
Το Διασυλλογικό έχει γίνει ένα φάντασμα. Υπάρχει κατ’ όνομα, αλλά αλλού είναι η χάρη… Αφού για 6 χρόνια δεν υπήρξε παρά μόνο στο πρόγραμμα, στη συνέχεια απεφασίσθη η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ Προσπαθειών και Ιστορίας, για να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιους ημετέρους να «αναδειχθούν» διά Μαγείας και ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ… Ήλθε η αντίδραση της Ε.Φ.Τ.Α. ΑΙΟΛΙΚΗ το 2005 στο Α.Σ.Ε.Α.Δ., που κέρδισε την προσφυγή της, αλλά ο «πρόεδρος» με τα τσιράκια του μεθόδευσαν την πλαστογράφηση των πρακτικών της Γ.Σ. στην Καστοριά και πραγμάτωσαν την ισοπέδωση. Σημειωτέον ότι το Δικαίωμα της Προσφυγής για την πλαστογραφία δεν έχει ακόμη λήξει…, αλλά «Δει δη χρημάτων…» προσωπικών κι όχι δημοσίων, που έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι παρανομούντες. Το διασυλλογικό, αν και γίνεται όποτε θυμούνται, δεν είναι πια διασυλλογικό, αλλά διαδικαστική εγωιστική περαίωση.
Η επίκληση, που έγινε στο λόγο μου για την στήριξη της Κυπριτίδου είναι μία χαίνουσα πληγή για τους αθλητές του Ελληνικού Τέννις. Η Κυπριτίδου έφτασε Νο 10 Ευρώπης κάτω των 16. Έγινε 2 φορές (2002 και 2004) Πρωταθλήτρια Γυναικών Ελλάδος. Με τις νίκες της στο Εστορίλ της Πορτογαλίας το 2003 συμμετέχοντας στην Εθνική Ομάδα Γυναικών για το FED CUP είχε την κύρια προσφορά στην άνοδο των Γυναικών στην Α΄ Κατηγορία. Αλλά (ο νοών νοείτω)… ακόμη η Ε.Φ.Ο.Α. χρωστά πάνω από 9.000 Ε στο Σύλλογο, που την ανέδειξε με παντοειδείς θυσίες, για την στήριξη της αθλητικής δραστηριότητος αυτού του παιδιού. Και δεν είναι της στιγμής να μιλήσω για την προσπάθεια εκμαυλισμού και αποστασιοποίησης, που έγινε κατ’ εντολήν για την αποξένωσή του από τον Σύλλογο. Ο «πρόεδρος» όμως τάζει, δεν δίνει. Και η αθλήτρια χάθηκε από το Τέννις τόσο νωρίς χωρίς την στήριξη του Συλλόγου της πια (αχαριστίας ένεκεν).
Για τους μισθούς της τεχνικής διεύθυνσης και των ενωσιακών προπονητών κάποιας περιόδου δεν σχολιάζουμε παρά μόνο θυμίζουμε ότι πληρώθηκαν αδρά με Δικαστικές Αποφάσεις.
Οι περιοδείες (με Δημόσιο Χρήμα) ανά την Ελλάδα του «προέδρου» εξαργυρώθηκαν με αναλήψεις κατασκευαστικών έργων από την εταιρεία του και τους συνεργάτες του ακόμη και σε ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ (Χόκεϋ-Τοξοβολία).
Και ρωτάμε ακόμη: Γιατί δεν εφαρμόζουν τον ΑΘΛΗΤΙΚΟ Νόμο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ; Οι σημερινοί που μιλούν για Κάθαρση και Διαφάνεια! Για τους προηγούμενους θα αποφασίσουν τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. Πλησιάζει η 16η Νοεμβρίου και το ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ της ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ…
Ακόμη περιμένουμε να μας δείξει κάποιος αρμόδιος ΠΟΥ είναι το Ο.Κ.Α.Β.Ε. (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) του 1.050.000 Ε της επιχορήγησης του 2004… Κι αυτό αργά αλλά σταθερά θα το μάθουμε από τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ και την ΑΠΙΣΤΙΑ, που ερευνά η 32η Ανακρίτρια. Τέλος κάποια στιγμή θα χαλαρώσει ο Φόρτος Εργασίας, που επικαλέστηκε ο Γ.Ε.Δ.Δ. (Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης), και θα γίνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ. Εμείς περιμένουμε υπομονετικά. Κάντε κι εσείς το ίδιο, αν απλώς θέλετε να μάθετε, η πιέστε αρμοδίως για επιτάχυνση. Παραγραφή πάντως δεν υπάρχει χωρίς Βουλευτική ασυλία και εκλογές δεν φαίνονται στον ορίζοντα για νέα προσπάθεια…
Οι «διοικούντες» οφείλουν να προσεύχονται στον Έλληνα Γονιό, γιατί χωρίς αυτόν και την φερέλπιδα προσπάθειά του, θα ήταν ανύπαρκτοι.

Λίτσα Σαρατζίδου
27 Σεπτεμβρίου 2010

Οι ΘΕΣΕΙΣ της κ. Σαρατζίδου στην Γ.Σ. του Ηρακλείου δημοσιεύτηκαν στις 16/3/2002 στην 1η ΔΙΑ.ΘΕΣΗ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7 (28/5/2001), όπου μπορείτε να διαβάσετε αυτές και άλλα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ (2001-2010) ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
Γιά.Σα.ς

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Η Λίτσα σχολιάζει…

Καλή η προσπάθεια που έγινε από τον ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ και τον Πρόεδρό του κ. Γιάννη Σερκεδάκη στο Τιτάνια το Σάββατο 12/6.
Θετικά τα σχόλια που μας έκαναν ,τόσο οι εκπρόσωποι του συλλόγου μας όσο και άλλοι φίλοι, που μιλήσαμε μαζί τους αφού δεν είχαμε την δυνατότητα να παρευρεθούμε προσωπικά.
Το σήμερα του τέννις είναι ζοφερό και δεν είναι υπόθεση ενός ομίλου είναι υπόθεση όλων.
Απ’ την πλευρά της πολιτείας πρώτα χρειάζονται ενέργειες ελέγχου των πεπραγμένων της Διοίκησης της Ε.Φ.Ο.Α. Ας μην οχυρώνεται πίσω απ’ το αυτοδιοίκητο του Ελληνικού Αθλητισμού. Είναι άλλο η αυτοδιοίκηση και άλλο ο προβλεπόμενος άλλωστε οικονομικός έλεγχος ,κυρίως αφού τα χρήματα προέρχονται απ’ την κεντρική εξουσία και μόνο, και προβλέπεται από τον αθλητικό νόμο .
Το Τέννις σήμερα έχει ύπαρξη στη χώρα μας χάρη στον Έλληνα γονιό που με το χέρι στην τσέπη διαρκώς συντηρεί όχι μόνο την αγωνιστική δραστηριότητα της ΕΦΟΑ με τα τζούνιορ τουρνουά αλλά και τους ίδιους τους ομίλους και τους προπονητές που ζούν απ’ το άθλημα.
Υπήρξαν και καλύτερες μέρες…
Όταν πρωτοεξελέγη η Διοίκηση Ζαννιά το 1995 και για 4-5 χρόνια έγιναν πράγματα. ( Δεν πρέπει να τα μηδενίζουμε όλα!)
Έγιναν σειρές διεθνών αγώνων σε όλη την Ελλάδα Futures και Satellites περί τις 25 εβδομάδες το χρόνο.
Έγιναν Πανευρωπαϊκά ομαδικά τζούνιορ και Ανδρών –Γυναικών.
Έγιναν πρωταθλήματα Ανδρών-Γυναικών ( πανελλήνιο – εαρινό- κύπελλο) με κάλυψη οδοιπορικών και μερική ενίσχυση διαμονής- διατροφής και χρηματικά έπαθλα αξιόλογα. Έγιναν ΟΡΕΝ Ανδρών- Γυναικών με αξιόλογα έπαθλα και πολλές φορές φιλοξενία ( π,χ. Σύρος – Κεφαλονιά ). Και έτσι φούντωσε αριθμητικά το πλήθος των τζούνιορ. Κάποτε αγωνιούσαμε στα 18άρια αν θα υπάρχουν 8 κορίτσια για να είναι έγκυρο το ταμπλώ στο πανελλήνιο… Μη τα ξεχνάμε και τα μηδενίζουμε όλα.
Υπήρχαν Διασυλλογικά με προετοιμασία, συνέπεια και κύρος με συναγωνισμό και μεγάλη συμμετοχή αλλά και οικονομική κάλυψη.
Δουλέψαμε πολύ τότε. Και ύστερα ήρθε η αλλαγή της αλλαγής.
Σιγά-σιγά με διάφορες προφάσεις κόπηκαν πολλά. Από τα Διασυλλογικά και τα Ανδρών – Γυναικών εαρινό και κύπελλο μέχρι το οριακό λιγόστεμα των διεθνών και την εξαφάνιση των οδοιπορικών. Επισήμως δεν δόθηκαν εξηγήσεις παρά κάποιες αοριστίες περί της οικονομικής δυσχέρειας…
Ταυτόχρονα αυξήθηκαν τα διοικητικά με φυτευτές προσλήψεις, με γραφεία ενώσεων και ενωσιακούς υπαλλήλους σχεδόν αργόμισθους καλοπληρωμένους που σχεδόν το κύριο έργο τους ήταν η ψηφοθηρία για τον πρόεδρο ακόμη και για το επαγγελματικό του όργανο.
Γλέντια και παράτες σε ακριβές τουριστικές περιοχές για συνελεύσεις καλοκαιρινών διακοπών (παρά την πρόβλεψη του καταστατικού για το τελευταίο τρίμηνο του έτους). Δούναι και λαβείν με κατασκευαστικά έργα και αναθέσεις διοργανώσεων τζούνιορ σε αρεστούς στηρίζοντες.( Είναι το πλήθος των διανυκτερεύσεων που δίνει οικονομική ευρωστία στην τοπική κοινωνία ανέξοδα για τον αναθέτοντα).
Η ευθύνη μέγιστη της διοίκησης.
Μεγαλύτερη για μένα η ευθύνη των διοικούντων τους συλλόγους που εγκλωβίσθηκαν στην αλλοτρίωση, στις μικροαναθέσεις, στις μεγαλοστομίες, στις βολέψεις προσωπικών εκκρεμοτήτων, στις τοπικές ή χωροταξικές αντιζηλίες και ο χορός καλά κρατεί απ’ τον διοικούντα ως σήμερα.
Το Τέννις όμως έγινε πια υπόθεση των πολλών γονιών και των ελάχιστων αξιόλογων προσπαθειών. Εδώ βέβαια σημαντική και η προσπάθεια ιδιωτών ( Λυμπέρης και οι Ροδίτες) αλλά δυό κούκοι δεν φέρνουν την άνοιξη. Τους ευχαριστούμε, αλλά από αλλού ζητάμε τα πολλά και με την δική τους συνεργασία
Η Πολιτεία όλο αυτό το διάστημα πληρώνει αλλά δεν ελέγχει. Ακόμη και για τεράστιο ποσό για ανύπαρκτο έργο, παρά τις καταγγελίες.
Οι ψευτοσυζητήσεις για δήθεν ελέγχους γίνονται συνήθως παραμονές εκλογών της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και έχουν καθαρά πολιτικό-ψηφοθηρικό στόχο.
Οι σύλλογοι που (προ Διοίκησης Ζαννιά) είχαν κάνει προσπάθειες έστω και μεμονωμένες ( Φιλοθέη, Ο.Α.Θεσ/κης, Κέρκυρα) για Διεθνείς αγώνες με δική τους δουλειά και οι σύλλογοι που χρόνια έκαναν ΟΡΕΝ πρωταθλήματα αυτοχρηματοδοτούμενα με δικές τους προσπάθειες( Σέρρες- Λάρισα-Πάτρα ) αδρανοποιήθηκαν πιθανόν γιατί δεν τους άρεσε η καθιέρωση του συστήματος της ανοιχτής παλάμης που καθιερώθηκε… Βάλτωσε το πράγμα, γιατί όλοι δεν μπορούν να είναι ζήτουλες.
Οι αθλητές δεν κούνησαν το δακτυλάκι τους για την προβολή του αθλήματος και ακούγονταν μόνο για οικονομική γκρίνια, κυρίως αυτοί που έτσι και αλλιώς κάτι έπαιρναν απ’ το σύστημα για την αυτοσυντήρησή του.
Και ο βάλτος μεγάλωνε …οι ελάχιστοι που πάλευαν απογοητεύονταν και….
Σήμερα τα κουνούπια που απομύζησαν το Τέννις είναι τόσα σε αριθμό και νοοτροπία που χρειάζεται μάλλον το απαγορευμένο Ντιντιντί για να ξαναξεκινήσουμε.
Η αλλαγή της νοοτροπίας είναι το κυριότερο σε όλα τα επίπεδα . Η επανεμφάνιση του εθελοντισμού και της προσπάθειας είναι το φάρμακο.
Το είχε πει ο J. F. Kennedy στην δεκαετία του εξήντα.
«Μη κοιτάς τι έκανε η Αμερική για σένα, αλλά κοίτα τι θα κάνεις εσύ για την Αμερική…»
Καλή η προσπάθεια και θετικά τα σχόλια, γιατί είναι το εύκολο κομμάτι να μιλάς και να παρουσιάζεις ιδέες και οράματα. Επί του πρακτέου αρχίζουν τα δύσκολα, γιατί χρειάζεται συνέπεια λόγων και έργων.
Ας θυμηθούμε πόσα οδοιπορικά χρωστά στους αθλητές των συλλόγων η ΕΦΟΑ (Έχουν καταργηθεί εδώ και 10 χρόνια…).
Ας θυμηθούμε πόσα χρήματα θα έπρεπε να έχει πληρώσει για την οικονομική στήριξη της 8άδας των Πανελλαδικών (Μόνον ο φάκελος στο λογιστήριο γνωρίζει, μετά βαρέθηκαν ακόμη και να στέλνουν δικαιολογητικά…).
Οι εξαγγελίες είναι πάντα πιο εύκολες από τις πραγματώσεις, γι αυτό χρειάζεται συνεχής έλεγχος κι εδώ είναι η ευθύνη των διοικούντων τους συλλόγους, γιατί αλλιώς είναι εύκολη η κατρακύλα της αναβολής στο αύριο του ποτέ.
Δεν είναι θέμα χρημάτων. Δόθηκαν πολλά, που πέρασαν από την ΕΦΟΑ. Είναι βούληση και ευθύνη διαχείρισης.
Καλή η προσπάθεια, αλλά, για να διοικήσεις, χρειάζεται πρώτα να σκύψεις πάνω στα προβλήματα, που υπάρχουν. Και είναι πολλά και τα ανέχτηκες κι εσύ και πάρα πολλοί άλλοι…
Τώρα είναι ώρα της Αλλαγής Νοοτροπίας. Χρειάζονται πολλοί συνοδοιπόροι και ακόμη περισσότεροι συμπαραστάτες.
Παράγοντες του Τέννις ακούτε;
Πολιτεία ακούς;

Λίτσα Σαρατζίδου -20 Ιουνίου 2010

Σ Υ Ν Ε Β Η…

Ήταν αρκετός δρόμος περπάτημα από το σπίτι εκεί ψηλά στην άλλη συνοικία μέχρι εδώ.
Μια μέρα παίζοντας με την παρέα του έφτασε σ’ αυτήν την συνοικία και είδε και το μαγαζί με τις ρακέτες .
Και τώρα κρατώντας την περιουσία του στο χέρι (πενήντα ολόκληρα ευρώ…) νάτος έξω από το μαγαζί.
Κρίμα, είναι κλειστό. Δεν πειράζει, θα περιμένει. Ο στόχος είναι μεγάλος. Ο δρόμος ήταν πολύς. Η ώρα είναι για ανοιχτά μαγαζιά. Κάπου θα έχει πάει. Θα γυρίσει… Θα ανοίξει.
Περιμένει με αποφασιστικότητα. Και δικαιώνεται. Σαν εκείνον τον Ισπανό που είδε λίγες μέρες πριν στην τηλεόραση να κλαίει σηκώνοντας το κύπελλο και χιλιάδες κόσμος να τον χειροκροτούν…
Ο κύριος ήρθε. Άνοιξε το μαγαζί και ο μικρός πελάτης μπήκε αποφασιστικά κρατώντας το πενηντάρικο. Κοίταξε-έπιασε- μίλησε- ζήτησε το όνειρό του.
Η ρακέτα που του ταίριαζε έκανε ογδόντα. Τα λεφτά δεν φτάνανε… Τα μάτια όμως λάμπανε απ’ τη λαχτάρα. Και ο νέος μαγαζάτορας θυμήθηκε την δική του λαχτάρα, όταν περίμενε να τελειώσουν οι μεγάλοι για να τον παίξουν και αυτόν λίγο.
Θυμήθηκε ότι αυτός είχε πάντα την ρακέτα που χρειαζόταν…
Πήγε στην ταμειακή μηχανή και χωρίς δισταγμό έκοψε 60 ευρώ απόδειξη στο κόστος. Έδωσε ρακέτα και απόδειξη στο παιδί. Αυτό κοίταζε σιωπηλό την απόδειξη και δεν άπλωνε το χέρι στη ρακέτα.
«Λοιπόν πάρτην…και, όταν έχεις τα δέκα ευρώ, ρίξτα με ένα φάκελο κάτω από την πόρτα.» Του είπε ο μαγαζάτορας. Κι έτσι απεκαταστάθη η ισορροπία του φιλότιμου. Ο πελάτης πήρε αποφασιστικά την ρακέτα του και έφυγε για το όνειρο.
Αυτό το παιδί μπορεί να είναι εν δυνάμει αυριανός πρωταθλητής. Πρέπει να το βρούμε και εντελώς δωρεάν να του προσφέρουμε μέσω του συλλόγου που συμβαίνει να διοικούμε, την ελπίδα στο όνειρο…
Είναι δύσκολο το όνειρο με τις υπάρχουσες συνθήκες, αλλά η προσπάθεια σε άλλα η παρεμφερή επίπεδα έχει ξαναγίνει και ως ένα σημείο έχει πετύχει. Γιατί όχι και αυτή; Η δύναμη της θέλησης είναι πάνω απ’ όλα. Οι συνθήκες δύσκολες ,αλλά μπορεί και να αλλάξουν.
Η προσπάθεια αξίζει να γίνει και θα γίνει, εν ονόματι της λάμψης των ματιών του, που την αφιερώνουμε στην Πολιτεία ( Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και Δήμο ) και στην Ομοσπονδία( αν αποφασίσει ότι ο ρόλος της είναι άλλος απ’ την ψηφοθηρία): δηλαδή η στήριξη του αθλητικού δυναμικού. ΙΔΩΜΕΝ…

Λίτσα Σαρατζίδου- 10 Ιουνίου 2010

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ...


Μετά από πολύ καιρό (λόγω θυμού της θεάς Υγίειας) συνεχίζουμε την Δονκιχωτική προσπάθειά μας για Κάθαρση εν γένει έχοντας βοηθήσει τα μέγιστα τις Διοικητικές και Ελεγκτικές Αρχές, αλλά και την Δικαιοσύνη, ενώ πιστεύουμε (κι ας είναι εγωιστικό) πως τέτοια πολύπλευρη συμπαράσταση ενεργεία Πολιτών για πάταξη της διαφθοράς δεν έχει ξανασυμβεί στην Ελληνική Επικράτεια…
Περιμένουμε στο ακουστικό μας (όχι ως υποψήφιοι χαρτοφυλακιούχοι), αλλά ως γνώστες ντοκουμέντων έχοντας καταναλώσει Χρόνο και Χρήμα, για να συνεισφέρουμε εθελοντικά σε κάτι (ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ), που δεν είναι και η δουλειά μας…
Ο κύριος Πανάρετος (με το απίστευτο για την σημερινή πραγματικότητα επώνυμο) έχει θέσει υπ´ όψιν του Πρωθυπουργού μας την Επιστολή της ΑΙΟΛΙΚΗΣ, που του εστάλη στις 3/1/10 2:55 μμ) μέσω Διαδικτύου ως υπευθύνου, η δεν του την παρέδωσε ο ταχυδρόμος; Θα προσπαθήσουμε από την επομένη του Αγίου Πνεύματος να επικοινωνήσουμε μαζί του, που βεβαίως είναι αφ’ εαυτού τιτάνιο έργο…
Αντιγράφουμε το Εισαγωγικό Σημείωμα του Ηλεκτρονικού Μηνύματος προς contact@opengov.gr ελπίζοντας σε παράδοσή της αυτή τη φορά ασχέτως προηγουμένου λάθους η σκοπιμότητος…
Κύριε Καθηγητά Ι. Πανάρετε, Υφυπουργέ Παιδείας, δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων,
Επισυνάπτουμε την Επιστολή μας ελπίζοντας να παραδοθεί στον Αποδέκτη της και να διαβαστεί (απαιτούνται 50 δευτερόλεπτα...), για να διαβιβαστεί στον Γ.Γ.Α. για τα περαιτέρω...
Γιά.Σα.ς (Γιάννης Σαρατζίδης)
Υπεύθυνος Επικοινωνίας του Συλλόγου (2310615533-6946006055)

Γιά.Σα.ς

Μαθαίνοντας την απάντηση του γραφείου του κ. Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, που έκανε ερώτημα για το που βρίσκεται η υπόθεση του οικονομικού ελέγχου της ΕΦΟΑ για την καταγγελία συλλόγων του Τέννις η οποία ήταν: «Εμείς έχουμε κάνει το αίτημα, αλλά καθυστερεί λόγω φόρτου εργασίας της υπηρεσίας.».
Δηλαδή πλήρης ομολογία. Έπεσε πολλή δουλειά, αφού οι περισσότεροι κρατικοδίαιτοι εκμεταλλεύονται οικονομικά το κράτος, που πλήρωναν κανονικά τα αφελή «κορόϊδα». Περιμένουμε στη … σειρά.
Μαθαίνοντας για την περιβόητη γιορτή του ποδοσφαίρου, που είχαν αποφασίσει οι κ. κ. Ορφανός και Δουβής, που δεν έγινε ποτέ, αλλά ξοδεύτηκαν 2 εκατομμύρια ευρώ και την Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που δικαίωσε την ξένη εταιρεία για αποζημίωση 10 εκατομμυρίων ευρώ, καταλάβαμε γιατί δεν ενήργησαν ποτέ οι ως άνω για το αυτονόητο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ του «προέδρου» της ΕΦΟΑ…
Και, επειδή το κράτος έχει συνέχεια, αυτοί που κάθισαν στις καρέκλες τους θα αναγκαστούν να πληρώσουν τα κερατιάτικα.
Την ευθύνη για την μη εφαρμογή του Νόμου 2725/1999 για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ από τον κ. Δουβή ως αρμοδίου ΓΓΑ θα την αναλάβει κανείς;
Μαθαίνοντας για τα όσα βγαίνουν στην επιφάνεια για τα ΕΛ.ΤΑ. και την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου Marketing κ. Α. Ζητρίδη θυμηθήκαμε την άρνησή του να ψηφίσει στο Δ.Σ. της ΕΦΟΑ για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ «λόγω έλλειψης στοιχείων» σώζοντας έτσι τον πρόεδρό του.
Ευχόμαστε στον Εισαγγελέα για τα ΕΛ.ΤΑ. να βρει «πλήρη στοιχεία».
Μαθαίνοντας το επεισόδιο στον όμιλο της Φιλόθεης κατά τους τελικούς του τουρνουά των μηχανικών με τον Ντίνο Νικολαϊδη και τον Ζαννιά, αλλά και την επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αντισφαίρισης Μηχανικών για στήριξη εκλογική του Ζαννιά στις εκλογές του Τεχνικού Επιμελητηρίου, επιβεβαιωθήκαμε για μία ακόμη φορά για τον τρόπο και την μέθοδο ψηφοθηρίας του Ζαννιά.
Είναι γνωστό ότι, αν μάθεις κάτι, το εφαρμόζεις γενικώς και στον συνδικαλισμό και στον Αθλητισμό.
«Οικονομική, ηθική και έμπρακτη βοήθεια» προσέφερε στους μηχανικούς, όπως βέβαια δεν έχει προσφέρει στους αθλητές του Τέννις. Βλέπεις αυτοί δεν ψηφίζουν… Έστω καθυστερημένα ήλθε στα χέρια μας η επιστολή και την παραθέτουμε προς γνώσιν σας.
Τα τερτίπια είναι γνωστά.
Κρίμα στους μηχανικούς, που χρειάζονται τέτοια τερτίπια, για να χαρούν το χόμπι τους…

Λίτσα Σαρατζίδου

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Αριθμολογώντας!

Και ΑΠΑΡΙΘΜΩΝΤΑΣ τα να κλαίς…
Γιά.Σα.ς

Α Ρ Ι Θ Μ Ο Λ Ο Γ Ω Ν Τ Α Σ

Αριθμολογώ: Αναρτώ αριθμούς επί διαφόρων πραγμάτων προς αναγνώρισίν των ( Λεξικό Δ. Δημητράκου σελίς 207 ).
Καιρός βροχερός. Σπιτική θαλπωρή. Μία βδομάδα μετά την Γενική Συνέλευση της ΕΦΟΑ στην Πτολεμαΐδα.
Μελετώντας καταλόγους και στοιχεία μπαίνω στον πειρασμό να ΑΠΟΤΙΜΗΣΩ...
Από τον κατάλογο των εγγεγραμμένων σωματείων: 273
Δικαίωμα ψήφου 123 σωματεία.
Έστειλαν συμμετοχή (στη ΒΩΒΗ, όπως την χαρακτήρισε ο Γιώργος Ανδρουτσέλλης Γ.Σ.) 78 σωματεία με δικαίωμα ψήφου και 12 χωρίς δικαίωμα ψήφου. Σύνολον 90 σωματεία.
Δεν έστειλαν εκπροσώπηση 45 Σωματεία με δικαίωμα ψήφου και συνολικά 150 από τα εγγεγραμμένα.
Οι αριθμοί φτωχαίνουν την «μεγάλη» ομοσπονδία των διοικούντων και δείχνουν ότι το σύστημα μια χαρά κρατεί με τα δεκανίκια του.
Επί του αριθμού των εγγεγραμμένων μόλις το 45% έχει δικαίωμα ψήφου. Οι υπόλοιποι γιατί δεν έχουν;
Μη μας πείτε για τους νεοεγγεγραμμένους (σύνολον μόλις 7)…
Μη μας πείτε για το μη ξεσκαρτάρισμα επί χρόνια ανενεργών σφραγίδων. Αυτό είναι ευθύνη του Δ.Σ. όχι δική μας. Αλλά, εάν ξεσκαρτέψουν, πώς θα είναι τύποις «μεγάλη ομοσπονδία»; Και δεν μιλάω για διαγραφές σωματείων, μιλάω για συμπληρωματικό κατάλογο χρονίως ανενεργών.
Αλλά εδώ δεν ανανεώνουν ούτε καν τα πραγματικά στοιχεία τηλεφώνων, ΦΑΞ και υπευθύνων στον κατάλογο των μελών…
Πείτε μας όμως γιατί έχετε αφήσει το 55% της εγγεγραμμένης δύναμης της ομοσπονδίας χωρίς στόχους δραστηριότητας; Τι κάνουν οι ενώσεις σας; Με τι ασχολείται η Εθνική σας επιτροπή;
Από τα έχοντα δικαίωμα ψήφου σωματεία, που είναι 123, δεν έστειλαν εκπροσώπηση τα 45: δηλαδή το 36,5% σας γύρισαν την πλάτη.
Ψάξτε για όσες δικαιολογίες θέλετε. Όλες θα βαρύνουν εσάς. Π.χ. σας θυμίζουμε:
Η λεγόμενη «ισχνή αντιπολίτευση δεν είναι και τόσο ισχνή.
Οι ημερομηνίες και ο τόπος της συνέλευσης καταχείμωνο ήταν δική σας επιλογή.
Η αδιαφορία σας για τα προβλήματα των συλλόγων είναι δική σας επιλογή.
Η άσχημη οικονομική συγκυρία πραγματική και δεν καλύπτεται με γεύματα, παράτες και κάλυψη παρανόμως εξόδων συμμετεχόντων. Υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να εφαρμόζουν το νόμο και δεν δέχονται τις εκτός νόμου επιλογές σας.
Η εκπροσώπηση για την Γ.Σ. εστάλη από 78 σωματεία και ψήφισαν 76 κατά δική σας δήλωση.
Η θριαμβολογία σας στο site της ΕΦΟΑ περί 94% σας αποδεικνύει ανακριβείς ή μη γνώστες της απλής μεθόδου των τριών :
76 70
100 Χ ; Χ=70 .100 /76 = 92,1%

Συμπέρασμα:
Στη δύναμη της ομοσπονδίας από 273 σωματεία σας υπερψήφισαν 70. Είστε το Δ.Σ. του 25,6% αυτή είναι η αλήθεια των αριθμών.
Και σ’ αυτούς πρέπει να αθροίσουμε: 14 μέλη Δ.Σ . ( ο ένας δεν είχε δικαίωμα ψήφου ο σύλλογος που ορίστηκε να εκπροσωπεί), 3 μέλη της εξελεγκτικής σας επιτροπής, 7 ενωσιάρχες και άγνωστος αριθμός επιτρόπων της Εθνικής σας επιτροπής, 2 άτομα ο υιός και η φίλη του προέδρου, 1 κουμπάρος και 3 οι έχοντες α΄ βαθμού συγγένεια με έμμισθο στην ΕΦΟΑ εργαζόμενο.
Σίγουροι λοιπόν οι 30, μένουν 40 για να πιστεύουν στο έργο σας.
Το ποσοστό επί των εχόντων δικαίωμα ψήφου είναι λοιπόν μόλις 32,5%.
Το ποσοστό επί των ψηφισάντων είναι 52,6% .
Και φυσικά το ποσοστό επί των εγγεγραμμένων στην ΕΦΟΑ είναι μόλις 14,6%.
Οι αριθμοί παίζουν πολλά παιχνίδια και διαβάζονται με πολλούς τρόπους.. Είναι όμως σταθεροί στο χρόνο και σπουδαίο εργαλείο σκέψης και προβληματισμού.
Το θέμα είναι οι αρμόδιοι και στην συγκεκριμένη περίοδο ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Πάνος Μπιτσαξής να τους δει στο πραγματικό τους βάθος. Περιμένουμε ελπίζοντας… Καληνύχτα σας!

Λίτσα Σαρατζίδου
Γ.Γ. Ένωσης Φίλων Τέννις «ΑΙΟΛΙΚΗ» - 18 Ιανουαρίου 2010
Αφιερωμένο εξαιρετικά στην Καίτη Εμμανουηλίδου, που της αρέσουν τα ποσοστά κι έχει το κουράγιο μετά από 30 χρόνια να κάνει κριτική και Αυτοκριτική!

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Απάντηση στη Mary!

Στις 12 Νοεμβρίου του 2009 μιλήσαμε για την ώρα του Α.Σ.Ε.Α.Δ. ως αφετηρία Τεννιστικής και Ολυμπιακής Κάθαρσης.

Στις 26 Νοεμβρίου δεχτήκαμε δύο σχόλια από την Mary τα εξής :
«Τελικά έγινε κάτι; Με αυτό το σχόλιο θέλω να δώσω δύναμη και κουράγιο σε όποιον ακόμα προσπαθεί. Κάποιοι ελπίζουν επιτέλους κάτι να αλλάξει. Τόσος αγώνας για τα αυτονόητα. Αμάν πιά. Να περιοριστεί λίγο η απληστία κάποιων.»
«Τελικά τι έγινε με αυτό το θέμα: Βγάζει μάτι η υπόθεση. Πολλοί αγαπούν το τέννις, αλλά, όταν κάποια στιγμή βρίσκουν μπροστά τους βρωμιά, απογοητεύονται. Προσπάθειες ανάπτυξης του αθλήματος πνίγονται από συμφέροντα. Κουράγιο και δύναμη θέλω να δώσω με αυτό το σχόλιο σε όποιο προσπαθεί. Κάποιοι ακόμα ελπίζουν …»

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ, Mary, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.
Όπως είναι γνωστό, με την απόφασή της 06/9.9.2009 η Ε.ΦΙ.Π. με την υπογραφή του Αναπληρωτή Προέδρου της κ. Ιωάννη Βασιλειάδη στη σελίδα 10 αποφαίνεται:
«Η Εταιρεία ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ Α.Ε. της οποίας ο κ. Σ. Ζαννιάς είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος είναι Τεχνική – Κατασκευαστική, οι δε εργασίες που πραγματοποιεί, στα πλαίσια του σκοπού της, δεν του προσδίδουν, κατά τον νόμο 2725/99 την ιδιότητα του Εμπόρου, ώστε να δημιουργείται το κώλυμα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου αυτού.
Το αυτό ισχύει και στην περίπτωση συμμετοχικής Εταιρείας σε άλλη, έστω και Αθλητική, Ανώνυμη Εταιρεία και ο περί του αντιθέτου, ισχυρισμός του εγκαλούντος Σωματείου ΑΙΟΛΙΚΗ είναι μη νόμιμος, αόριστος και αναπόδεικτος.»
«Επειδή από όσα, πιο πάνω, εκτέθηκαν η Επιτροπή κρίνει ότι ο Πρόεδρος της ΕΦΟΑ ενήργησε με απόλυτη ειλικρίνεια και διαφάνεια, διασφάλισε την καταβολή του ποσού των 1.050.000,00 Ευρώ για την κατασκευή του Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας…. δεν συντρέχουν τα κωλύματα του άρθρου 3 παρ. 6 του νόμου 2725/99.»

Δεν θα σχολιάσω τίποτε… Τα αυτονόητα τα αδικείς όταν τα σχολιάζεις…
Επειδή η Ε.ΦΙ.Π. είναι επιτροπή πρωτοβάθμια, ο νόμος 2725/99 άρθρο 126 μας δίδει το δικαίωμα προσφυγής στο δευτεροβάθμιο όργανο που είναι το Α.Σ.Ε.Α.Δ.

Ένα χρόνο πριν στην τότε απόφαση της Ε.ΦΙ.Π. με υπογραφή του κ. Χρήστου Χατζηαθανασίου της Παγοδρομίας αποφασίσαμε να μην προσφύγουμε. Τώρα όμως, αν και νοιώσαμε το κλίμα προστασίας του μέλους της Ε.Ο.Ε. υπευθύνου της Λαμπαδηδρομίας τολμήσαμε το ρίσκο.
Αντιγράφω από την σελίδα 1 της προσφυγής μας.
«Με την υπ’ αριθμόν πρωτ. 11/29.8.2008 έγγραφη αναφορά του σωματείου μας προς τον πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής ζητήσαμε, όπως επιληφθεί η Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος και επιβάλλει τις ποινές που προβλέπει η παράβαση των αρχών του φιλάθλου πνεύματος σχετικά με τον πρόεδρο της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Α.), κ. Σπυρίδωνα Ζαννιά. Ειδικότερα, επικαλεστήκαμε λόγους συνδρομής ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ κωλύματος που συντρέχει στο πρόσωπό του ως προς το αξίωμα που κατέχει στην ΕΦΟΑ και στην ΕΟΕ .καθώς επίσης και αναγείραμε ζήτημα σχετικά με την διάθεση και απορρόφηση ποσού ενός εκατομμυρίου πενήντα χιλιάδων ευρώ [1.050.000,οο], το οποίο χορηγήθηκε ως έκτακτη επιχορήγηση το έτος 2004, στην ομοσπονδία αντισφαίρισης, για τη δημιουργία του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδος,
Επί της ανωτέρω αναφοράς –καταγγελίας μας, εκδόθηκε η ανωτέρω προσβαλλόμενη υπ΄αριθμ. 06/2009 της ΕΦΙΠ. Η οποία απέριψε το σύνολο των αιτημάτων μας και τους εμπεριεχόμενους στην ανωτέρω ισχυρισμούς μας ως μη νόμιμους, αόριστους , αβάσιμους κατ’ ουσίαν και αναπόδεικτους.»
Στη συνέχεια της προσφυγής μας στις σελίδες 2 έως 10 αναφέρονται όλα τα αποδεικτικά στοιχεία της δραστηριότητας του κ. Ζαννιά μέσω της εταιρείας του και στην σελίδα 11 αναρωτιόμαστε:
« Η ουσία δηλαδή του ζητήματος τελικά είναι αν η κατασκευή ενός αθλητικού γηπέδου και η εμπορία και τοποθέτηση αθλητικού εξοπλισμού (ακόμη και τέννις) συνιστά πράξη αναγομένη στους περιορισμούς που καθιερώνει το άρθρο 3. Αν δηλ. είναι επιτρεπτό βάσει του αθλητικού νόμου ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ να αναλαμβάνει την κατασκευή αθλητικών γηπέδων και την αγορά εμπορία αθλητικού εξοπλισμού με την εταιρεία του: Πόσο μάλλον δε όταν η πλειονότητα των έργων αυτών αφορούσαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Εμείς θεωρούμε ότι είναι αδύνατο ο νομοθέτης να απαγορεύει την ανάληψη διοικητικής θέσης αθλητικού σωματείου ή ομοσπονδίας σε πρόσωπα, που συμμετέχουν στη διοίκηση εταιρειών με αντικείμενο την εμπορία αθλητικών ειδών ( π.χ. εμπορία αθλητικών ενδυμάτων), προκειμένου να αποτραπεί η οικονομική διαπλοκή των δύο οντοτήτων και, από την άλλη , να επιτρέπει τη σύμπτωση ιδιότητας μέλους Δ. Σ. αθλητικής ομοσπονδίας και κυρίου μετόχου και διοικητού Α.Ε., η οποία κατασκευάζει αθλητικές εγκαταστάσεις, δηλαδή συμμετέχει σε οικονομικές συναλλαγές υπερ-πολλαπλασίου μεγέθους …»
Και συνεχίζει στη σελίδα 14 :
« Κέντρο Αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδος μέχρι σήμερα δεν έχει κατασκευαστεί. Η απόφαση εντούτοις όλως περιέργως δεν προσάγει ιδιαίτερη σημασία στην «μικρή» αυτή λεπτομέρεια.»

« Σε κάθε περίπτωση μας δημιουργεί απορία πως για την ΕΦΙΠ είναι τόσο ξεκάθαρο πως ο κ. Ζαννιάς όχι μόνο δεν ενήργησε έξω από τα όρια του νόμου αλλά διασφάλισε την καταβολή του ποσού των 1.050.000,00 για την κατασκευή του Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας!!!»
Και παρακάτω αναφέρει :
«Τονίζεται μάλιστα στην απόφαση της ΕΦΙΠ ότι ο χειρισμός και οι ενέργειες του προέδρου της διοίκησης ωφέλησαν οικονομικά την ΕΦΟΑ και το Δημόσιο! Ευτυχώς που η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών εκτιμά λίγο διαφορετικά το αποδεικτικό υλικό και τα ανωτέρω πραγματικά περιστατικά και την νομική τους υπαγωγή και έχει ασκήσει την με στοιχεία ΑΒΜ Γ/2007/4457 ποινική δίωξη κατά του Σπυρίδωνα Ζαννιά για το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας και η υπόθεση έχει ανατεθεί στον 32ο τακτικό ανακριτή.»
Και στην σελίδα 16 :
«…Αιτούμεθα να γίνει δεκτή η προσφυγή μας στο σύνολό της.»
Αυτά παρουσιάστηκαν στις 12 Νοεμβρίου 2009 απέναντι στη σύνθεση του ΑΣΕΑΔ, όπου υπήρχαν και παρεμβαίνοντες υπέρ της απόφασης της ΕΦΙΠ τόσο από τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ (με δύο δικηγόρους) όσο και από την ΕΦΙΠ δια του προέδρου της αυτοπροσώπως, ενώ την απόφαση την είχε υπογράψει ο αντικαταστάτης του για λόγους υγείας κ. Γιάννης Βασιλειάδης, ο οποίος σημειωτέον, όπως διαβάσαμε πριν από λίγες μέρες στον Τύπο, απεπέμφθη μετά του διοικητικού του συμβουλίου με απόφαση του Γ.Γ.Α. κ. Πάνου Μπιτσαξή από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου προήδρευε, μετά την παραπομπή του από το ΑΣΕΠ στον Εισαγγελέα για παράνομους («ανεπίτρεπτη εύνοια σε συγγενικά πρόσωπα μελών της επιτροπής επιλογής προσωπικού, μελών του Δ.Σ. του Σ.Ε.Β. και άλλων» site Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού-Γ.Γ.Α. Γραφείο Τύπου 30/12/2009) διορισμούς!!!...
Μετά από μία σύντομη παρουσίαση από τους νομικούς ένθεν και ένθεν του θέματος (εμείς –Αλέξης Τσάτσης, Ουρανία Λώμη και Λίτσα Σαρατζίδου-είμαστε αόρατοι για την διαδικασία παρά την παρουσία μας ) οι νομικοί δεσμεύτηκαν να φέρουν τις προτάσεις τους σε οκτώ ημέρες.
Αντιγράφουμε από τις προτάσεις του δικηγόρου μας ως προς τις δύο παρεμβάσεις πρώτα:
Σελίς 2 του υπομνήματος:

«΄Οσον αφορά την παρέμβαση της ΕΦΙΠ ……βασική προϋπόθεση για την άσκηση της παρέμβασης είναι αυτός που παρεμβαίνει να είναι τρίτος, δηλαδή να μην υπήρξε διάδικο μέρος στην αρχική διαδικασία.»
Και στην σελίδα 3: «Δεδομένων των ανωτέρω, οφείλεται να επισημανθεί ότι ως προς την παρέμβαση της ΕΦΙΠ ελλείπουν τελείως οι προϋποθέσεις που επιτάσσει ο νόμος και ειδικώς το έννομο συμφέρον……Η παρέμβαση της ΕΦΙΠ οφείλεται να απορριφθεί ως απαράδεκτη – άλλως ως νόμω και ουσία αβάσιμη. Είναι δικονομικά πρωτοφανές το εκδίδον την προσβαλλομένη απόφαση-πρωτοβάθμιο ουσιαστικά-όργανο να παρεμβαίνει υπέρ της τηρήσεως της αποφάσεως, που το ίδιο εξέδωσε, στο δευτεροβάθμιο όργανο….. Εξάλλου, η συγκεκριμένη παρέμβαση ως προς την δικονομική και ουσιαστική δυνατότητα ασκήσεώς της δεν προβλέπεται πουθενά ούτε στις διατάξεις του αθλητικού νόμου ούτε στον Νόμο 3148/55 με τον οποίο συστήθηκε η Επιτροπή της ΕΦΙΠ, στις οποίες προβλέπεται ρητώς ο σκοπός της.»
Σχετικά με την παρέμβαση του κ. Σ.Ζαννιά αντιγράφω από το υπόμνημα σελίς 3: «Υποβάλλουμε και αίτημα απόρριψης ως απαράδεκτης – άλλως ως νόμω και ουσία αβάσιμης- της παρεμβάσεως που ασκείται από τον κ. Ζαννιά καθότι θεωρούμε ότι δεν προβλέπεται το δικαίωμα παρεμβάσεως του κατά τις διατάξεις που ρυθμίζουν το ζήτημα της ακροάσεως του Συμβουλίου σας και επιπλέον, βάσει και του κειμένου της προσβαλλόμενης, έχει ήδη κληθεί ενώπιον της επιτροπής της ΕΦΙΠ και έχει καταθέσει τις απόψεις του επί των ζητημάτων που αναφέρονται στην προσφυγή μας.»

Όσον αφορά το έννομο συμφέρον μας, αντιγράφω από την σελίδα 4 των προτάσεων που καταθέσαμε :
«Σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν.2725/99 «….Η παράβαση των ανωτέρω αρχών επισύρει στους παραβάτες ως κύρωση την οριστική ή για ορισμένη χρονική διάρκεια απαγόρευση παρακολούθησης οποιασδήποτε αθλητικής εκδήλωσης, συμμετοχής τους υπό οποιαδήποτε ιδιότητα, ως διοικούντων….»
Επειδή από τις διατάξεις του αθλητικού νόμου συνάγεται ότι οι διοικούντες τα αθλητικά σωματεία έχουν την ιδιότητα του φιλάθλου και τις συνακόλουθες υποχρεώσεις και υπόκεινται στις κυρώσεις του άρθρου 45 του ν. 75/1975 ( που αντικατέστησε το άρθρο 4 του β.δ/ος από 26/9-6/10.1955) και ορίζει : «Η Ε.Φ.Ι. εις περίπτωσιν διαπιστώσεως παραβάσεως παρ’ οιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου των διατάξεων περί Κανονισμού Φιλάθλου Ιδιότητος δύναται να στερή τούτο της Φιλάθλου ιδιότητος διά χρονικόν διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών έως δια βίου…» Κατά το άρθρο 2 παρ. 2 του β.δ. από 6.10.1955 Περί του τρόπου λειτουργίας της Επιτροπής Φιλάθλου Ιδιότητος, η Ε.Φ.Ι.Π. επιλαμβάνεται και «…αποφαίνεται είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατ’ αίτησιν Δημόσιας ή αθλητικής αρχής ή αθλητικού εν γένει σωματείου επί πάσης καταγγελίας αναφερομένης εις παράβασίν τινα του Κανονισμού Φιλάθλου Ιδιότητας…». Επειδή, κατά το άρθρο 8 παρ.3 του π.δ. 130/2000 η απώλεια- έκπτωση- ιδιότητας μέλους της Ε.Ο.Ε. επέρχεται: «…εξαιτίας τελεσίδικης ποινικής καταδίκης για ποινικό αδίκημα που συνεπάγεται έκπτωση δημοσίου υπαλλήλου, κατά την κείμενη νομοθεσία, καθώς και για παραβάσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3 παρ. 1 του ν. 2725/99».
Εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές καταρχήν ότι βεβαίως και το σωματείο μας ως ενεργό και οικονομικά τακτοποιημένο μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Αντισφαίρισης, νομιμοποιείται να προβεί ενώπιον της ΕΦΙΠ σε καταγγελία που αναφέρεται σε παράβαση των αρχών του φιλάθλου πνεύματος και των παραδόσεων του αθλητικού και του ολυμπιακού ιδεώδους…..Ότι η συγκεκριμένη αναφορά μας συνιστά καταγγελία περιλαμβάνεται ήδη στο σώμα της προσβαλλομένης υπ’αριθ.06/2009 αποφάσεως και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ως προς την φύση της, πολύ δε περισσότερο ως προς την ουσία της διαφορετικά δεν θα είχε επιληφθεί η Ε.Φ.Ι.Π.
Στο δε άρθρο 124 του ν.2725/99 που αφορά την δικαιοδοσία – αρμοδιότητες του Α.Σ.Ε.Α.Δ., ορίζεται ότι το Συμβούλιο είναι αρμόδιο για την εκδίκαση των προσφυγών κατά αποφάσεων της ΕΦΙΠ του άρθρου 130. Ενώ στο άρθρο 126 του αθλητικού νόμου ορίζεται ότι: «…Η προσφυγή ενώπιον του ΑΣΕΑΔ ασκείται από το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ηττήθηκε ή από εκείνο που υφίσταται άμεση ή έμμεση βλάβη από την Πρωτοβάθμια απόφαση…».
Στην προκειμένη περίπτωση καταρχήν εφόσον συζητήθηκε από το πρωτοβάθμιο όργανο ( ΕΦΙΠ) η καταγγελία μας αποτελούμε διάδικο μέρος που ηττήθηκε αφετέρου η βλάβη μας – και συνεπώς το έννομο συμφέρον μας – είναι δεδομένη και άμεση, σε περίπτωση μη ανακλήσεως της προσβαλλομένης ως μη νόμιμης και ακυρωτέας, καθότι βάσει των ισχυρισμών μας οφείλεται να αποστερηθεί ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μας τόσο την φίλαθλη ιδιότητα του, όσο και την ιδιότητα που κατέχει στην ΕΦΟΑ και στην ΕΟΕ και τέλος ως νόμιμο σωματείο έχουμε εγγενές συμφέρον από την τήρηση του αθλητικού και του ολυμπιακού πνεύματος και την αποβολή από το αθλητικό κίνημα σε ό,τι αντιτίθετο σε αυτά. Επισημαίνεται δε, ότι τα εξεταζόμενα, βάσει της καταγγελίας , είναι τέτοιας φύσεως και σπουδαιότητας για την αθλητική οικογένεια που εξετάζονται ακόμη και αυτεπαγγέλτως.»
Ακολουθούν στις σελίδες 6-7-8-9-10 όλοι οι λόγοι της προσφυγής μας τόσο για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ όσο και για την μη κατασκευή του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Δεν τους επαναλαμβάνουμε γιατί είναι πλέον πασίγνωστοι.
Και καταλήγουμε στη Σελίδα 11 του υπομνήματος : «Επειδή το παρόν υπόμνημά μας είναι νόμιμο, βάσιμο και αληθές και οι εμπεριεχόμενοι ισχυρισμοί και λόγοι του αποδεικνύονται με τα προσαγόμενα και επικαλούμενα έγγραφα….πρέπει να γίνουν δεκτές και να ανακληθεί η υπ’ αριθμό 6/2009 απόφαση της ΕΦΙΠ ως μη νόμιμη και ακυρωτέα ….να γίνει δεκτή η υπό κρίση προσφυγή μας καθ’ όλο της το αιτητικό.»

Αυτή ήταν η δική μας προσπάθεια….
Σε αυτή το ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ( Α.Σ.Ε.Α.Δ.) με την απόφασή του 144/11-12-2009 απεφάσισε :
Στη σελίδα 3: «Επειδή η Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος, η οποία είναι συλλογικό όργανο της διοίκησης, και οι αποφάσεις του είναι ατομικές διοικητικές πράξεις (Ολ ΑΣΕΑΔ 200/1988) συνάγεται ότι για την άσκηση προσφυγής, προς ακύρωση ατομικής διοικητικής πράξης, απαιτείται η ύπαρξη εννόμου συμφέροντος, το οποίο είναι άμεσο, ήτοι να συνδέεται απευθείας, με το πρόσωπο του προσφεύγοντος, υπό την έννοια ότι η βλάβη που προξενείται από την προσβαλλόμενη πράξη ή παράλειψη, υφίσταται ο ίδιος ο αιτών και όχι άλλο πρόσωπο, ήτοι να υπάρχει ιδιαίτερος δεσμός του προσφεύγοντος προσώπου ή φορέα συλλογικής δραστηριότητος με την προσβαλλόμενη πράξη. Περαιτέρω σε περίπτωση που η ΕΦΙΠ εκδίδει απαλλακτική απόφαση επιλαμβανόμενη υποθέσεως κατ’ εφαρμογή του άρθρου 130 παρ. 2 του πιο πάνω νόμου ήτοι κατόπιν καταγγελίας, ο καταγγέλλων την παράβαση του οργάνου, απαραδέκτως ασκεί προσφυγή κατά της απόφασης αυτής, αφού κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων μόνο οι επιβάλλουσες ποινές πειθαρχικές αποφάσεις των συλλογικών οργάνων προσβάλλονται ενώπιον του ΑΣΕΑΔ. Πέραν τούτου ο καταγγέλλων δεν υφίσταται άμεση ή έμμεση βλάβη με την προπαρατεθείσα έννοια ώστε να δικαιολογεί έννομο συμφέρον για την άσκηση προσφυγής.»
Και στην σελίδα 4 καταλήγει η απόφαση :
«Κατά της απαλλακτικής αυτής απόφασης (της ΕΦΙΠ ) το καταγγέλλον σωματείο ασκεί την κρινόμενη προσφυγή χωρίς όμως να επικαλείται σε αυτήν και να δικαιολογεί άμεση ή έμμεση βλάβη από την παραπάνω απόφαση ήτοι την ύπαρξη εννόμου συμφέροντος προς άσκηση αυτής. Πρέπει συνεπώς να απορριφθεί.»

Ποιος είναι αρμόδιος και γνώστης να μας απαντήσει; Όχι βέβαια ο κ. Ζαννιάς, που παρανοήσας την απόφαση θριαμβολόγησε στο site της ΕΦΟΑ για την «απαλλαγή» του από το Α.Σ.Ε.Α.Δ., ενώ είναι φανερό ότι το ΑΣΕΑΔ έμεινε στα διαδικαστικά και ουδόλως εισήλθε στην Ουσία της Υπόθεσης, που είναι η απώλεια ενός μεγάλου Τεννιστικού Έργου στη Βόρειο Ελλάδα και η ύπαρξη Ασυμβιβάστων Ιδιοτήτων στο πρόσωπό του…
Γι’ αυτό μπορούμε να εκφράσουμε λογικά και αναπάντητα ερωτήματα:
1. Γιατί έγινε δεκτή η προσφυγή και ορίστηκε δικάσιμος, αφού διαβάζοντάς την έκριναν ότι δεν υπήρχε έννομο συμφέρον;
2. Γιατί το αυτονόητο έννομο συμφέρον από την καταγγελία της κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος δοθέντος από την πολιτεία για ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΈΡΓΟ, δεν αποτελεί έννομο συμφέρον του κάθε αθλητικού φορέα.;
Λυπάμαι Mary προς το παρόν αυτά είχα για ενημέρωσή σου, περιμένω κι εγώ πληροφόρηση από πιο ειδικούς για την συνέχεια…και μένω στον αγώνα.
Και σου θυμίζω ότι:
1. Στις 29/4//2010 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών θα εκδικαστεί η υπόθεση του Ασυμβιβάστου και
2. Στον 32ο Ανακριτή βρίσκεται σε εξέλιξη η παραπομπή για ΑΠΙΣΤΙΑ του Σ. Ζαννιά από την Εισαγγελία Αθηνών μετά από Μηνυτήρια Αναφορά.

Λίτσα Σαρατζίδου 16 Ιανουαρίου 2010

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Η Επιμονή φέρει (αργά η γρήγορα) ... Κάθαρση!

Μετά την Επιτυχή Καλοκαιρινή Προσπάθεια της Σωτηρίας του Βασιλικού από τα δόντια του λύκου θα ήταν αστοχία να μην γίνει το Αισιόδοξο αυτό Γεγονός το Μήνυμα της Κάρτας του Συλλόγου για το 2010.
Γιά.Σα.ς

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα...

Άλλη μία Χριστουγεννιάτικη Ευκαιρία για Ελπίδα ότι το γένος των ανθρώπων δεν θα ξανασταυρώσει το Νεογέννητο, μόλις αρθρώσει Λόγο και ποιήσει Ταυτόσημο Έργο…
Γιά.Σα.ς

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Επί τους Τύπους των Ήλων…

Απάντηση στο δελτίο τύπου του Ο.Α. Πτολεμαΐδος 17/12/2009 στο site της Ε.Φ.Ο.Α. Είμαι ικανοποιημένη, που επιτέλους υπάρχει και κάτι άλλο (έστω και ημετέρου) στο site της Ε.Φ.Ο.Α. εκτός των δηλώσεων Ζαννιά, όμως
ερωτώ το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Τσιάρα, εάν είναι συνυπεύθυνος για την ημερομηνία της Γ.Σ. Αυτοί που σκέφτονται και δουλεύουν για τον Αθλητισμό δεν ακυρώνουν μία κατά παράδοση οικογενειακή γιορτή σαν την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς ορίζοντας Γ. Σ.
Υπήρχαν ημερομηνίες σύννομες τον Σεπτέμβριο γι αυτήν την συνέλευση (http://tennis-sos.blogspot.com/2009/12/blog-post_14.html ) και με πολύ καλό καιρό θα θαυμάζαμε και την προσπάθεια των έργων του συλλόγου σας.
Και Γεωγραφία ξέρουμε και Μνήμη διαθέτουμε για τα Ιστορικά Γεγονότα του Τέννις:
1. Πολλοί από την «ισχνή» Αντιπολίτευση (πριν από τις διοικήσεις Ζαννιά βέβαια) ήμασταν στην Γ.Σ. της Λαμίας στην αρχή της δεκαετίας του 1990, όταν πρωτοστατήσαμε στην έκδοση Ομοφώνου Ψηφίσματος για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας και την Προστασία του Ονόματός Της.
2. Ήμασταν θεατές το 2006 (δυστυχώς επί διοικήσεως Ζαννιά), όταν η Εθνική μας έχασε από τα Σκόπια με 4-1 κάτω από τις στήλες του Ολυμπίου Διός και υποβιβάστηκε…
Μπράβο για το Έργο, που γίνεται στην Πόλη σας. Μη μας πείτε κι ότι συγχρηματοδότης είναι η Ε.Φ.Ο.Α., που δεν έχει να πληρώσει τους μισθούς των υπαλλήλων της; Σαν μέλος της διοικήσεως της Ε.Φ.Ο.Α. οφείλατε να προστατέψετε το Άθλημά μας από τους πολιτικάντικους εναγκαλισμούς του Ζαννιά για την προστασία του από τον γ.γ.α. και τους υφυπουργούς της τελευταίας πενταετίας.
Αλλά για τα «έργα του κ. Ζαννιά» (μέσω της εταιρίας του) και την κατρακύλα επί χρόνια τώρα του Ελληνικού Τέννις θα κάνετε κριτική η αυτοκριτική; Μήπως μπορείτε στο πλαίσιο του Κυβερνητικού (προς το παρόν συνθήματος) Μοτίβου της Διαφάνειας να μας πείτε ποιοι ακριβώς (εργολάβοι-υπεργολάβοι) κατασκευάζουν το Έργο;
Ίσως έτσι γίνει πιο δυνατή η «ισχνή» αντιπολίτευση.
Είναι δύσκολο να πηγαίνεις αντίθετα στο ρεύμα.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός το τολμάει κι ελπίζουμε να οδηγήσει την Ελλάδα στην Εγνατία Οδό της Κάθαρσης από την διαπλεκόμενη διαφθορά, της Διαφάνειας ( δια του Ελέγχου της παρανομίας), της Φειδούς του Δημοσίου Χρήματος και της Παραδειγματικής Τιμωρίας όσων παρά του Νόμους δεν το εφείσθησαν…Καιρός είναι να το τολμήσουν και οι παράγοντες του Ελληνικού Τέννις, που «Δεν χρειάζονται προστάτες», όπως είχατε δηλώσει στην Γ.Σ. της Λάρισας πέρσι τον Σεπτέμβριο…

Λίτσα Σαρατζίδου 20 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαΐδας και Απαντήσεις!

Δημοσιεύουμε το δελτίο τύπου του Ο.Α.Πτολεμαΐδος (χωρίς "παράκληση") καθώς και τις απαντήσεις: της Καίτης Εμμανουηλίδου και του Φίλιππου Γεμουχίδη.
Γιά.Σα.ς

Δελτίο τύπου Ο.Α. Πτολεμαϊδας Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2009 15:00
Διαβάζοντας μία «ασήμαντη» ιστοσελίδα του Τένις διαπιστώνουμε την εμπάθεια και την κακία που διακατέχει ορισμένους ανθρώπους.
Ενοχλήθηκαν οι γράφοντες γιατί η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Φ.Ο.Α. στις 31-12-2009 και η επαναληπτική της στις 9-1-2010 θα γίνει στην Πτολεμαΐδα.
Μήπως έχουν την εντύπωση ότι η Πτολεμαΐδα δεν είναι Ελληνική Πόλη; Μήπως βρίσκεται στην F.Y.R.O.M; Εμείς σαν Σύλλογος θα τους συνιστούσαμε να διαβάσουν την Ελληνική Γεωγραφία. Τους ενημερώνουμε όμως, ότι η Πτολεμαΐδα είναι Ελληνική Πόλη και ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες Πόλεις που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της Ε.Φ.Ο.Α. τα τελευταία χρόνια.
Εμείς ασχολούμαστε με τον Αθλητισμό γενικά και με το άθλημα του Τένις ειδικότερα. Αυτοί ασχολούνται με τα αθλήματα των καζίνο και αυτά φαίνεται να τα γνωρίζουν καλά, πάντως με το Τένις σίγουρα δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση για να εκθειάζουν τόσο πολύ το Τένις της F.Y.R.O.M.
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα και το γεγονός γιατί να μας ωθούν τόσο πολύ προς τους βόρειους γείτονές μας. Εξ’ άλλου τέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν στο άθλημα του Τένις και στους ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό.
Σαν Σύλλογος κάναμε και κάνουμε μεγάλες προσπάθειες για την κατασκευή ενός μεγάλου Αθλητικού Κέντρου Αντισφαίρισης με βασικό στόχο την ανάπτυξη του Τένις στην περιοχή μας αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Το έργο κατασκευάζεται από άριστους μηχανικούς εργολήπτες της περιοχής μας.
Δεν ζητήσαμε την βοήθειά αυτών που έγραψαν το άρθρο, γιατί ξέραμε ότι δεν θα την είχαμε ποτέ, δεν θέλουμε όμως και την κακία τους.
Περιμένουμε αντιπροσώπους από όλα τα Σωματεία και μάλιστα έχουμε φροντίσει για μια καλή και ευχάριστη διαμονή στην πόλη μας, με την βοήθεια του Νομάρχη Κοζάνης κ. Γιώργου Δακή και του Δημάρχου Πτολεμαΐδας κ. Γρηγόρη Τσιούμαρη.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Τσιάρας Πέτρος Σταυρίδου Μαρία
(Θα παρακαλούσαμε να δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Α.)
Δείτε στο αρχείο που ακολουθεί τη σχετική δημοσίευση στο διαδίκτυο.

Αγαπητέ Πρόεδρε κύριε Τσιάρα
Ως εκπρόσωπος επί 30 χρόνια ενός φορέα της Μακεδονίας, δεν θίχτηκα καθόλου με το κείμενο, που έκανε το Σύλλογο της Πτολεμαΐδας ν’ αντιδράσει με Εθνική αγανάκτηση.

Ήταν σαφέστατο ότι το μήνυμα αναφερόταν στην σκανδαλώδη ημερομηνία και στη διαφυγή από το Κέντρο. Αναφερόταν στη συνειδητή επιλογή, οι Γ.Σ. να γίνονται μακριά από την Αθήνα.

Ο λόγος δεν είναι φυσικά η λατρεία του Σπυράκου για την περιφέρεια. Απλώς, είναι ο μόνος χώρος που μπορεί να φανεί ως άξιος εκπρόσωπος ενός αθλήματος, γιατί εκεί που πάει δεν τον γνωρίζουν.

Ο αγαπητός πρόεδρος, ερχόμενος στην επαρχία, θέλει να κλέψει την όποια δόξα έδωσαν οι τοπικοί παράγοντες επί χρόνια και με κόπο στο κακόμοιρο άθλημα.
Το Τένις που η ομοσπονδία του το έχει καταρρακώσει.

Στην πόλη της Πτολεμαΐδας ένας σύλλογος θα δείξει, τι κάνει η περιφέρεια, όταν έχει συλλόγους που δουλεύουν και έχουν όραμα.
Από το 2004 προσπαθεί το Ελληνικό Τένις ν’ αποκτήσει εγκαταστάσεις στην Θεσσαλονίκη, σαν αυτές της Πτολεμαΐδας. Μπορείτε να μου πείτε που είναι?

Όλες οι Ομοσπονδίες έχουν πάει τα γραφεία τους στις ανάλογες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, με εξαίρεση την δική μας.Τέτοια ικανότητα οραματική έχει.

Αγαπητέ πρόεδρε,

- τον αγώνα σου, θα έρθει να ιδιοποιηθεί ο Σπύρος στην πόλη σου.
- την ανικανότητα του θα έρθει να συγκαλύψει
- θα πάρει την δόξα, που ο φορέας σου δικαιούται με ατελείωτο κόπο όλα αυτά τα χρόνια
Γιατί στους αδαείς λέει ότι τα έκανε αυτός(π.χ Παπάγου-Π Ραφτη κτλ )

-Η μοίρα η δική μας είναι να περπατάμε στους δρόμους των πόλεων μας και να μας χαιρετάνε με σεβασμό.
-Η μοίρα του Σπύρου είναι να μην τον αναγνωρίζει κανένας στην Πόλη του και αν τον αναγνωρίσει κάποιος να στρίβει το κεφάλι. Ιδίως σε χώρους του αθλητισμού, που γι’ αυτό και αποφεύγει. Πότε εμφανίστηκε σε Πανελλαδικό ή Πανελλήνιους στην Αθήνα?

Καταλαβαίνεις γιατί δεν πρέπει να είσαι το παιχνίδι του κάθε Σπύρου?

Μην ξεχνάς ότι πολλοί υποστήκαμε τέτοιες συμπεριφορές του ( Ελέω χιλιομέτρων).
Τώρα δεν έχουμε δικαιολογία να του δίνουμε σανίδα σωτηρίας...
Καίτη Εμμανουηλίδου


Πάλι διακοπές πληρωμένες απο την ΕΦΟΑ...

Μήπως διαβάσατε πότε και πού συγκάλεσε ΓΣ ο ψεύτης της ΕΦΟΑ ;
Στις 31/12/09, 3ο χιλιόμετρο Πτολεμαϊδα-Φλώρινα.
Αυτό δεν είναι ψέμα...!!!
Και επειδή προφανώς δεν θα πατήσει κανένας το πόδι του την συγκεκριμένη ημερομηνία, η γιορτή του ψεύτη, όπως έχει καθιερωθεί,
θα επαναλειφθεί στις 09/01/10
Ευχόμαστε καλό ταξίδι...καλό φαγοπότι...και μετά την πανηγυρική δικαίωση του ψεύτη....μπορείτε να διασκεδάσετε και στο καζίνο της γειτονικής F.Y.R.O.M....άλλωστε...δύο βήματα είναι από την Πτολεμαϊδα.
Προτείνουμε δε στην ΕΦΟΑ την επόμενη ΓΣ να την διοργανώσει στην F.Y.R.O.M...μήπως και πάρει καμμιά ιδέα για το πως παίζεται το τένις...

ΠΡΟΣ ΟΜΙΛΟ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ Αθήνα 19-12-09
Αγαπητέ κύριε Τσιάρα
Αγαπητή κυρία Σταυρίδη ,
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη , που χρειάσθηκε να σχολιάσετε ένα ανυπόγραφο κείμενο .
Οφείλω να ομολογήσω , ότι η παράλειψη του διαχειριστή του blog, να αναφέρει το
όνομά μου στο τέλος του κειμένου , σας εκτροχίασε σε απόψεις , που θυμίζουν είναι
αλήθεια απόψεις άλλων και όχι αυτών που αγαπούν το Τένις .
Έτσι , δεν έχει και κανένα νόημα να το σχολιάσω , γιατί απευθύνεται σε κάποιους
κακούς και εμπαθείς ανθρώπους , που δεν έχουν ιδέα από τένις , που δεν γνωρίζουν
ότι η Πτολεμαϊδα βρίσκεται στην Ελλάδα και που παίζουν την περιουσία τους στα καζίνο .
Συμφωνώ , ότι η Πτολεμα ΐδα είναι η ευκολότερα προσβάσιμη από τις περισσότερες
Πόλεις , που έγιναν Γενικές Συνελεύσεις της ΕΦΟΑ τα τελευταία χρόνια . Γιατί έτσι
δυσκολεύεται η παρουσία της αντιπολίτευσης . Αντιθέτως οι εντεταλμένοι , με λευκές
εξουσιοδοτήσεις και πληρωμένες παρανόμως από την ΕΦΟΑ διακοπές (υπάρχουν
έγγραφα της ΓΓΑ επ ’ αυτού ), εγκρίνουν τον απολογισμό , ψηφίζουν τον
προϋπολογισμό και άντε πάλι από την αρχή . Έναν απολογισμό , όπου τα 3 / 4 είναι
διοικητικές δαπάνες , τραπεζώματα και ταξίδια .
Το θέμα του κειμένου δεν ήταν άλλο από τον ψεύτη πρόεδρο της ΕΦΟΑ και τις πάγιες
μεθοδεύσεις του . Να υπονομεύει ό,τι έχει σχέση με το ελληνικό τένις, πάντα φυσικά προς
ίδιον όφελος .
Λυπάμαι πραγματικά , που η ανωνυμία του κειμένου μου δεν σας επέτρεψε να το
κατανοήσετε και σας ανάγκασε να προβληματίζεστε για ανύπαρκτα θέματα .
Είμαι όμως στην διάθεσή σας, για να ξεδιπλώσω τα στοιχεία εκείνα, που θα σας
αφήσουν άφωνους και προβληματισμένους για τις μέχρι σήμερα απόψεις σας .
Με εκτίμηση ,
Φίλιππος Γεμουχίδης
ΥΣ . Σε αυτούς που ασχολούνται με το τένις και όχι με εργολαβίες , είναι γνωστό ότι η
εθνική ομάδα της φτωχής τενιστικά και όχι μόνο FYROM βρίσκεται στην 42 η θέση
της παγκόσμιας κατάταξης και στο Group δυναμικότητας ΙΙ, ενώ η τενιστικά
“ανεπτυγμένη ” Ελλάδα βρίσκεται στην 70 η θέση της παγκόσμιας κατάταξης και στο
τρίτο και προτελευταίο Group δυναμικότητας!
Επίσης είναι γνωστό ότι , Davis Cup Αθήνα 2006: ΕΛΛΑΣ – FYROM: 1 - 4

Αναρτήθηκε από somebody who cares στις 1:12 μ.μ.

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Το πολλάκις παρανομείν ΕΞΙΝ φέρει…

Για μία ακόμη φορά «ο 48%», που λέει και η φίλη Καίτη Εμμανουηλίδου, «αποδεικνύει» σε όλους μας ότι ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ… είναι αυτός!
Άρθρο 32 (Πολυπαθούς) Καταστατικού Ε.Φ.Ο.Α.
«… Η Γενική Συνέλευση… συνέρχεται τακτικά μία φορά το τελευταίο τετράμηνο του χρόνου…»
Τυπικά νόμιμος ορίζει Γ.Σ. στην Πτολεμαΐδα στις 31/12/09, αλλά δεν μπορεί να μην κάνει και την παρανομία του «ο Σπυράκος» (κατά ΙΑΝΟ)…
Αντιγράφω από την Πρόσκληση Γ.Σ.
«6. Έγκριση Προϋπολογισμού 2010.»
Αντιγράφω από τον Αθλητικό Νόμο 2725/99
Άρθρο 51 παρ. 3 «Οι Προϋπολογισμοί των Αθλητικών Ομοσπονδιών υποβάλλονται για έγκριση στην Γ.Γ.Α. έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους.»
Μην εκπλήσσεσθε. Συνήθης παρανομία «του Σπυράκου». Πρώτα παρανομεί και μετά καλύπτει με δήθεν εγκρίσεις, δηλαδή καλούμαστε εκ των υστέρων να εγκρίνουμε τον Προϋπολογισμό, που βάσει του Νόμου έπρεπε να έχουμε εγκρίνει πριν το τέλος Οκτωβρίου, για να ακολουθήσει ΝΟΜΙΜΑ η κατάθεσή του στην Γ.Γ.Α.!!
Τέτοια επίδειξη σεβασμού στην νοημοσύνη του κυρίαρχου σώματος της Γ.Σ.!
Τα θέματα είναι ΔΥΟ:
Υπάρχουν σωματεία που διαβάζουν Νόμους και Καταστατικά και απαιτούν την εφαρμογή τους; Προς Απόδειξιν.
Υπάρχει Βούληση από το νέο Γ.Γ.Α. να σταματήσει τη στιβάδα της παρατυπίας-παρανομίας; Αναμένομεν.
Και μη γελαστείτε από την τελευταία παράγραφο της πρόσκλησης για την επαναληπτική στις 9/1/2010….
«Το κακό δεν είναι αυτό, που μας συμβαίνει, αλλά το τι κάνουμε εμείς γι αυτό.» (Χακς)
Και όπως είπε σήμερα ο Έλληνας Πρωθυπουργός: «Είναι Ανάγκη να Αλλάξουμε Νοοτροπία.»

Λίτσα Σαρατζίδου- 14 Δεκεμβρίου 2009

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Λίτσα Σαρατζίδου: Στον αέρα οι Μεταγραφές του Τέννις!

Στον αέρα είναι οι Μεταγραφές του Τέννις.
Αυτό πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψιν τους τα Σωματεία της Ε.Φ.Ο.Α., αλλά και οι Έλληνες Γονείς, που στηρίζουν με το πορτοφόλι τους το όποιο αγωνιστικό πρόγραμμα της ομοσπονδίας…
Και το επισημαίνουμε μετά Λόγου Γνώσεως, γιατί και ένας θιγόμενος, αφού κι εδώ έγινε σάκος του μποξ ο Κανονισμός, μπορεί να καταφύγει στην Δικαιοσύνη, η οποία είναι ή έπρεπε να είναι το Τελευταίο Προπύργιο της Δημοκρατίας, και να τις ακυρώσει. Και άντε μετά να τρέχει πάλι ο νομικός σύμβουλος, για να καλύψει την άμοιρη την ομοσπονδία (προφανώς όχι δωρεάν) κατασπαταλώντας τα χρήματα του φορολογούμενου άμεσα η έμμεσα Ελληνικού Λαού…
Γιατί; Μια απλή ανάγνωση στον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, που ισχύει μετά την έγκριση της Γ.Σ. στην Καστοριά (13/3/2006) και την έγκριση της Γ.Γ.Α.:
Άρθρο 15, παρ. 2 «Το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο επιτρέπεται η κατάθεση αιτήσεων μεταγραφών μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά αθλητών που ανήκουν στη δύναμη της ομοσπονδίας ορίζεται από την 1η έως 15η Νοεμβρίου εκάστου έτους, εκτός αν διαφορετικά αποφασίσει το Δ.Σ. της ομοσπονδίας για σοβαρό λόγο πλήρως αιτιολογημένο. Η απόφαση αυτή θα πρέπει να γίνεται γνωστή έγκαιρα στα σωματεία-μέλη της Ε.Φ.Ο.Α.»
Άρθρο 16, παρ. 3 «Για κάθε τροποποίηση η αλλαγή διατάξεων του Κανονισμού Εγγραφών-Μεταγραφών Αθλητών απαιτείται Απόφαση της Γ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. και έγκριση από τον αρμόδιο για τον Αθλητισμό Υπουργό.»
Πως εφαρμόζονται τα άρθρα του Κανονισμού Μεταγραφών, όταν η Ε.Φ.Ο.Α. με το διαβιβαστικό της έγγραφο αποδεικνύει την Καταστρατήγησή του;
Στο με αρ. πρωτ. 5784/1.12.09 έγγραφό της δηλώνεται ότι με το θέμα ασχολήθηκε το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στις 29/11/2009, δηλαδή 14 μέρες μετά την (κατά τον Κανονισμό) λήξη τους…
Με το ίδιο έγγραφο ορίζει νέα περίοδο μεταγραφών από 1-18 Δεκεμβρίου χωρίς καμία αιτιολόγηση και βέβαια χωρίς έγκριση Γ.Σ…

Οι ασχολίες του ομοσπονδιάρχη με τα προβλήματά του: Απλήρωτο επί 4μηνο προσωπικό της Ε.Φ.Ο.Α., Κρίση στην Ε.Ο.Ε. για την Λαμπαδηδρομία, Επερχόμενο Ποινικό δεν δικαιολογούν την Νέα Παρανομία, ενώ γίνεται κατανοητό το ρητό «Μιάς παρανομίας γενομένης, μύριαι έπονται.».
Ήρθε η ώρα να αποφασίσει ότι δεν τον παίρνει άλλο και να εγκαταλείψει την ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗ Καρέκλα, για να μην χρειαστεί χειρούργος, καθώς λέει και κάποιος της «Ισχνής Αντιπολίτευσης».

Λίτσα Σαρατζίδου-13 Δεκεμβρίου 2009

Ο Ανδρέας Μπέτσης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: Η Αλήθεια απέχει παρασάγγας!

Εκκρεμείς
Σημαία έκανε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τένις Σπύρος Ζανιάς μια απαλλακτική απόφαση ελάσσονος σημασίας, σε προσφυγή πέντε σωματείων για την τροποποίηση του καταστατικού στη Γενική Συνέλευση των Χανίων, το καλοκαίρι του 2007.
Και επιχείρησε να αποπροσανατολίσει όλο τον κόσμο, διαδίδοντας ότι δικαιώθηκε, πανηγυρικά μάλιστα, για τα σπουδαία θέματα.

Η αλήθεια απέχει παρασάγγας.

Δύο είναι οι εκκρεμείς, σοβαρές υποθέσεις του προέδρου της ΕΦΟΑ με τη Δικαιοσύνη: Το «ασυμβίβαστο», για το οποίο δικάζεται από το Πολυμελές στις 29 Απριλίου 2010, και η μη κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας, με έκτακτη επιχορήγηση 1.050.000 ευρώ, η οποία κατασπαταλήθηκε, γι' αυτό άλλωστε του ασκήθηκε ποινική δίωξη για απιστία. Η δικογραφία έχει διαβιβαστεί στον 32ο τακτικό ανακριτή, που διενεργεί έρευνα. Τζάμπα λοιπόν οι πανηγυρισμοί...

Α.Μπ.

«Θέλει Αρετή και Τόλμη…» το Δημοσιογραφείν. 2

Αναδημοσιεύουμε το Σχόλιο του Ανδρέα Μπέτση προσθέτοντας το δικό μας: Προηγήθηκε η «Ολυμπιακή Συγκυρία» της ντοπέ περιφοράς της Ολυμπιακής Φλόγας… Και το κρίσιμο ερώτημα αναδύεται από το 99% της Κοινής Γνώμης, που έχει ενστερνιστεί την πεποίθηση πως δεν μπορεί να αλλάξει τίποτε σ’ αυτό τον Ευλογημενοκαταραμένο Τόπο: Τι άλλο είναι σε θέση να κάνει ο διαιρεσιάρχης, για να πειστούν οι Κυβερνώντες ότι από κάπου πρέπει να αρχίσουν ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ την Εφαρμογή των Νόμων και της Διαφάνειας ( με την Καταπολέμηση της Διαφθοράς) πριν γίνουν οι προηγούμενες ΕΝΝΟΙΕΣ, ΙΔΕΕΣ υπό εξαφάνιση;
Γιά.Σα.ς

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 12-Δεκ-09
Συγκυρία
Οι καταγγέλλοντες (πέντε σωματεία τένις) στη Δικαιοσύνη τον κ.
Ζανιά παραθέτουν στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία στα πρακτικά 256 και 261 της Επιτροπής Εναρμόνισης (συμβουλευτικό όργανο της ΓΓΑ) του αθλητικού νόμου 2725/99 υπάρχει σαφέστατη παραδοχή ότι «όλα τα έργα έχουν γίνει από την τεχνική εταιρεία του». Τα σχετικά ντοκουμέντα έχουν κατατεθεί στον Σταύρο Δουβή, τον πρώην γ.γ.Α. Κι όμως, η Επιτροπή Εναρμόνισης εισηγήθηκε την απαλλαγή του προέδρου της Ομοσπονδίας Τένις, «λόγω συγκυρίας των Ολυμπιακών Αγώνων»!

Ετσι ξεμπέρδεψε, προσωρινά...

Α.Μπ.

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

«Θέλει Αρετή και Τόλμη…» το Πληροφορείν!

Αναδημοσιεύουμε το σημερινό άρθρο της Αργυρώς Γιαννουδάκη στην ΕΞΕΔΡΑ των ΣΠΟΡ, που είναι η Δημοσιογραφική Απάντηση στο επίσης δημοσιευθέν δελτίο τύπου της Ε.Φ.Ο.Α.
ΣΩΣ.Τ.Ά.

Δελτίο Τύπου Καταγγελλόντων-2

Όπως είχαμε δεσμευτεί χθες, επανερχόμαστε για πλήρεις διευκρινίσεις για την Αλήθεια περί ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ του Ζαννιά.

Πήραμε σήμερα την απόφαση 6710/2009, που ακόμη δεν έχει καθαρογραφεί και από την χειρόγραφη σελίδα 12 αντιγράφουμε: «Μετά απ’ όλα τα προαναφερόμενα δεν αποδεικνύεται, ότι κατά τον επίδικο χρόνο, που λήφθηκαν οι προσβαλλόμενες αποφάσεις υπήρχε ασυμβίβαστο στην ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ. του εναγομένου στο πρόσωπο του προέδρου τον Σπυρίδωνα Ζαννιά, που να επέφερε αυτοδίκαια, την έκπτωσή του κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 3 παρ. 6 και 7 του Νόμου 2725/99.»
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, για να καταλάβει ο καθείς:
1. Στις 7/6/2007 το σωματείο Ε.Φ.Τ.Α. ΑΙΟΛΙΚΗ στέλνει προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. και την Γ.Γ.Α. φάκελο με τα αποδεικτικά έγγραφα, που στοιχειοθετούν το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ του Ζαννιά ως προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α. και κυρίου μετόχου, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ.
2. Το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. αποφασίζει Καταστατική (για τροποποίηση του καταστατικού της) Γ.Σ. για τις 17/6/2007 στα Χανιά, όπου ψηφίζεται η τροποποίηση.
3. Δ.Σ. για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ (Όπως προβλέπει ο Νόμος 2725/99) γίνεται στις 30/6/2007, όπου 6 Σύμβουλοι ψηφίζουν ΝΑΙ και 8 ΟΧΙ (συμπεριλαμβανομένου του υπό κρίσιν!...).
4. Κοινοποιούνται τα Πρακτικά στον Γ.Γ.Α. (γνώστη του Νομικού Προβλήματος, που έχει ανακύψει) για την εφαρμογή του Νόμου εντός 15 ημερών, αλλά ο Σ. Δουβής περί άλλων μεριμνά και τυρβάζει και δεν εκδίδει την Διαπιστωτική Πράξη Έκπτωσης του Σ. Ζαννιά από το αξίωμα του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Α. Εκκρεμεί προσφυγή μας στο Συμβούλιο της Επικρατείας (5235/2007) κατά του Υπουργείου Πολιτισμού για την ακύρωση της τεκμαιρόμενης σιωπηρής άρνησης του Γ.Γ.Α. του Υπουργείου Πολιτισμού και κάθε άλλης συναφούς, ρητής η σιωπηρής προγενέστερης η μεταγενέστερης πράξης της διοίκησης για την έκδοση Διαπιστωτικής Πράξης της αυτοδίκαιας έκπτωσης του Σπυρίδωνα Ζαννιά. Ήταν να εκδικαστεί στις 8/11/2008. Δεν εκδικάστηκε λόγω μη κατάθεσης φακέλου από το Υπουργείο Πολιτισμού. Ορίστηκε Δικάσιμος για τις 8/12/2009. Στη συγκεκριμένη ημερομηνία δεν περιελήφθη στα Θέματα και αναμένουμε ανακοίνωση νέας ημερομηνίας Εκδίκασης.
5. Υποβάλλεται αγωγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ, που εκδικάζεται στις 8/11/2007 και εκδίδει την «απόφαση» 2686 στις 7/7/2008 και αντιγράφω από την σελ. 8: « Κηρύσσει εαυτό αναρμόδιο. Παραπέμπει την υπόθεση προς εκδίκαση ενώπιον του καθ’ ύλην και κατά νόμον αρμοδίου δικαστηρίου, ήτοι του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.» Εκεί προσφύγαμε και ορίστηκε δικάσιμος για τις 29/4/2010.
6. Υποβάλλεται αγωγή στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών για παράνομη σύγκλιση της Γ.Σ. των Χανίων, η οποία εκδικάζεται κι αυτή στις 8/11/2007 κι εκδίδεται η 2685/7.7.2008 απορριπτική απόφαση. Σε αυτήν την απόφαση ασκήσαμε έφεση, η οποία εκδικάστηκε και η θρυλούμενη από το site της Ε.Φ.Ο.Α. (πριν καθαρογραφεί) 6710/2009 είναι η απόφασή της. Δηλαδή η επίμαχη απόφαση αφορά την αγωγή για την Γ.Σ. των Χανίων, όπου ένας από τους προβαλλόμενους λόγους ακύρωσης ήταν και το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ του Σ. Ζαννιά. Σωστά η απόφαση κρίνει ότι στον «επίδικο χρόνο» δεν υπήρχε ΤΥΠΙΚΑ ασυμβίβαστο, αφού δεν είχαν ξεκινήσει ακόμη οι προβλεπόμενες από τον 2725/99 Αθλητικό Νόμο διαδικασίες, που ακολούθησαν την Αρχική Καταγγελία. Αυτή την αγωγή, αλλά και την έφεση την ασκήσαμε, για να έχουμε διακοπή των Τροποποιήσεων του Καταστατικού, οι οποίες βλάπτουν καταφανώς τα συμφέροντα των Συλλόγων επιλεκτικά και αναδρομικά με φωτογραφικά άρθρα προγραφών. Αποτέλεσμα της δικαστικής αυτής προσπάθειας ήταν να σταματήσουμε για 2 χρόνια την εκούσια διαδικασία της έγκρισης του νέου καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α., η οποία ακόμη εκκρεμεί…
Γι’ αυτό, όπως θα έλεγε και ο αγαπητός μας ΙΑΝΟΣ καλύτερα: «Ουδέν Σχόλιον, Σπυράκο!»

Οι Σκέψεις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ σε όλους και τα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ για Αλήθειες και στρεβλώσεις Δικά Σας…

Λίτσα Σαρατζίδου- 11 Δεκεμβρίου 2009

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Δελτίο Τύπου Καταγγελλόντων…


Διαβάσαμε στο site της Ε.Φ.Ο.Α. την προσπάθεια αποπροσανατολισμού των Ανθρώπων του Τέννις από το δελτίο τύπου της Ε.Φ.Ο.Α. και απαντάμε:
1. Το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών στις 8/11/2007 και μετά από 8 μήνες παρά 3 μέρες αποφάσισε ότι «είναι ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ» και μας παρέπεμψε στο ΠΟΛΥΜΕΛΕΣ, όπου η δικάσιμος έχει οριστεί στις 29/4/2010. ΨΕΥΔΕΤΑΙ λοιπόν το site της Ε.Φ.Ο.Α., όταν μιλάει για Τελεσίδικη Απόφαση.
2. Και βέβαια δε λέει λέξη το site για την Παραπομπή του Σ. Ζαννιά στην 32η Ανακρίτρια, όπου ακόμη δεν προσήλθε να απολογηθεί, για την μη κατασκευή του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας και την κατασπατάληση της έκτακτης Επιχορήγησης Λιάνη για τον σκοπό αυτό ύψους 1.050.000 Ε. Γι αυτό εμείς κάναμε μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Αθηνών. Την Παραπομπή σε Κύρια Ανάκριση (μετά την προκαταρκτική) για ΑΠΙΣΤΙΑ την έκανε ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, όπως φαίνεται από το έγγραφο, που προηγείται. Η Αλήθεια δεν φοβάται το Φως και είναι μπροστά σας. Μετά την παραίτηση Σουφλέρη μάλλον έχει θορυβηθεί πολύ ο ομοσπονδιάρχης και προσπαθεί με υπερτονισμό των ελασσόνων να δώσει κουράγιο στον εαυτό του και τους γύρω του για τα αξεπέραστα (διαφαίνεται και από την χθεσινή ανοικτή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου), που αργά μεν, αλλά σταθερά έρχονται.
3. Εμείς δεν κρύβουμε ούτε παραποιούμε την Αλήθεια. Μόλις έχουμε στα χέρια μας την Απόφαση 6710/09, θα σας την γνωστοποιήσουμε. Σήμερα μπορούμε να σας πούμε ότι αφορά την Προσφυγή μας για την Γ.Σ. στα Χανιά το καλοκαίρι του 2007 για την τροποποίηση του καταστατικού της Ε.Φ.Ο.Α. κι όχι βέβαια για το ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ…
4. Η επιτροπή εναρμόνισης του Αθλητικού Νόμου 2725/99 είναι ένα συμβουλευτικό όργανο της Γ.Γ.Α. Δεν βγάζει «Αποφάσεις», αλλά γνωμοδοτεί και στα αποσπάσματα των Πρακτικών 256 και 261, αφού παραδέχεται ότι ΟΛΑ τα έργα με βάση τα ντοκουμέντα, που έχουμε καταθέσει στον κ. Δουβή, έχουν γίνει από την εταιρεία του Σ. Ζαννιά, εισηγείται την απαλλαγή του λόγω συγκυρίας των Ολυμπιακών Αγώνων!!
5. Η Ε.ΦΙ.Π. της Ε.Ο.Ε. είναι κι αυτή διορισμένη επιτροπή. Κι εμείς έχουμε δημοσιοποιήσει άμεσα τις αποφάσεις της. Για την 2η δε (6/2009) εκκρεμεί Προσφυγή μας στο Α.Σ.Ε.Α.Δ., την απόφαση του οποίου θα γνωστοποιήσουμε όποια κι αν είναι…
6. Πράγματι δεν έγιναν δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα, αλλά γνωρίζετε όλοι ότι σπανίως κερδίζονται ασφαλιστικά, ενώ Εμείς φταίμε κι όχι οι δικηγόροι μας, που επιμέναμε να τα ασκήσουμε, εν όψει της Γ.Σ. τον Δεκέμβριο του 2007 στη Θεσσαλονίκη για εκλογές χωρίς την παραίτηση του Δ.Σ.!

Λίτσα Σαρατζίδου (με την σύμφωνη γνώμη των συναδέλφων, που εκπροσωπούν τα 5 καταγγέλλοντα Σωματεία) - 10 Δεκεμβρίου 2009